Black Sabbath
Black Sabbath
Het gaat nog goed komen met mij, denk ik.
Ik vond in m'n ouders' platenrek Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath, en hij heerscht godverdomme.
Er zijn hier ongetwijfeld mensen die mij, buiten de eerste plaat waarvan ik de review gelezen heb, andere gave Sabbath platen aan kunnen raden.
Daarbij wil ik ook graag weten of dit een van de betere, of juist een van de slechtere platen is.
Ik vond in m'n ouders' platenrek Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath, en hij heerscht godverdomme.
Er zijn hier ongetwijfeld mensen die mij, buiten de eerste plaat waarvan ik de review gelezen heb, andere gave Sabbath platen aan kunnen raden.
Daarbij wil ik ook graag weten of dit een van de betere, of juist een van de slechtere platen is.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- ruben somewhere online
Re: Black Sabbath
Betere.Robgoroth schreef:Het gaat nog goed komen met mij, denk ik.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- Lone Starr
Je kan het nog steeds he? Een reactie posten zonder inhoud, echt.ruben somewhere online schreef:[..]
Betere.
Er was alleen al een topic over, klein zich langzaam bekerend internetblekkie.
Ja, je hebt gelijk wel een heel goed album uit de kast gerukt, Black Sabbath is een band die nogal wat veranderingen ondergaan heeft, de rest heerscht uiteraard ook, maar sommige albums doen het net iets harder.
Check Paranoid uiteraard ook.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Thaumaturgy
Ja, dat heeft Coen nu gezegd, dus nu weten we het wel.
Maar gezien de Search 85 pagina's vol gaf, en alleen zocht in Bands en Albums, en me geen BS topic kon herinneren, besloot ik er maar een te openen.
Er kan in principe wel een slotje op, dan lees ik dat andere topic even door.
En bedankt, Dantes en Coen.
Maar gezien de Search 85 pagina's vol gaf, en alleen zocht in Bands en Albums, en me geen BS topic kon herinneren, besloot ik er maar een te openen.
Er kan in principe wel een slotje op, dan lees ik dat andere topic even door.
En bedankt, Dantes en Coen.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- Daisycutter
gast. Gaat goed komen met je. Download het hele ouvre maar.Robgoroth schreef:Het gaat nog goed komen met mij, denk ik.