Dismember
- XnegativeX
- Contacteer:
Dismember
Raar dat deze geniale band nog geen topic heeft. Ik heb gezocht en kon niks vinden...dus bij deze.
Ik ben een erg grote fan van Dismember, vooral van het latere werk. Ze weten als geen andere agressie en melodie met elkaar te vermengen zonder toegankelijk te klinken. Ik heb gehoord dat er veel kritiek is geweest op hun albums Massive killing capacity en Hate campaign, terwijl dat nou net mijn favoriete albums zijn. Zal dan wel aan mij liggen.
Binnenkort zal Where ironcrosses grow uitkomen en die zal meer "old school" zijn. Dus ik ga er van uit dat die wat meer als hun album Death metal zal klinken. Ik ben in ieder geval zeer benieuwd.
Ik ben een erg grote fan van Dismember, vooral van het latere werk. Ze weten als geen andere agressie en melodie met elkaar te vermengen zonder toegankelijk te klinken. Ik heb gehoord dat er veel kritiek is geweest op hun albums Massive killing capacity en Hate campaign, terwijl dat nou net mijn favoriete albums zijn. Zal dan wel aan mij liggen.
Binnenkort zal Where ironcrosses grow uitkomen en die zal meer "old school" zijn. Dus ik ga er van uit dat die wat meer als hun album Death metal zal klinken. Ik ben in ieder geval zeer benieuwd.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
hmm..op zich best aardig, maar de zang vind ik altijd wat minder...
ik vond albums als Death Metal en Hate Campaign erg sterk , maar zo goed als in een nummer als Casket Garden worden ze vast niet meer
ik vond albums als Death Metal en Hate Campaign erg sterk , maar zo goed als in een nummer als Casket Garden worden ze vast niet meer
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- XnegativeX
- Contacteer:
- No_Remorse
- Contacteer:
eindelijk een topic over dismember ja!!
dismember is geniaal en verdiend veel meer aandacht op metalfan etc.
mijn fav. dismember album is indecent & obscene
maar wat een pracht band,lekkere old school death metal
ik vond hun laatste album ietswat tegenvallen..neemt niet weg dat ik het nog een lekker album vind
Where ironcrosses grow zal ik ook zeker kopen!
wel jammer dat dismember shirts er vrijwel niet zijn,heb er 2 gevonden op ebay in amerika,maar dat word me net te duur
ik vond hun laatste album ietswat tegenvallen..neemt niet weg dat ik het nog een lekker album vind
wel jammer dat dismember shirts er vrijwel niet zijn,heb er 2 gevonden op ebay in amerika,maar dat word me net te duur
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Kheb ze live gezien in de baroeg, daar vond ik ze op het baggergeluid na niet slecht
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- XnegativeX
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Dismember shirts zijn overvloedig aanwezig op de zomerfestivals in Duitsland. Dus zet alvast een cent opzij voor de zomerNo_Remorse schreef:eindelijk een topic over dismember ja!!

De band zelf is uitermate strelend voor het oor. Zowel het eerdere als het latere werk gaat er bij moi in als koek.
En nu is de koek bijna op dus tijd voor een nieuwe!
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- XnegativeX
- Contacteer:
- No_Remorse
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Ik denk stiekem wel dat ze van de zomer wel ergens spelen hoor. Nieuw spul moet natuurlijk gepromoot en tne gehore gebracht worden.No_Remorse schreef:nou hun nieuwe album eraan komt vind ik dat ze van de zomer wel naar nederland mogen komen (liefst op een festival)
en thnx voor de tip,ik was al van plan om van de zomer naar een duits festival te gaan
Hoop dat ze op Wackenkomen eerlijk gezegd. Anders een clubtour en dan het liefst in baroeg

- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik had daarvoor nog nooit van ze gehoord, omdat ik daarvoor niet naar deathmetal luisterdeXnegativeX schreef:Vertel me alsjeblieft niet dat je daarvoor nog nooit van ze gehoord had.
Dismember is naast Entombed en Grave een van de godfathers van de zweedse death metal!
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- No_Remorse
- Contacteer:
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
Unleashed ja! dat zijn de voorvaders van het zweedse stofzuigergeluid!XnegativeX schreef:Vertel me alsjeblieft niet dat je daarvoor nog nooit van ze gehoord had.
Dismember is naast Entombed en Grave een van de godfathers van de zweedse death metal!
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Release-datum
De release-datum van Where Ironcrosses Grow is vastgesteld op 5 april 2004.
Plaat komt uit op Karmageddon Media (voormalig Hammerheart Records).
Plaat komt uit op Karmageddon Media (voormalig Hammerheart Records).
!!! THE SIGN IS ON !!!
- No_Remorse
- Contacteer:
Dismember heersch! Een van de weinige Death metalbands die me echt kan boeien. Moet bekennen dat ik maar twee albums van ze heb: Indecent and obscene en Hate Campaign. Die laatstgenoemde klinkt apart genoeg bijna als een re-make van de eerste; zelfde opbouw van nummers met in het laatste nummer zo'n übergeil bas-intro en lekker slepende riffs (net als in Dreaming in red). Indecent and obscene is dus wel mijn favoriet, wat een geweldig album is dat.
The True North, Strong and Free
- XnegativeX
- Contacteer:
banisher schreef:Nieuw nummer van Dismember online :
http://www.hammerheart.com/mp3/dismembe ... esgrow.mp3
Klinkt best goed vind ik
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- No_Remorse
- Contacteer:
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
wAt denK jIj DaN !!?Oblivion schreef:trendkiller is ook heel mooi van ze (vette titel ook),
ik zie trouwens steeds vaker Dismember bij van die "aLtO's" in hun bandlijstje staan, tragisch
IK mOeT deEzuH OwK HeBBuH!!!
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik heb hem vandaag gekocht en hij is super!
Ik snap alleen niet waarom deze cd zoveel beter zou zijn als hun vorige drie albums (die verhalen vang ik hier en daar op). Massive killing capacity, Death metal en Hate campaign vond ik alle drie ook schitterend.
Ik snap alleen niet waarom deze cd zoveel beter zou zijn als hun vorige drie albums (die verhalen vang ik hier en daar op). Massive killing capacity, Death metal en Hate campaign vond ik alle drie ook schitterend.
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Zo, hier even verder lullen over Dismember.Gr. Dracula schreef:Heel goed. Dismember heeft tot nu toe nog nooit teleurgesteld!
Ik heb eigenlijk alleen Massive killing capacity, Death metal, Hate campaign en nu dus Where ironcrosses grow. En ik vind ze allemaal even geweldig. Iedereen blijft maar zeggen dat ik Like an everflowing stream eens moet aanschaffen maar ik snap niet waarom die cd beter zou zijn dat de cd's die ik heb.
Koop hem, besef dat hij uit 91 komt en je zult overtuigd zijn!XnegativeX schreef:[..]
Zo, hier even verder lullen over Dismember.
Ik heb eigenlijk alleen Massive killing capacity, Death metal, Hate campaign en nu dus Where ironcrosses grow. En ik vind ze allemaal even geweldig. Iedereen blijft maar zeggen dat ik Like an everflowing stream eens moet aanschaffen maar ik snap niet waarom die cd beter zou zijn dat de cd's die ik heb.

- XnegativeX
- Contacteer:
Dat kan allemaal maar zo hoor. Ik moet hem nogsteeds een keer luisteren. Maar ik ben niet iemand van "alles van vroeger is beter". Eerder het omgekeerde. Bands groeien vaak en de productie word ook steeds beter.
Maar goed, wat ik zo sterk vind aan Dismember is dat ze niet alleen maar hakken maar ook veel melodie in hun sound stoppen. Check bijvoorbeeld de geniale solo's op het nieuwe album.
Zitten die melodieen ook al in hun oude albums?
Maar goed, wat ik zo sterk vind aan Dismember is dat ze niet alleen maar hakken maar ook veel melodie in hun sound stoppen. Check bijvoorbeeld de geniale solo's op het nieuwe album.
Zitten die melodieen ook al in hun oude albums?
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Ik heb LAEFS en Indecent And Obscene op de planken staan, Death Metal en Hate Campaign op mp3. Mijn bescheiden mening is dat alle platen rossen, bulderen en vernietigen, ik zal ook niet zo gauw 1 specefieke plaat verkiezen boven een andere.
Ik ben nu ook zeer benieuwd naar de nieuwe.
Ik ben nu ook zeer benieuwd naar de nieuwe.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Dat is een uitspraak naar mijn hart! Vaak wordt met gezucht en gesteun terugverwezen naar de "bands" of "albums" van vroeger. Oke, in een aantal gevallen zijn deze verwijzingen terecht, maar in de meeste is het hele "vroeger" totaal overrated!XnegativeX schreef: Maar ik ben niet iemand van "alles van vroeger is beter".