22 feb 2004: Metalfest in 013 Tilburg
- defenderofsteel
- defenderofsteel
-
-
Morbid Angel: Roste dikke vette stierenballen!
Krisiun: Lekker bruut en snel weer, gaat heel gaaf worden in de biebo.
Macabre: Heerlijke morbide sfeer wisten ze weer neer te zetten. Plus een dikke vette pot humor natuurlijk
Orphanage: Zoog dikke vette stierenballen!
Brutus: Bleek heel gaaf te zijn, alleen wat eentonig
Chimaira: Viel heel erg mee, had veel en veel erger verwacht
Epica: Mooie meid, aardige muziek, maar verveeld na 2 nummers
Verder nog een eervolle vermelding voor de gast die het leuk vond te gaan stagediven toen Morbid Angel net klaar was en met zn kop keihard op de vloer neerstortte.
Verder goed vermaakt, leuke dag gehad en veel bekenden gezien.
Over een maandje alles nog eens lichtjes overdoen in de Biebob
Krisiun: Lekker bruut en snel weer, gaat heel gaaf worden in de biebo.
Macabre: Heerlijke morbide sfeer wisten ze weer neer te zetten. Plus een dikke vette pot humor natuurlijk
Orphanage: Zoog dikke vette stierenballen!
Brutus: Bleek heel gaaf te zijn, alleen wat eentonig
Chimaira: Viel heel erg mee, had veel en veel erger verwacht
Epica: Mooie meid, aardige muziek, maar verveeld na 2 nummers
Verder nog een eervolle vermelding voor de gast die het leuk vond te gaan stagediven toen Morbid Angel net klaar was en met zn kop keihard op de vloer neerstortte.
Verder goed vermaakt, leuke dag gehad en veel bekenden gezien.
Over een maandje alles nog eens lichtjes overdoen in de Biebob
-
alleen zing Floor toch 1000x beter.jezus wat n zeikband is dat epica zeg,heb me in geen tijden zo staan vervelen tijdens een optreden.Butcher schreef:dat epica is wel een enorme kloon zeg
als ik met mijn rug naar het podium had gestaan en ze hadden gezegd dat het after forever ofzo was had ik het gerust geloofd
- NecroCannibal
- Hieronimus
After Forever is alleen veel beter tochButcher schreef:dat epica is wel een enorme kloon zeg
als ik met mijn rug naar het podium had gestaan en ze hadden gezegd dat het after forever ofzo was had ik het gerust geloofd
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
-
Ik vond het een erg geslaagde dag. Veel gezelligheid en bier te verwerken gehad. 
Leuke bands ook. Het gaafst vond ik: Brutus, Chiamaira, Krisiun en Morbid Angel.
Epica was zeer matig, wat pas echt duidelijk werd toen Orphanage begon te spelen. Mazzel voor Epica dat zij opener waren, alle andere bands waren namelijk beter. Doordat zij openden viel dat pas NA het optreden op.
Een paar pics van Brutus:

Andere bandfoto´s zijn te brak gelukt..
----
En op de foto met de zanger van Constant Paranoia!

vlnr: Pyr, Saz, Gr.Dracula
----

De gast waarnaar het pijltje verwijst was degene die de dodelijke duik bij Morbid Angel maakte.
Zoals je kan zien zijn zijn tanden iig heel gebleven.
(de foto is NA de duik geschoten)

Leuke bands ook. Het gaafst vond ik: Brutus, Chiamaira, Krisiun en Morbid Angel.
Epica was zeer matig, wat pas echt duidelijk werd toen Orphanage begon te spelen. Mazzel voor Epica dat zij opener waren, alle andere bands waren namelijk beter. Doordat zij openden viel dat pas NA het optreden op.
Een paar pics van Brutus:

Andere bandfoto´s zijn te brak gelukt..
----
En op de foto met de zanger van Constant Paranoia!

vlnr: Pyr, Saz, Gr.Dracula
----

De gast waarnaar het pijltje verwijst was degene die de dodelijke duik bij Morbid Angel maakte.

..it's all just a togetherwalk of circumstances...
- Yokozuna
- Contacteer:
Brutus wel letterlijk superstrak, die drummer Ploegbaas speelde niet bepaald afwisselend (bijna puur blasten) maar wel ZO strak de hele show, erg goed. Die gitarist van Textures speelde er ook in, wist ik niet
Maar inderdaad nogal eentonig, ik zou er geen cd van kopen denk ik.
Daarna Macabre, erg goed. Toffe show met die personen die op het podium kwamen, jammer dat ik maar 3 nummers kende.
Bij Morbid Angel stond het solo geluid wel fucking hard, het knarste echt door m'n oren. Voor de rest wel een aardige afsluiter. Damn wat was ik weer moe aan het eind, ik kon eerlijk gezegd weinig meer opgaan in de muziek bij Morbid Angel door vermoeidheid van de hele dag staan. Ze moeten es wat meer muurbankjes installeren in de 013 ofzo.
Maar drumde toch alles zoals het hoorde.
Jammer dat geluidsmannen nog steeds niet doorhebben hoe hard toms in de mix moeten, Morbid Angel was de enige band waar het tom geluid hard genoeg stond (ook de enige met tom triggers volgens mij). Vooral in de kleine zaal was het tom geluid erg slecht uitversterkt.

