Darkthrone en Satyricon op Wacken 2004
- Sapiens End
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Goh wat erg, volcano is ook zo'n slechte cd ??????Sapiens End schreef:ik ben bang dat Sayricon live wel veel van die nieuwe shit zal spelen helaas
Laatst gewijzigd door banisher op ma mar 01, 2004 12:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Sephistum Infernis
-
-
ik weet t af en toe niet meer... dan zet ik weer shadowthrone op en denk ik: gvd hoe geniaal; dan ineens rebel, en denk ik: hoe to the point kan t nog meer?
of nemesis en dan denk ik: damn, wat blijft deze band black m. toch altijd weer begrijpen; vervolgens pak je volcano en denk je: de tering, wat een mooie greep terug naar de hardrock invloeden binnen black metal...
tja... satyricon?!... zullen me nooit teleurstellen; die kerels weten echt waar ze mee bezig zijn; goed uitgebalanceerde, geniale, black, lekker midtempo, niet te vlot; nog altijd met die basis rock invloeden...tja...
sommigen otsen wellicht op bepaalde albums...jammer, die begrijpen t gewoonweg niet...
zelfde als met grand decl. of war van mayhem... de tering, geef dat album eens een goeie kritische luisterbeurt... doe 't maar 's na...wat een belachelijk goedgitaarspel, wat een overweldigende partij finesse in het drumwerk, die breaks die fills, niet normaal...
beide bands mogen van mij nog lang bestaan... al zal dat denk ik niet heel erg lang meer duren...
of nemesis en dan denk ik: damn, wat blijft deze band black m. toch altijd weer begrijpen; vervolgens pak je volcano en denk je: de tering, wat een mooie greep terug naar de hardrock invloeden binnen black metal...
tja... satyricon?!... zullen me nooit teleurstellen; die kerels weten echt waar ze mee bezig zijn; goed uitgebalanceerde, geniale, black, lekker midtempo, niet te vlot; nog altijd met die basis rock invloeden...tja...
sommigen otsen wellicht op bepaalde albums...jammer, die begrijpen t gewoonweg niet...
zelfde als met grand decl. of war van mayhem... de tering, geef dat album eens een goeie kritische luisterbeurt... doe 't maar 's na...wat een belachelijk goedgitaarspel, wat een overweldigende partij finesse in het drumwerk, die breaks die fills, niet normaal...
beide bands mogen van mij nog lang bestaan... al zal dat denk ik niet heel erg lang meer duren...
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Soulcollector
- Contacteer:
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Sapiens End
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Goed, dan mag je nog wel de albums geluisterd hebben, maar als je iets afkraakt doe het dan goed, het is nog altijd volcano en geen vulcano,,Sapiens End schreef:Ik vond Rebel al heel erg minder en Vulcano vind ik echt ronduit kut maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening... voor mij hadden ze na Nemesis mogen stoppen maar ach ja op zich wel leuk dat ze nummers van Vulcano zullen gaan spelen kun je tenminste bier halen en gaan pissen
ik,daarentegen,blijf het een goede cd vinden,black lava is echt superb en fuel for hatred mag dan wel een hoog hit gehalte hebben,maar zelfs die is echt goed.
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Sapiens End
- Contacteer:
[quote="banisher"][..]
Goed, dan mag je nog wel de albums geluisterd hebben, maar als je iets afkraakt doe het dan goed, het is nog altijd volcano en geen vulcano
Vulcano, Volcano so what? shit en poep is ook hetzelfde !!! maar als we als kleine kindertjes naar spelfoutjes gaan kijken? ik vind het een klote album en ik geef er dus ook geen ruk om of ik het nu goed spel of niet !
Goed, dan mag je nog wel de albums geluisterd hebben, maar als je iets afkraakt doe het dan goed, het is nog altijd volcano en geen vulcano
Vulcano, Volcano so what? shit en poep is ook hetzelfde !!! maar als we als kleine kindertjes naar spelfoutjes gaan kijken? ik vind het een klote album en ik geef er dus ook geen ruk om of ik het nu goed spel of niet !