Beginnend bandje hetelluriet schreef:Wij hadden Sepsis ook ongeveer gemist ja, dacht dat we nog net 2 nummertjes mee konden pikken. Maar die had ik al eens gezien, best oke maar niet bijzonder.
Altar, Darkdayrising, Stronghold
Was wel tof zaterdag, Stronghold klonk goed en DarkDayRising kickte ook behoorlijk ass, die drummer is cool. Altar was strak en degelijk, maar het geluid stond echt belachelijk hard, er hebben weer flink wat ignorante niet-oordoppendragers gehoorbeschadiging opgelopen die avond..
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Ik was dat langhaerig tuigh in donkergrijze legerbroek en Cirith Gorgor shirt.Cooma schreef:Utrecht he, ik ken ze wel ja
Ik heb trouwens een vermoeden dat ik jullie wel heb zien zitten zaterdag, maar had dit topic niet van te voren gelezen, dus wist niet waar ik die gare koppen van kende, haha
The True North, Strong and Free
Was vrijwillger 
Daarbij heb ik het vele malen slechter gehoord en het klopt dat de apparatuur het niet trekt.
En als ik er niet geweest was dan had ik ook niet geweten dat Altar zijn eigen geluidsman bij zich had.
Maar wat was er naast het volume verkeerd aan het geluid, heb er zelf niet bijster verder opgelt.
Daarbij heb ik het vele malen slechter gehoord en het klopt dat de apparatuur het niet trekt.
En als ik er niet geweest was dan had ik ook niet geweten dat Altar zijn eigen geluidsman bij zich had.
Maar wat was er naast het volume verkeerd aan het geluid, heb er zelf niet bijster verder opgelt.
Do something useful commit suicide
Als wat? (en dat vermoeden had ik al, daar je het zo persoonlijk aantrekt)
Het geluid stond gewoon niet goed afgestelt, de eerste band is alsware als soundcheck gebruikt en bij de rest klopte het gewoon niet, niet zuiver, ene instrument harder dan de andere, dingen die het geluid niet mooi maken, ben ook geen expert, anders was ik wel aan die knopjes gaan draaien!!
Het geluid stond gewoon niet goed afgestelt, de eerste band is alsware als soundcheck gebruikt en bij de rest klopte het gewoon niet, niet zuiver, ene instrument harder dan de andere, dingen die het geluid niet mooi maken, ben ook geen expert, anders was ik wel aan die knopjes gaan draaien!!
Trek het me niet persoonlijk aan, zoek gewoon uit wat de klachten zijn dan kunnen we er wat aan doen.
Ben zelf bandbegeleiding.. dus heb vrij weinig met geluid te maken naast de opbouw er van.
Maar het probleem wat er bij ons vaak voor zorgt dat het geluid bagger klinkt is de akoustiek van het gebouw. Een Bass net iets te hard zetten en je hoort niks anders dan dat, Alles kaatst rond ik het gebouw, we zijn er mee bezig om dit zo veel mogelijk op te lossen. Als er verder dingen waren die niet bevielen zeg het maar..
Ben zelf bandbegeleiding.. dus heb vrij weinig met geluid te maken naast de opbouw er van.
Maar het probleem wat er bij ons vaak voor zorgt dat het geluid bagger klinkt is de akoustiek van het gebouw. Een Bass net iets te hard zetten en je hoort niks anders dan dat, Alles kaatst rond ik het gebouw, we zijn er mee bezig om dit zo veel mogelijk op te lossen. Als er verder dingen waren die niet bevielen zeg het maar..
Do something useful commit suicide
't Feit dat je 50 cent moet betalen om naar buiten te gaan is echt BELACHELIJK! Wat een kleuterhouding, kom nou, ben geen 16jarige die stiekem buiten gaat staan blowen ofzo. Verder was die portier een portier, die zijn altijd van een bepaald slag. En uberhaupt, waarom een portier zeg. D'r stond nog een mannetje bij en DIE was pas echt vervelend, wat een drol.
Oftewel, als ze het daar van de bezoekersaantallen moeten hebben zouden ze toch wel even wat onderscheid moeten maken tussen de pubers en de mensen die graag normaal behandeld willen worden, want zoals dit nu gaat zullen wij daar niet snel terugkeren.
Oftewel, als ze het daar van de bezoekersaantallen moeten hebben zouden ze toch wel even wat onderscheid moeten maken tussen de pubers en de mensen die graag normaal behandeld willen worden, want zoals dit nu gaat zullen wij daar niet snel terugkeren.