Bericht
door Took » di mar 23, 2004 2:10 pm
Organisatie betaald, organisatie bepaald. Sim-pel.
Alle bands hebben affiniteit met Metalfan, wellicht sommige(n) in geringe mate. Dit doet echter niets af aan hun kwaliteit en/of populariteit. Dat er notoire zeikerds zouden zitten op dit forum, had ik al wel verwacht, maar kennelijk krijg ik momenteel bijna heel metalfan over me heen omdat ik iets opzet.
Tijd, moeite en geld steek ik erin, samen met Adriaan en Tokus.
Fluff en Morning, dit zijn de publiekstrekkers voor buitenaf. Met het selecte gezelschap metalfanners zal er hoogstwaarschijnlijk niet kiet kunnen worden gespeeld, en het is toch ons geld dat er in zit. Fluff is regionaal bekend, trekt doorgaans een kleine 100 man aan local scene, daarnaast brengen ze een enorme podiumpresentatie EN kwaliteit. Morning is ook een bekende naam, origineel (dream metal), beetje oude "The Gathering". Ook deze band topt kwalitatief 99% van metalfan eruit.
Mensen die woedend zijn omdat "hun bandje" niet speelt, zijn in mijn ogen niet meer dan van die losers die denken dat ze met de aankoop van een staatslot meteen de hoofdprijs winnen, en als dat dan niet het geval is, ze er nog pissig over worden ook.
Ik heb minimaal 20 demo's ontvangen, daar moesten 7 bands uitrollen, en DUS moeten we er 13 teleurstellen. Samen met Tokus en Aadspeedrock hebben we mijns inziens toch zeker een aardig festival opgezet.