Impaled Nazarene
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
Impaled Nazarene
Ik luister net de cd 'Absence of war does not mean peace' van Impaled Nazarene (heb ik geleend).
Een erg leuke mix van humor, black metal, thrash en heavy metal. Niet speciaal maar wel vermakelijk.
Nu was mijn vraag: wie kent deze band beter en wat moet ik van de rest van hun albums verwachten?
Een erg leuke mix van humor, black metal, thrash en heavy metal. Niet speciaal maar wel vermakelijk.
Nu was mijn vraag: wie kent deze band beter en wat moet ik van de rest van hun albums verwachten?
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Hieronimus
Ze hebben een beetje een 'punky' instelling (als je dat zo mag noemen), strak met toffe riffs en humor
De andere albums zijn ongeveer hetzelfde, hetzij wat minder punky
De andere albums zijn ongeveer hetzelfde, hetzij wat minder punky
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- the true Thorko
Ik ken alleen Tol Cormpt Norz Norz Norz van ze.
Snoeiharde BM en soms vreemde nummers.... wel erg lekker!
Ik geloof dat achterop de cd "no orders from Norway excepted" staat.... geeft aan dat de rivaliteit toen erg leefde!
Maar goed dit is wel de enige cd die ik van ze ken dus...

Ik geloof dat achterop de cd "no orders from Norway excepted" staat.... geeft aan dat de rivaliteit toen erg leefde!
Open the door jehovah you whore!
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
aha vroeger dus grimmige black metal, en de laatste twee albums, is dat wat?Magic666 schreef:Ik ken alleen Tol Cormpt Norz Norz Norz van ze.
- the true Thorko
Rauw en ronkend is een betere omschrijving (bv. 'Ghostriders' is subliem).Kristof schreef:[..]
aha vroeger dus grimmige black metal, en de laatste twee albums, is dat wat?
De twee laatste ken ik niet, ben ze enkel tot en met Rapture blijven volgen...
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
- CALIBANaan
- Contacteer:
-
- XnegativeX
- Contacteer:
Hun laatste cd All that you fear is echt brilliant. Super agressieve black/thrash metal met goede melodie lijnen en songstructuren.
Hun oudere albums zoals Tol Cormpt Norz Norz Norz ook wel eens geluisterd maar dat deed me niet zo veel. Beetje chaotisch allemaal.
http://www.impnaz.com
Hun oudere albums zoals Tol Cormpt Norz Norz Norz ook wel eens geluisterd maar dat deed me niet zo veel. Beetje chaotisch allemaal.
http://www.impnaz.com
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- metal-willem
- metal-willem
-
ik denk het niet:metal-willem schreef:Ik ken ze niet, maar ga op het stonehenge festival kennis met ze maken.
23-03-2004 06:50:19
Annulering Impaled Nazarene
Dames en Heren,
Helaas zal Impaled Nazarene niet doorgaan, omdat men zich niet aan de afspraken kon houden, reden:
We kunnen niet meer komen voor dit bedrag en moeten er de helft bij hebben. Men had per ongeluk naar de prijzen van vliegtickets in februari gekeken.Uiteraard hebben we als organisatie vermeld dat de deal voor ons officieel rond was en het wel voor dit bedrag kon. En nog belangrijker dat reeds veel metalheads in Nederland reeds waren ingelicht over het feit dat I.N. op Stonehenge zou spelen. Maar Impaled Nazarene vind het niet erg om mensen teleur te stellen, maar wij daar in tegen vinden het zwaar kloten!!!!!!!!!!!!!!!!
Conclusie: met I.N. kun je geen afspraken maken.
Rene
Stonehenge
alcohol in my veins...
- metal-willem
- Frituurmaster
- Contacteer:
Dat is onzin. Als proffesionele band kan je het op een gegeven moment niet meer maken om meer kosten te maken dan dat het opbrengt...dat is je eigen doodvonnis tekenen....Tis jammer dat ze niet komen, maar wel begrijpelijk.goatworshipper schreef:[..]
-
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
beetje zwak om zo na te trappengoatworshipper schreef:[..]
ik denk het niet:
23-03-2004 06:50:19
Annulering Impaled Nazarene
Dames en Heren,
Helaas zal Impaled Nazarene niet doorgaan, omdat men zich niet aan de afspraken kon houden, reden:
We kunnen niet meer komen voor dit bedrag en moeten er de helft bij hebben. Men had per ongeluk naar de prijzen van vliegtickets in februari gekeken.Uiteraard hebben we als organisatie vermeld dat de deal voor ons officieel rond was en het wel voor dit bedrag kon. En nog belangrijker dat reeds veel metalheads in Nederland reeds waren ingelicht over het feit dat I.N. op Stonehenge zou spelen. Maar Impaled Nazarene vind het niet erg om mensen teleur te stellen, maar wij daar in tegen vinden het zwaar kloten!!!!!!!!!!!!!!!!
Rene
Stonehenge
-
- ZeroTolerance
Re: Impaled Nazarene
Ik heb al hun albums en daarvan bevallen Suomi Finland Perkele, All That You Fear en Ugra Karma mij het best.Kristof schreef:Ik luister net de cd 'Absence of war does not mean peace' van Impaled Nazarene (heb ik geleend).
- ZeroTolerance