Vintersorg - The Focussing Blur
- Sephistum Infernis
Vintersorg - The Focussing Blur
Gisteren de nieuwe Vintersorg gehaald en vanochtend vluchtig geluisterd in bus en ik weet niet echt wat ik er van moet denken... Het is nog veel experimenteler dan Spiral Generator en ik kon bij meerdere nummers niet echt een duidelijk lijn vinden. Hebben jullie hem al gehoord?
Jeg er en stolt sønn av Óðinn
- Yokozuna
- Contacteer:
Re: Vintersorg - The Focussing Blur
Vintersorg is gewoon experimenteel, niet zo gek ook met de drummer van Spiral ArchitectSephistum Infernis schreef:Gisteren de nieuwe Vintersorg gehaald en vanochtend vluchtig geluisterd in bus en ik weet niet echt wat ik er van moet denken... Het is nog veel experimenteler dan Spiral Generator en ik kon bij meerdere nummers niet echt een duidelijk lijn vinden. Hebben jullie hem al gehoord?

mp3's: http://members.home.nl/yoko
Re: Vintersorg - The Focussing Blur
dude ken je Justin? Engelse kerel.Sephistum Infernis schreef:Gisteren de nieuwe Vintersorg gehaald en vanochtend vluchtig geluisterd in bus en ik weet niet echt wat ik er van moet denken... Het is nog veel experimenteler dan Spiral Generator en ik kon bij meerdere nummers niet echt een duidelijk lijn vinden. Hebben jullie hem al gehoord?
- Forseti's Justice
- Sephistum Infernis
Ik moet bekennen dat ik de laatste twee albums niet gehoord heb, maar ik heb zo het idee dat het een nogal overschatte band is. Cosmic genesis vind ik iig niet zo indrukwekkend. Vrij simpele, iets te catchy melodietjes. En hoe iemand die volslagen belachelijke teksten in heeft kunnen zingen zonder in lachen uit te barsten is een wonder.
The True North, Strong and Free