Hier dan mijn recensie van het optreden 2 april!
Monolith opende en ik moet zeggen dat het publiek nou niet bepaald enthousiast was, dit kwam ten eerste doordat ze als eersten opende, ten tweede lag het te professionele opzetje van het optreden...ten derde het is niet echt mijn soort muziek met die screams (geef mij maar een lekkere grunt

) maar dat terzijde...het was TE.
Tja... Constant Paranoia... zal ik me maar niet teveel over uit laten als ubergroupie. Ik vind het gewoon super om mijn vent te zien optreden. Heb natuurlijk alles gevolgt vanaf het begin dat pier in de band kwam, en ik moet zeggen dat ze zeker wel gigantisch vooruit zijn gegaan. (ben bij alle concerten geweest!) dus ik weet waar ik over praat

Persoonlijk vond ik dat ze Monolith zeker weten wegblaasden, en dit kwam niet alleen door de vele aanhang die wij hadden uitgenodigd. (MF bedankt!) Maar het was natuurlijk een thuiswedstrijd. Ze speelden daarnaast ook een super set! Kortom: het was een lekker opwarmertje voor Vader...er was een lekkere pit, stonden mensen te bangen...het was gezellig!
Vader bijna niet gezien, want had me natuurlijk flink uitgeleefd bij CP dus

Maar ze speelden een goede set, 's middags wilde het geloof ik niet zo lukken met het afstellen van de muziek (plugjes zaten er niet zo goed in enzo) Drumstel kraakte...het was in het begin bagger... gelukkig is het allemaal met veel werk wel goed gekomen om voor alle bezoekers een goede set neer te zetten! Leuk taaltje trouwens dat pools: glabla habla
Leuk dat die gasten gelijk vroegen toen ze binnen kwamen waar de dichtsbijzijnde coffee shop was