Cephalical vond ik wel het vermakelijkst. Superstrak live gespeeld, op de grond liggen tollen en strakke riffs spelen tegelijk, gitaar op de rug en doorgaan met spelen, beste drummer van X-mas Metalfest, Blackmetol act, Petjes act, maffe muziekjes tussendoor. Dat was lache!Cephalic Carnage: een woord: Geniaal
Daarna Macabre, erg goed. Toffe show met die personen die op het podium kwamen, jammer dat ik maar 3 nummers kende.
Bij Morbid Angel stond het solo geluid wel fucking hard, het knarste echt door m'n oren. Voor de rest wel een aardige afsluiter. Damn wat was ik weer moe aan het eind, ik kon eerlijk gezegd weinig meer opgaan in de muziek bij Morbid Angel door vermoeidheid van de hele dag staan. Ze moeten es wat meer muurbankjes installeren in de 013 ofzo.
Ja, Dennis was helemaal uitgeput. Hij moest na iedereen nummer zeker een minuut rusten. Je zag het ook, hij was helemaal gaarmacabre:ik vondt het goed, ze zullen wel betere shows hebben gegeven(ze zouden nog een nummer spelen, toen liepen ze van het podium af, toch zonde)

Jammer dat geluidsmannen nog steeds niet doorhebben hoe hard toms in de mix moeten, Morbid Angel was de enige band waar het tom geluid hard genoeg stond (ook de enige met tom triggers volgens mij). Vooral in de kleine zaal was het tom geluid erg slecht uitversterkt.
mp3's: http://members.home.nl/yoko
- NecroCannibal
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
hehe ja die smakte net een meter van mij vandaan op de grond, zag er pijnlijk uitsaz schreef:
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
Ach, het was meer van het "leukste thuis" niveau. Niets gemist dus.Butcher schreef:ik mis ook altijd al het leuke
Wat trouwens wel smerig was....voor mij stond een stelletje te bekken, kan me niet boeien. Vervolgens gaat dat wijf lopen, en zoent met 3(!!!!)andere kerels. Ik geloof dat ze er op die avond een stuk of 10 heeft gehad.
En recht voor me staan te zoenen ook....dus ik was het beu, ga voor hun staan...legt zij ineens haar kop op mijn schouder....OPDONDERUH!
- SilentSinner
ken je de verkeerde vrouwen 
kheb in nighttown geheerscht. veel (leuke)mensen ontmoet. Orphanage zijn echt super aardig volk! heb me reuze vermaakt.
het meest kewlste vond ik: krisiun (laatste nummer mee gepakt wegens laat aankomen)
Chimaira was opvallend best wel gaaf, heb met andere dreadlockers geshaked met dem hoofd. hehe.
Morbid Angel bruut maar ik vond het een grote brei man, kon nummers niet van mekaar onderscheiden.
Epica zoog maar wat had dat wijfie een geil katsuit aan. Kheb geloof ik die hele set zo'n beetje 6 bier op en wezen lullen want *GEEUW*
Orphanage begon wat maatig maar laatste paar nummers waren heersch. George heeft toch wel een leuke presentatie

kheb in nighttown geheerscht. veel (leuke)mensen ontmoet. Orphanage zijn echt super aardig volk! heb me reuze vermaakt.
het meest kewlste vond ik: krisiun (laatste nummer mee gepakt wegens laat aankomen)
Chimaira was opvallend best wel gaaf, heb met andere dreadlockers geshaked met dem hoofd. hehe.
Morbid Angel bruut maar ik vond het een grote brei man, kon nummers niet van mekaar onderscheiden.
Epica zoog maar wat had dat wijfie een geil katsuit aan. Kheb geloof ik die hele set zo'n beetje 6 bier op en wezen lullen want *GEEUW*
Orphanage begon wat maatig maar laatste paar nummers waren heersch. George heeft toch wel een leuke presentatie

-
Dat *geeuw* had ik nou ook bij Orphanage.SilentSinner schreef:ken je de verkeerde vrouwen
Chimaira was trouwens best bruut.
Resultaat van 1 dagje gek doen in de 013: 5 blauwe plekken, 1 half ontwrichte schouder, enorm brak gevoel.(begin oud te worden)
Maar twas wel tof hehehe
Hahahaha,dat zag er echt niet uit...zo'n klein vadsig wijf met een gast van 45.Dissection schreef:[..]
Ach, het was meer van het "leukste thuis" niveau. Niets gemist dus.
Wat trouwens wel smerig was....voor mij stond een stelletje te bekken, kan me niet boeien. Vervolgens gaat dat wijf lopen, en zoent met 3(!!!!)andere kerels. Ik geloof dat ze er op die avond een stuk of 10 heeft gehad.
En recht voor me staan te zoenen ook....dus ik was het beu, ga voor hun staan...legt zij ineens haar kop op mijn schouder....OPDONDERUH!