Het Grote black metal topic..
- XnegativeX
- Contacteer:
D'r lopen hier 2 a 3 mensen rond met zo'n plaatje van ze onder hun naam. D'r is al een topic geweest over Pink en hoe geweldig haar nieuwe single wel niet was.CALIBANaan schreef:op metalfan over de sugababes????
ik heb er nog niemand over horen typen..
Houd je vast, de Sugar babes zijn zelfs al prog-pop genoemd.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- CALIBANaan
- Contacteer:
dat zegt me allemaal geen hol......
prog.pop
is dat een barbie die kan pijpen?
maar oke. 2 a 3 mensen
prog.pop
maar oke. 2 a 3 mensen
dus er zijn maar 2 a 3 mensne die over kutmuziek praten en dus de hele metalfan op zn kop zetten. van de hoeveel?Je kunt lullen over BM fans wat je wilt maar ze weten in ieder geval wat van muziek af. En ze onderzoeken de underground. Blijven niet lafjes bij de mainstream bands hangen. Op Metalfan en op ZM wordt al bijna niet meer over muziek gepraat. En als het dan over muziek gaat gaat het meer over The Sugar babes of Jovink dan over metal.
Gelegenheids Satanist
- XnegativeX
- Contacteer:
Volgens mij trek jij mijn opmerking een beetje uit verband. Of vat je hem iets te persoonlijk op.CALIBANaan schreef:dat zegt me allemaal geen hol......
prog.pop
maar oke. 2 a 3 mensen
dus er zijn maar 2 a 3 mensne die over kutmuziek praten en dus de hele metalfan op zn kop zetten. van de hoeveel?Je kunt lullen over BM fans wat je wilt maar ze weten in ieder geval wat van muziek af. En ze onderzoeken de underground. Blijven niet lafjes bij de mainstream bands hangen. Op Metalfan en op ZM wordt al bijna niet meer over muziek gepraat. En als het dan over muziek gaat gaat het meer over The Sugar babes of Jovink dan over metal.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
niet slecht. ken er niet veel van....telluriet schreef:Weet ik het, tijd om een stoere naam neer te kankeren:
Funeral Mist. Meningen?
Ik vind het erg tof.
heb op het moment een sarcoma inc. tic.....dat is vet, heb net de hele cd gedowned...nu even t orgineel vinden als ie uit is
Gelegenheids Satanist
- XnegativeX
- Contacteer:
Hahahaha, dat kan ook ja.CALIBANaan schreef:of jij interpreteert mij verkeerd en denk dat ik aggressief typ..
waardoor jij denk dat ik het persoonlijk opvat.
@telluriet: Hate forest bijvoorbeeld. Hun nieuwe cd Battlefields klinkt erg lekker. Maar Scythia blijf ik ook een erg brute cd vinden.
- CALIBANaan
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Draconian
- Lult over cdtjes
Iemand bekend met Countess? Ik had vanmiddag The Shining Swords of Hate nog eens opstaan, echt een apart (en vrij ontoegankelijk) album dat ik in eerste instantie niet om aan te horen vond, maar nu een geweldig album vind. Vooral de nummers Total War en Te Vuur En Te Zwaard heersen de pannen van het dak.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik vind het prachtig. Een van de beste BM cd's die ik de laatst tijd heb aangeschaft. (ik doel hier op Sargeist)
Nog een super-aanrader is The Mystical beast of rebellion van Blut aus nord. Een van de beste BM cd's die ik ken maar blijkbaar is het nog niet erg bekend.
Nog een super-aanrader is The Mystical beast of rebellion van Blut aus nord. Een van de beste BM cd's die ik ken maar blijkbaar is het nog niet erg bekend.
Laatst gewijzigd door XnegativeX op zo mar 21, 2004 9:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Draconian
- Lult over cdtjes
Een uiterst degelijk en lekker schijfje! Zeker geen miskoop dus.telluriet schreef:Ik krijg deze week Sargeist - Satanic Black Devotion. Die is sinds donderdag onderweg vanuit België. Ik had 'm op advies van Nuberus gekocht, aangezien ik slechts een klein stuk heb gehoord weet ik niet echt wat ik kan verwachten. Is het erg gaaf?
- CALIBANaan
- Contacteer:
Allebei erg gaaf vind ikXnegativeX schreef:Ik vind het prachtig. Een van de beste BM cd's die ik de laatst tijd heb aangeschaft. (ik doel hier op Sargeist)

- CALIBANaan
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Begrijp ik goed dat gij de eerste Falkenbach te koop aanbiedt? Als Kevin em niet wil hebben kun je hem bij mij kwijt!Plaag schreef:En Kevin, is Falkenbach al ten volle tot je doorgedrongen, waardoor je de cd in de vuilnischbak wil mikken, of wil je je biertje erop zetten? Of loop je ermee weg?
The True North, Strong and Free
Front Line Assembly gebruikte al samples uit deze heerschende film op haar album "Millennium" uit 1996.
Wat betreft de discussie over Primordial: aardige band, ik ben nooit echt kapot van hun albums maar Storm before calm weet me zeker wel te boeien. In het begin vond ik er weinig aan maar met een aantal draaibeurten groeit het album wel.
Live zijn ze ook geweldig! Ben zelf meer fan van het album Spirit The Eart Aflame, heerlijk dromerig...Othrys schreef: Wat betreft de discussie over Primordial: aardige band, ik ben nooit echt kapot van hun albums maar Storm before calm weet me zeker wel te boeien. In het begin vond ik er weinig aan maar met een aantal draaibeurten groeit het album wel.
http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... tegory=306
Moonblood / Deathspell Omega Split LP
Duur, enzo.
Duur, enzo.
- Hieronimus
A Journey's End groeit ook in waardering met iedere draaibeurt. Je moet het gewoon ervarenOthrys schreef:Wat betreft de discussie over Primordial: aardige band, ik ben nooit echt kapot van hun albums maar Storm before calm weet me zeker wel te boeien. In het begin vond ik er weinig aan maar met een aantal draaibeurten groeit het album wel.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- the true Thorko
Goh, nog niet op geboden, raar hè?telluriet schreef:http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... tegory=306
Duur, enzo.
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
- Draconian
- Lult over cdtjes
Ouwhoer, echt triest als iemand zoiets koopt. Download t album dan gewoontelluriet schreef:http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... tegory=306
Duur, enzo.

- Hieronimus
Pfff, wat een matennaaier. Van metalfans mag je toch een iets minder kapitalistische instelling verwachten.telluriet schreef:Inderdaad, om daar nou, wat was het, 450 dollar voor neer te tellen, bedankt.
* Zoekt nu gauw z'n tot 666 stuks gelimiteerde "Killing spree 1.5" van Diabolicum op om hem voor grof geld op e-bay van de hand te doen*
- Hieronimus
Toch verrassend dat je al van me weet dat ik Emperor gaaf vindtelluriet schreef:
En als het nou Emperor was, dan had jij het allang gekocht he?

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- the true Thorko
- Hieronimus
Guess againthe true Thorko schreef:Wat een gelul... dat zou een bandlid zelf nog niet betalen voor z'n LPtje... flikker toch op!
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm