Arch Enemy, in februari 2004
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
ja kan kloppen, ik sta meestal zo aan de rand van de pit de klappen op te vangen 
Ik had een Wacken 2004-shirt aan en een After Forever-vest (waar nu niet meer zoveel van over is
)
Maar ja, dan weet ik toch niet wie jij bent...
Zielenverzamelaar heb ik inderdaad ook gezien, die is niet zo lastig te herkennen

Ik had een Wacken 2004-shirt aan en een After Forever-vest (waar nu niet meer zoveel van over is

Maar ja, dan weet ik toch niet wie jij bent...
Zielenverzamelaar heb ik inderdaad ook gezien, die is niet zo lastig te herkennen
Ja dan heb ik jullie vast gezien...
hmm...ik stond een keer rechts naast de speaker, daarna ben ik door de pit ruimte naar de kant van Samoth gelopen, ff gekeken naar zijn werk; om vervolgens weer terug te gaan naar die technical bastard rechts en trym aan t werk te zien;
aangezien ik 1.95 ben is dat voor mij nooit zo'n ramp..
k had leren jack aan en een 1349 (patseeeh) shirt, een leren broek, kisten, een calvin klein onderbroek, onder m'n shirt nog een satyriconshirt, in m'n jaszak, een pakkie shaq, portemonnee, rolletje stophoest, een aansteker en een telefoon
hmm...ik stond een keer rechts naast de speaker, daarna ben ik door de pit ruimte naar de kant van Samoth gelopen, ff gekeken naar zijn werk; om vervolgens weer terug te gaan naar die technical bastard rechts en trym aan t werk te zien;
k had leren jack aan en een 1349 (patseeeh) shirt, een leren broek, kisten, een calvin klein onderbroek, onder m'n shirt nog een satyriconshirt, in m'n jaszak, een pakkie shaq, portemonnee, rolletje stophoest, een aansteker en een telefoon
Wat is shaq? Had je die basketballer bij je ofzo?sephtis schreef:Ja dan heb ik jullie vast gezien...
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
-
- Contacteer:
Weet ik zo toch niks mee....Draiden schreef:ik stond bij Zyklon 'in' de pit als ze gestopt waren, dus op de pit plek, steeds te headbangen, met een Myrkskog t-shirt aan...
Als je dat nou ff zegt als je daar bent, hoef ik me niet achteraf af te vragen wie je bent

