wel gvd, tolki slaat door
- Mr_No_Good
- Contacteer:
Tokus schreef:Finland's Sonera Plaza has posted several photos of STRATOVARIUS performing at Spain's Piorno Rock festival on Saturday, including pictures of keyboardist Jens Johansson pissing (literally!) on guitarist Timo Tolkki during the opening notes of the song "Forever" (no, we're not kidding).
Onduidelijk zeg. T kan net zo goed een snoer zijn.
[b]Wat doet een hippie op een metalforum?[/b]
- Mr_No_Good
- Contacteer:
- Mr_No_Good
- Contacteer:
- Mr_No_Good
- Contacteer:
- Minas Morgul
- Holbewoner
- Contacteer:
Tokus schreef:Finland's Sonera Plaza has posted several photos of STRATOVARIUS performing at Spain's Piorno Rock festival on Saturday, including pictures of keyboardist Jens Johansson pissing (literally!) on guitarist Timo Tolkki during the opening notes of the song "Forever" (no, we're not kidding).
dat doet ie netjes hoor ik weet niet wie hij is maar de natuurwetten breken?????? pissen doe je in een rechte straal...en hij....
I WANT YOU FOR THE ART OF HOLES!!
- Holbewoner
- Contacteer:
- Holbewoner
- Contacteer:
- Holbewoner
- Contacteer:
- Holbewoner
- Contacteer:
- Holbewoner
- Contacteer:
- Holbewoner
- Contacteer:
Tolkki ontslaat de zanger en drummer, en neemt een wijfje aan als zangeres.Suncross schreef:wat een bizar topick. Kan iemand het even samenvatten wat er met die lamstraal aan de hand is dat iedereen hem een lul vindt?
De fans vinden dat niet zo tof.
Tolkki wordt bedreigd, krijgt stront opgestuurd, en begint de meest domme dingen in interviews en op zijn website te zeggen.
Vervolgens neemt de webmaster van de Stratovarius site afstand van alle uitspraken die Tolkki doet. Tolkki post nog gekkere dingen, o.a. dat hij veel slimmer is dan die fans op zijn forum en dat hij veel meer van het leven weet enzo.
ook moeten ze in de oude line-up nog wat optredens doen. zanger Kotipelto komt niet bij de rehearsals opdagen, dus Tolkki weer kwaad, en post weer commentaar. Ook had hij gepost dat hij een nieuwe drummer had, maar die besloot om toch maar niet bij hun te drummen.
Dan dit weekend traden ze op in Spanje op een festival. Tolkki was nogal zat, zoop o.a. een halve fles whiskey (of wodka, kan ook) achter elkaar op op het podium, en speelde kut. de rest van de band speelde wel goed. Die drummer die hij eruit gedonderd had (maar die nog wel wat moest optreden) zeek dus letterlijk tegen Tolkki aan. De dag erna werd Tolkki ook nog 's door een fan neergestoken met een mes, en op z'n bek gemept.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
Timo Tolkki, you are drinking vodka straight from the bottle as we speak. Why are you doing that?
TT: This whole violence shows that mankind hasn´t truly learned anything from the past. If you consider this: If a simple rock band is able to generate this much hate and direct death threats, then how is it with larger things and with things that REALLY matter?
Is it any wonder why we still have wars in the world when you look at this fucking reaction from STRATOVARIUS fans? So that´s why I am drinking vodka straight from the bottle.
TT: This whole violence shows that mankind hasn´t truly learned anything from the past. If you consider this: If a simple rock band is able to generate this much hate and direct death threats, then how is it with larger things and with things that REALLY matter?
Is it any wonder why we still have wars in the world when you look at this fucking reaction from STRATOVARIUS fans? So that´s why I am drinking vodka straight from the bottle.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Hieronimus
Wat een hoerKristof schreef:hij verkondigt dat hij nieuwe god is
daar komt het op neer
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Chuck is al vervangen, ik ben de nieuwe Death zanger en zijn moeder heeft me inmiddels geaddopteerd.DaKonium schreef:[..]
ach, chuck is toch al een jaar dood, mag wel es vervangen worden
maar wat gaaf trouwens, ik zou bijna alleen al om deze band naar dynamo gaan
Maar volgens mij staat Strato op DOA met de nieuwe lineup.
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
is de toetsenist niet de drummerTokus schreef:[..]
Tolkki ontslaat de zanger en drummer, en neemt een wijfje aan als zangeres.
De fans vinden dat niet zo tof.
Tolkki wordt bedreigd, krijgt stront opgestuurd, en begint de meest domme dingen in interviews en op zijn website te zeggen.
Vervolgens neemt de webmaster van de Stratovarius site afstand van alle uitspraken die Tolkki doet. Tolkki post nog gekkere dingen, o.a. dat hij veel slimmer is dan die fans op zijn forum en dat hij veel meer van het leven weet enzo.
ook moeten ze in de oude line-up nog wat optredens doen. zanger Kotipelto komt niet bij de rehearsals opdagen, dus Tolkki weer kwaad, en post weer commentaar. Ook had hij gepost dat hij een nieuwe drummer had, maar die besloot om toch maar niet bij hun te drummen.
Dan dit weekend traden ze op in Spanje op een festival. Tolkki was nogal zat, zoop o.a. een halve fles whiskey (of wodka, kan ook) achter elkaar op op het podium, en speelde kut. de rest van de band speelde wel goed. Die drummer die hij eruit gedonderd had (maar die nog wel wat moest optreden) zeek dus letterlijk tegen Tolkki aan. De dag erna werd Tolkki ook nog 's door een fan neergestoken met een mes, en op z'n bek gemept.
Nee, jij!!
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Toch is het feit dat hij is aangevallen wel erg, kom op... negers maken elkaar af, metalheads zouden toch beter moeten weten
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
-
- DaKonium
het schijnt dat ie nav eenpaar berichten op het strato-forum nogal beledigende mails naar de fans had gestuurd, en daar zat blijkbaar iemand tussen die het niet pikte.Lennert from hell schreef:Toch is het feit dat hij is aangevallen wel erg, kom op... negers maken elkaar af, metalheads zouden toch beter moeten weten
begrijpelijk.
Sterf!
Heel begrijpelijk jaDaKonium schreef:[..]
het schijnt dat ie nav eenpaar berichten op het strato-forum nogal beledigende mails naar de fans had gestuurd, en daar zat blijkbaar iemand tussen die het niet pikte.
begrijpelijk.

Als we hier op Metalfan ook zouden reageren op bepaalde reacties zou de helft ondertussen op het kerkhof liggen
-
tuurlijk man, ten eerste zijn er ooggetuigen, ten tweede loopt die straal tot onderaan bij die monitor door.Grindtegel schreef:Het is geen pisstraal, volgens mij is het licht van een lamp die schijnt op een vd bandleden op de achtergrond. Kijk nog maar eens heel goed dan zie je het wel.
wat die gast daar dan zo krom staat te doen is me echter wel een raadsel??
En ten derde: WAT DOET DIE GAST DAN ACHTER TOLKI MET ZN HANDEN BIJ ZN BALLEN?!
- DaKonium
goh, d'r zit ene duidelijk verschil tussen op een forum wat heen en weer schelden met lui die je in de meetse gevallen irl (of iig al wat langer van het forum) kent, en persoonlijke beledigingen uiten naar mensen die je nog nooit eerder gesproken hebt.Jaymz schreef:[..]
Heel begrijpelijk ja![]()
Als we hier op Metalfan ook zouden reageren op bepaalde reacties zou de helft ondertussen op het kerkhof liggen
Sterf!