Deze man is o.a. bekend als de ex-zanger van Royal Hunt. Daarnaast heeft hij als gastzanger gefungeerd van Shadow gallery, Missa Mercuria en The Explorer's club. Tegenwoordig is hij de vaste zanger van het power metal bandje Silent force.
Daar Royal hunt en Silent force mij nooit echt hebben kunnen bekoren was de beste man me nog nooit ten ore gekomen. Totdat ik zijn stem hoorde op Tyranny van Shadow gallery. Vanaf dat moment was ik verkocht. Deze man heeft echt een gouden heavy metal stem.
Vooral zijn solo album, dat hij heeft opgenomen met leden van Pink cream 69, Conception en VandenPlas, is helemaal geweldig. Dat zal alle power metal fans kippenvel bezorgen.
http://dccooper.free.fr/sommaire/uk/index.htm
D.C. Cooper
- XnegativeX
- Contacteer:
D.C. Cooper
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
Dat heb ik dus ook een beetje. Ik vind vooral zijn werk voor Shadow gallery en The Explorers club erg goed. En zijn solo album is ook helemaal te gek. Zijn stem komt bij die andere dingen gewoon niet goed tot zijn recht.Kristof schreef:geweldigde strot
superzanger, al hoe wel ik zijn platen en projecten niet allemaal goed vind
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.