Laatst gewijzigd door MetalTuupLimburg op ma mar 01, 2004 7:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
tja, dan zet ik hier wel ff een linkje neer:
http://www.metal-march.com/iknew3low.jpg
Ik had weer zin om ff 'grim' te kijken lol... maarja, misschien herken je me nu...
http://www.metal-march.com/iknew3low.jpg
Ik had weer zin om ff 'grim' te kijken lol... maarja, misschien herken je me nu...
[url=http://www.metal-march.com/index.php?p=lottery][img]http://www.metal-march.com/lottery/banners/promo_3.gif[/img][/url]
Ook ik was van de partij. Vond Stampin Ground nou niet echt geweldig, maar had er misschien wel wat meer plezier aan kunnen beleven als ze het geluid eens goed voor elkaar kregen. Wat dus ook niet lukte.. Weet niet of het aan de geluidsman lag of aan de aparatuur of de zaal zelf, maar heb ze de hele avond zien kloten met de instellingen. Zeker bij Arch Enemy. D'r stond een gast achter de linker box gewoon gitaren bij te stemmen en dan weer uit te delen. En wat microfoon wissels zo tussendoor. Wij stonden links (vanuit de zaal gezien dan) een metertje of 5 van het podium af. Zyklon was wel ok, vond ze eigenlijk wel wat tegenvallen. Arch Enemy heerschte dus duidelijk de hele zaal bij mekaar. Geweldig toen ze Bury Me An Angel speelden!
Oja en om het nog even compleet te maken, had me Iron Maiden t-shirt aan en nog een longsleeve van Dimmu (niet dat het helpt als je dat weet, want er liepen zat mensen met shirtjes van die band rond) bij me.
Maar was het zeker waard om even naar Eindhoven af te reizen.
Oja en om het nog even compleet te maken, had me Iron Maiden t-shirt aan en nog een longsleeve van Dimmu (niet dat het helpt als je dat weet, want er liepen zat mensen met shirtjes van die band rond) bij me.
Maar was het zeker waard om even naar Eindhoven af te reizen.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Wat mij opviel was dat toen wij eindelijk es bij de Effenaar aankakten, er vrijwel geen ziel buiten stond te wezen... Men ging massaal naar `t voorprogramma wat dus al gedurende de eerste band vooor een kleverige, zwetende, bierende massa binnen zorgde ( behalve vooraan!).
SG was niet onaardig. Niet mijn ding, maar ook zekers niet slecht.
Zyclon en Arch Enemy waren beiden de moeite waard. Zyclon had ik nog niet live gezien, dus da`s weer + 1 ervaring. Arch Enemy maakt, ontdanks dat ze nu bekend zijn bij een vrij ruim publiek, nog altijd knuppelende deathmetal dus ook daar heb ik met voldoening naar gekeken.
- punt: al het glaswerk in de zaal.
+punt: slechts 15 min naar huis lopen!
SG was niet onaardig. Niet mijn ding, maar ook zekers niet slecht.
Zyclon en Arch Enemy waren beiden de moeite waard. Zyclon had ik nog niet live gezien, dus da`s weer + 1 ervaring. Arch Enemy maakt, ontdanks dat ze nu bekend zijn bij een vrij ruim publiek, nog altijd knuppelende deathmetal dus ook daar heb ik met voldoening naar gekeken.
- punt: al het glaswerk in de zaal.
+punt: slechts 15 min naar huis lopen!
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- Soulcollector
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Soulcollector
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Soulcollector
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Die eerste band was bagger, meer zever dan optreden... en goed ook...wat een kutband. Als je gaaf bent gaat je publiek van eigens uit z'n dak, erom vragen is kansloos...
Zyklon, niets van gezien... in het cafe gedeelte gezeten... a-boeiende kutband.
Arch Enemy, blijft gaaf... en niet om Angela (nahjah...) maar om het ferme gitaarwerk wat live gewoon net effe wat beter overkomt dan op een zilverling, dit soort bands maakt het genre boeiend.
Wat dan weer jammer is: al die kinderen vooraan die tegen je aan lopen te springen en hun schoenen en dergelijken kwijtraken bij valpartijen....Ik heb toch al een hekel aan een pit en zeker als mensen constant ellebogen in mijn zij menen te moeten plaatsen kan er nogal eens een klap terugkomen...
Moshen doe je maar bij hardcorebands...
Of zoals een oude wijze man in uit een grijs verleden in Scandinavië al eens zei: "NO MOSH!"
Zyklon, niets van gezien... in het cafe gedeelte gezeten... a-boeiende kutband.
Arch Enemy, blijft gaaf... en niet om Angela (nahjah...) maar om het ferme gitaarwerk wat live gewoon net effe wat beter overkomt dan op een zilverling, dit soort bands maakt het genre boeiend.
Wat dan weer jammer is: al die kinderen vooraan die tegen je aan lopen te springen en hun schoenen en dergelijken kwijtraken bij valpartijen....Ik heb toch al een hekel aan een pit en zeker als mensen constant ellebogen in mijn zij menen te moeten plaatsen kan er nogal eens een klap terugkomen...
Of zoals een oude wijze man in uit een grijs verleden in Scandinavië al eens zei: "NO MOSH!"
Hoegaarden or die!
Ik was er niet in, maar dat weet je als je naar een metalconcert gaat. moet je maar niet naast de pit gaan staan, als je ervoor zorgt dat er een paar mensen tussen jou en de pit staan heb je nergens last van, stond gisteren vrij vooraan en heb geen enkel probleem met de pit gehad.Poggwyd schreef: Wat dan weer jammer is: al die kinderen vooraan die tegen je aan lopen te springen en hun schoenen en dergelijken kwijtraken bij valpartijen....Ik heb toch al een hekel aan een pit en zeker als mensen constant ellebogen in mijn zij menen te moeten plaatsen kan er nogal eens een klap terugkomen...
Stamping ground was een kut numetalband die dachten dat ze ontzettend cool waren zijnde het voor- voorprogramma.
Zyklon was errug goed! Ook leuk om die mensen van Emperor een keer gezien te hebben,
Arch Enemy was meesterlijk!
http://www.midian.nl
-
grapjas, nu-metal..Zagga schreef:[..]
Ik was er niet in, maar dat weet je als je naar een metalconcert gaat. moet je maar niet naast de pit gaan staan, als je ervoor zorgt dat er een paar mensen tussen jou en de pit staan heb je nergens last van, stond gisteren vrij vooraan en heb geen enkel probleem met de pit gehad.
Stamping ground was een kut numetalband die dachten dat ze ontzettend cool waren zijnde het voor- voorprogramma.
Zyklon was errug goed! Ook leuk om die mensen van Emperor een keer gezien te hebben,
Arch Enemy was meesterlijk!

We Make You Begging On The Streets Of London!
Onzin....Zagga schreef:[..]
Ik was er niet in, maar dat weet je als je naar een metalconcert gaat. moet je maar niet naast de pit gaan staan, als je ervoor zorgt dat er een paar mensen tussen jou en de pit staan heb je nergens last van, stond gisteren vrij vooraan en heb geen enkel probleem met de pit gehad.
Ik ga staan waar ik wil, ik zeg niet dat ik er last van had... het was weliswaar wel enig irritatie opwekkend.
Hoegaarden or die!
- Thrash-Till-Death
Tsjesis, ben slecht in t onthouden van volgordes. Wat ik zoal langs heb horen komen:
silent wars
instinct
dead bury their dead
ravenous
first deadly sin
dead eyes see no future
we will rise
the immortal
Dit kan ik zo 1,2,3 bedenken. Verder nog 1tje van black earth en ook nog wel 1 of 2 van wages of sin.
silent wars
instinct
dead bury their dead
ravenous
first deadly sin
dead eyes see no future
we will rise
the immortal
Dit kan ik zo 1,2,3 bedenken. Verder nog 1tje van black earth en ook nog wel 1 of 2 van wages of sin.
vast wel
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes