Altar+escutcheon+irmin
Altar+escutcheon+irmin
ALTAR+ESCUTCHEON+IRMIN
Metropool, Hengelo
Vrijdag 30 April 21:00 uur
ENTREE € 5,- Metal
van de Metropool site:
--------------------------------------------------------------------------------
Of een soort Trots van Twente (op Metalgebied dan).Altijd leuk om iets te vieren met koninginnedag. Altar is en blijft één van de beste metalbands uit het oostelijk deel van ons land. Lekker vette death, met melodieuze trash-invloeden. Met vieze drum'n bas voor het fundament, een muur van riffs, en aangekleed met de extreme strot van Arnold (wow!). Daarnaast Escutcheon, die weer herherrezen is uit haar as, en tenslotte Irmin, een nog jonge band die echter wel een paar grote talenten herbergt.
Dus..... wie?
Metropool, Hengelo
Vrijdag 30 April 21:00 uur
ENTREE € 5,- Metal
van de Metropool site:
--------------------------------------------------------------------------------
Of een soort Trots van Twente (op Metalgebied dan).Altijd leuk om iets te vieren met koninginnedag. Altar is en blijft één van de beste metalbands uit het oostelijk deel van ons land. Lekker vette death, met melodieuze trash-invloeden. Met vieze drum'n bas voor het fundament, een muur van riffs, en aangekleed met de extreme strot van Arnold (wow!). Daarnaast Escutcheon, die weer herherrezen is uit haar as, en tenslotte Irmin, een nog jonge band die echter wel een paar grote talenten herbergt.
Dus..... wie?
- metal-willem
Neen, dit wordt de eerste keer dat ik voet in Houten zet. Telluriet van dit forum gaat waarschijnlijk ook.
Ik ben te herkennen aan mijn lange haar en m'n zwarte kleren
. Waarschijnlijk trek ik m'n Cirith Gorgor shirtje weer eens aan.
Zie ook het betreffende topic: http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic. ... old#479519
Ik ben te herkennen aan mijn lange haar en m'n zwarte kleren

Zie ook het betreffende topic: http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic. ... old#479519
The True North, Strong and Free
Houten is wel beter dan Hengelo ja.telluriet schreef:[..]
Ze gaan ook naar Houten, zaterdag 3 april. Ligt onder Utrecht had ik begrepen, is dat niet wat voor jou?
Alleen is het ook niet echt ideaal. Maar geen rede om niet te gaan. Maar helaas heb ik die dag al wat anders, dus misschien een andere keer.