Children Of Bodom - Hate Crew Deathroll
Children Of Bodom - Hate Crew Deathroll
1.) Needled 24/7 (4.08)
2.) Sixpuonder (3.24)
3.) Chokehold (Cocked 'n Loaded') (4.12)
4.) Bodom Beach Terror (4.35)
5.) Angels Don't Kill (5.13)
6.) Triple Corpse Hammerblow (4.07)
7.) You're Better Off Dead (4.01)
8.) Lil' Bloodred Ridin' Hood (3.25)
9.) Hate Crew Deathroll (3.33)
Dan breekt de storm boven Melanies hoofd los
En moet zij alles op alles zetten
Om zich staande te houden tegenover Grand Pendleton
Een man die nog nooit een gevecht verloren heeft
Speelduur van ff ruim 35 minuten, valt weer behoorlijk tegen...Kristof schreef:kijk er ook naar uit..maar wederom geen episch lange nummers
- DaKonium
van mij mag je best de eerste helft van het album downen hoor. echt. dan beslis je daarna maar. maar wel dan alle mp3's wissen he. anders ben je stout. oeh.Gods Puke schreef:klopt, was wel gaafDaKonium schreef:needles 24/7 heerscht best wel, heb ik op dynamo gehoord. gaaf nummertje.
maar wel n beetje standaard dus ik zie wel of ik m koop
Sterf!
Daarin kan ik me wel vinden, een beetje allemaal een pot nat, maar wel lekker, en die gasten kunnen spelen. Maar goed, af wachten wat deze CD zal worden.Laus schreef:das best wel kort. zijn ook maar weinig nummers eigenlijk. de creativiteit van de heren zit soweiso even op vakantie de laatste jaren.
Fuck repect, fuck peace, war is what the world needs!
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
alle cd's bij elkaar van Children of Bodom heerschen natuurlijk vet..maar qua speelduur duren ze samen bij elkaar net zolang als Six Degrees of inner Turbulence van Dream Theater (wat een dubbel album is oke)
Maar ja...echt lang werk hoeft ook niet, het moet hakken en de aandacht moet niet verloren gaan..
en de hoes weer rood....hmm waarom nou niet geel of paars..of roze (gay gay) of zwart of bruin...gebrek aan inspiratie heren
Maar ja...echt lang werk hoeft ook niet, het moet hakken en de aandacht moet niet verloren gaan..
en de hoes weer rood....hmm waarom nou niet geel of paars..of roze (gay gay) of zwart of bruin...gebrek aan inspiratie heren
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Disclaimer: boeradolf heeft niet de intentie om sexueel andersgeaarden, vrouwen of negers te discrimineren. Hij is gelukkig getrouwd, heeft een zwarte schoonmaakster op zijn kantoor in dienst en heeft 3 maanden geleden nog een grasmaaier uitgeleend aan zijn homofiele overbuurman.
Welnu, COBoredom is wellicht gruwelijk heftige muziek voor domme, koeachtige wijven die denken dat schelle zang gelijkstaat aan black metal. Hun muziek is zo technisch dat zelfs een domme neger (tautologie of pleonasme?) die zou kunnen spelen. Hun imago moet vooral leernichten op hol doen slaan.
Echte metalheads zweren bij Krisiun, Vital Remains en Abhorrence.
Welnu, COBoredom is wellicht gruwelijk heftige muziek voor domme, koeachtige wijven die denken dat schelle zang gelijkstaat aan black metal. Hun muziek is zo technisch dat zelfs een domme neger (tautologie of pleonasme?) die zou kunnen spelen. Hun imago moet vooral leernichten op hol doen slaan.
- Jeroen
- Contacteer:
het album heerscht inderdaad ja
Vette gitaren, lekker melodieën...
Ik ga de review schrijven
dus doe geen moeite
Ik ben al sinds het begin fan van Children of Bodom en ik heb bijna alles wat er te krijgen valt op cd gebied.
Homeland(demo)
Something Wild
Hatebreeder
Tokyo Warhearts
Hate Me (single)
Follow the Reaper
You better off dead
en straks ook HATE CREW DEATHROLL
dus doe geen moeite
Ik ben al sinds het begin fan van Children of Bodom en ik heb bijna alles wat er te krijgen valt op cd gebied.
Homeland(demo)
Something Wild
Hatebreeder
Tokyo Warhearts
Hate Me (single)
Follow the Reaper
You better off dead
boeradolf schreef:Disclaimer: boeradolf heeft niet de intentie om sexueel andersgeaarden, vrouwen of negers te discrimineren. Hij is gelukkig getrouwd, heeft een zwarte schoonmaakster op zijn kantoor in dienst en heeft 3 maanden geleden nog een grasmaaier uitgeleend aan zijn homofiele overbuurman.
hahahaha ! *lig strijk*
Gelukkig zijn er zoveel mensen van weinig belang. Zij zijn het grijs tegen dewelke de felle kleuren fonkelen
Whaaaa, die Homeland demo, heb je daar een beetje knappe mp3tjes van?Jeroen schreef:het album heerscht inderdaad ja
dus doe geen moeite
Homeland(demo)
Something Wild
Hatebreeder
Tokyo Warhearts
Hate Me (single)
Follow the Reaper
You better off dead
-
Toch maar eens informeren bij een cabaret festival, Boer"What-The-Fuck-Doe-Ik-Hier"Adolf...je humor is goedboeradolf schreef:Disclaimer: boeradolf heeft niet de intentie om sexueel andersgeaarden, vrouwen of negers te discrimineren. Hij is gelukkig getrouwd, heeft een zwarte schoonmaakster op zijn kantoor in dienst en heeft 3 maanden geleden nog een grasmaaier uitgeleend aan zijn homofiele overbuurman.
- Jeroen
- Contacteer:
MP3 , gast ik woon in de buurt van de Metalmania Store ..daar verkochten ze in zo'n bak demo's en daar zat de demo van Unearthed ook bij. En toevallig is Unearthed de vroegere band naam van COB
maar ik kijk wel of ik mp3's kan maken, geluid is namelijk niet zo best..ruisend geluid maar wel typisch Bodom.
maar ik kijk wel of ik mp3's kan maken, geluid is namelijk niet zo best..ruisend geluid maar wel typisch Bodom.
- Jeroen
- Contacteer:
Ik kan me niet echt voorstellen dat je die nazi humor kan waarderen.verwoesting schreef:Toch maar eens informeren bij een cabaret festival, Boer"What-The-Fuck-Doe-Ik-Hier"Adolf...je humor is goedboeradolf schreef:Disclaimer: boeradolf heeft niet de intentie om sexueel andersgeaarden, vrouwen of negers te discrimineren. Hij is gelukkig getrouwd, heeft een zwarte schoonmaakster op zijn kantoor in dienst en heeft 3 maanden geleden nog een grasmaaier uitgeleend aan zijn homofiele overbuurman.
Die gast is zeker geestelijk ziek als je op zijn leeftijd nog zo praat. Of gewoon een aso, of hij doet zich voor als een meerderjarige.
Eternal Rage!
BAN
AN
N
-
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Jeroen
- Contacteer:
ik moet eerlijk zeggen dat dat gezeik is, You better off dead is een lekker rauw hard nummer wat ook wel eens mag aangezien Follow the Reaper erg soft was
Maar er staan betere nummers op het nieuwe album...check het titelnummer..ooohhh yeah..
Maar er staan betere nummers op het nieuwe album...check het titelnummer..ooohhh yeah..
- Jeroen
- Contacteer:
meestal zeggen ze dat ze wel meer nummers hebben maar dat ze niet meer dan 60 minuten willen, het moet rap zijn en dan boeit het ook het meest. De gedachte kort maar krachtig is wel aan de orde denk ikverwoesting schreef:Om maar weer even op COB terug te komen;
Ik vind het best jammer dat alle Children of Bodom CD's zo kort duren...ze mogen van mij wel wat meer nummers op de CD's zetten
- Jeroen
- Contacteer:
der zit idd een lange tijd tussen
maar goed, ze schoppen wel kont dus..
Something Wild..heerlijk album.. blastbeats.. veel ruwer. 8,5/10
Hatebreeder...heerlijk album...slecht drumgeluid...erg technisch en melodieus 8/10
Follow the Reaper ...super album...goed drumgeluid...beetje rustig... 9/10
Hate Crew Deathroll ....??
tot nu toe vind ik Follow the Reaper qua spel en nummers het beste...misschien wat rustig, maar wel weer heerlijke zang en prachtig gitaarspel. Mooie melodieën...
favoriete nummer Something Wild: Touched by the Angel of Death
,, ,, Hatebreeder: Hatebreeder
,, ,, Follow the reaper: Children of Decadence
,, ,, Hate Crew Deathroll : Hate Crew Deathroll
maar goed, ze schoppen wel kont dus..
Something Wild..heerlijk album.. blastbeats.. veel ruwer. 8,5/10
Hatebreeder...heerlijk album...slecht drumgeluid...erg technisch en melodieus 8/10
Follow the Reaper ...super album...goed drumgeluid...beetje rustig... 9/10
Hate Crew Deathroll ....??
tot nu toe vind ik Follow the Reaper qua spel en nummers het beste...misschien wat rustig, maar wel weer heerlijke zang en prachtig gitaarspel. Mooie melodieën...
favoriete nummer Something Wild: Touched by the Angel of Death
,, ,, Hatebreeder: Hatebreeder
,, ,, Follow the reaper: Children of Decadence
,, ,, Hate Crew Deathroll : Hate Crew Deathroll