"Depri" Metal
- Dark Angel
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- Hieronimus
Hmm, lastig...Jaymz schreef:Mijn ingewanden moeten door het hele kantoor spletteren.
Voorwepen die ik tot mijn beschikking heb:
- rol plakband
- computer + bijbehoren
- bureau + stoel
- stel boeken
- koffiemok
- radio
- nietmachine
- scalpel
- perforeergeval
wie o wie?
Misschien met de scalpel een stoelpoot afslijpen tot hij superscherp is en dan jezelf erop storten?
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Laat je koffie over je radio vallen, waardoor je van schrik van je bureaustoel achterover op die stapel boeken valt, die op hun beurt weer tegen de nietmachine aan stoten, waardoor de nietjes uit het apparaat in je ogen schieten, waardoor je van schrik tegen je computer stoot die recht in je gezicht ontploft. Verder dan dit kom ik niet.
Temperamentvoll, Verwegen und Schön.
Schnell und Athletisch, Entschlossen und Kühn,
Mit Stählernem Körper, und Feurigem Blick,
Ich bin es was Du willst, der Ultimativen Mann!
Schnell und Athletisch, Entschlossen und Kühn,
Mit Stählernem Körper, und Feurigem Blick,
Ich bin es was Du willst, der Ultimativen Mann!
- Soulcollector
- Contacteer:
ros wat nietjes in je maag. gebruik het plakband als een soort touw en bevestig het ene uiteinde aan de nietje en de andere kant aan je computer. flikker die computer door het raam en zo komt je buik mooi open te liggen. ren vervolgens keihard door de ruimte terwijl je met de radio op je kop ramt. na een tijd heen en weer rennen ben je alles waarschijnlijk verloren. als dat niet werkt moet je er bij springen.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
Kijk das nog eens een goed plan, ik ga het zometeen eerste even testen op een collega want het moet natuurlijk wel goed werken. Jullie zien het resultaat vanavond wel op het nieuws.Soulcollector schreef:ros wat nietjes in je maag. gebruik het plakband als een soort touw en bevestig het ene uiteinde aan de nietje en de andere kant aan je computer. flikker die computer door het raam en zo komt je buik mooi open te liggen. ren vervolgens keihard door de ruimte terwijl je met de radio op je kop ramt. na een tijd heen en weer rennen ben je alles waarschijnlijk verloren. als dat niet werkt moet je er bij springen.
Ik weet niet welke idioot dat zei, maar Opeth heeft helemaal geen 'depri' momenten. Dat heet melancholie en das heel anders. Van Opeth wil ik geen zelfmoord plegen.
Maar als je melancholie bedoelt, Emperor - The Wanderer is ook een mooie. En Tristania - Midwintertears.
Maar als je melancholie bedoelt, Emperor - The Wanderer is ook een mooie. En Tristania - Midwintertears.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
- Soulcollector
- Contacteer:
ik, zei de gek, ga ook geen zelfmoord plegen van opeth. net als bij al die andere zogenaamd deprimerende bands. ik vind qua sfeer opeth er bijpassen, wat andere gevoeloze zakken kanker ervan vinden is niet relevantAmibor schreef:Ik weet niet welke idioot dat zei, maar Opeth heeft helemaal geen 'depri' momenten. Dat heet melancholie en das heel anders. Van Opeth wil ik geen zelfmoord plegen.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
- HellcommandeR
Ik kan je nog wel wat doom bands aanbevelen...
Khanate bijvoorbeeld...moet echt voor ik de juiste bui zijn en moet er zo wie zo van houden, maar depri is het zeker.
Verder kun je als je in een begravenis stemmig bent wel skepticism luiseren,, een iets meer toegankelijke band maar zeer goed is Cryptal Darkness.
Khanate & Skepticism zijn wel 2 nogal extreme bands,, muziek die je mooi vind of helemaal niks vind.
Khanate bijvoorbeeld...moet echt voor ik de juiste bui zijn en moet er zo wie zo van houden, maar depri is het zeker.
Verder kun je als je in een begravenis stemmig bent wel skepticism luiseren,, een iets meer toegankelijke band maar zeer goed is Cryptal Darkness.
Khanate & Skepticism zijn wel 2 nogal extreme bands,, muziek die je mooi vind of helemaal niks vind.
- XnegativeX
- Contacteer:
Yearning, Tristitia, Atreyu (vooral tekstueel), Dornenreich, Katatonia, Autumnblaze, Avrigus, Canaan, Crowbar, Deinonychus, Empyrium, Lacrimosa, Mourning beloveth, Paragon of beauty, Sopor Aeternus, Virgin black, Bad astronaut, No use for a name, Outline, Misery loves co., Stabbing westward, Alice in chains, Elliott, Saybia, Arena, Croma key, Everon, Fates warning, IQ, Pain of salvation, Pink floyd, Porcupine tree, RPWL....
Om maar even een paar namen te noemen van bands waar ik goed naar kan luisteren als ik in een minder vrolijke bui ben.
Om maar even een paar namen te noemen van bands waar ik goed naar kan luisteren als ik in een minder vrolijke bui ben.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
Khanate is ge-ni-aal!!! Maar echt depressief vind ik het niet. Eerder duister en kwaadaardig. De zieke sfeer van bijvoorbeeld een Texas chainsaw massacre omgezet naar muziek.Nevo schreef:Ik kan je nog wel wat doom bands aanbevelen...
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
Ehm, industrial rock zou ik het willen noemen. Een beetje in het straatje van Filter alleen vind ik Stabbing westward stukken beter en ook een tikje duisterder.Fusion schreef:Wat is Stabbing Westward ook alweer? Die naam komt me bekend voor...
Elliott kan ik jou ook warm aanbevelen (evenals Saybia)
http://www.elliottintransit.com/
- XnegativeX
- Contacteer:
-
Re: "Depri" Metal
Serenade of Darkness-In SOlitude EngravedAlvaK schreef:Ik heb al eerder een account gehad hier, maar blijkbaar is dat ooit verloren gegaan, want ik kon gewoon m'n eigen vaste nick registreren...
Anywayz.. Ik ben best in een depribui, dus draai ik nu graag depri-metal.
Probleem is dat ik daar niet zo gek veel van heb.. My Dying Bride is al voorbij gekomen, en Celestial Season doen het erg goed nu, maar nu zoek ik dus meer, want die muziek doet me toch erg goed.
Dus.. Welke bands raden jullie me aan?
ps.: Ik heb ook nog Type-O en Anathema geprobeerd, maar dat viel toch minder lekker.
luister en je zal merken, niet echt deprimerend maar is een prachtschijf eerste klasse en zal je gegarandeerd steunen in je feelings
- Soulcollector
- Contacteer:
- Hieronimus
Maar zon dingen brengen altijd publiciteit met zich mee, wordt SoD nog bekender
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Candlemass
Officium Triste
Paradise Lost (je wordt van alles depri, alleen na draconian times op een andere manier)
Opeth
Officium Triste
Paradise Lost (je wordt van alles depri, alleen na draconian times op een andere manier)
Opeth
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Nah, je moet vind ik je gevoelens versterken in plaats van jezelf ertegen verzetten: als je depri bent is doom de oplossing, ben je vrolijk zet ik folk of power metal op, ben ik boos thrash of death, werkt over het algemeen lekker
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- metal-willem