No Mercy 2004
-
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ik heb me vorig jaar goed geamuseerdGr. Dracula schreef:Ja, dat is idd goede deathmetal dat je daar opnoemt.
De line- up van No Mercy mag er echter ook zeer wezen. De minste line-up vond ik wel vorig jaar. Een aantal zeer leuke bands, maar de rest was boring...
wederom leuk concert god dethroned
leuke sets van testament, nuclear assault en death angel
maar goed de sfeer op no mercy is meestal leuk, maar voor zo veel geld, zo'n bands, nee bedankt
morgen naar doro met klassiek orkest, veel boeiender
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Trouwens, Kristof, als ik zo naar de bands kijk die je opnoemt heb ik het idee dat je meer van wat melodieuzere ( gitaar-experimentele), non standarte death houdt.
Indien m`n observatie ene beetje klopt heb je idd nix op No Mercy te zoeken dit jaar... Er is meer ramp-stamp death en grind geprogrammeerd...
Indien m`n observatie ene beetje klopt heb je idd nix op No Mercy te zoeken dit jaar... Er is meer ramp-stamp death en grind geprogrammeerd...
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
-
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
-
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
-
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ik heb niets tegen grindcore en harde experimentele death metal, zeker nietGr. Dracula schreef:Trouwens, Kristof, als ik zo naar de bands kijk die je opnoemt heb ik het idee dat je meer van wat melodieuzere ( gitaar-experimentele), non standarte death houdt.
ik zal er bij deathfest in baroeg met soortgelijke bands er wel met glimlach staan
wat is verschil?
30 euro voor in 013 te staan, wil dat soort bands apart in kleine zalen zien
kataklysm enzo zijn wel leuk, maar al zoveel gezien, morgen is geen ecchte topband bij
pro-pain is trouwens ook altijd leuk
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Ja, 33 pleuro ( + reis) is ook behoorlijk wat knaken. Baroeg is wat dat betreft een uitkomst. Ik kijk er ook zeker naar uit!Kristof schreef:[..]
ik heb niets tegen grindcore en harde experimentele death metal, zeker niet
ik zal er bij deathfest in baroeg met soortgelijke bands er wel met glimlach staan
wat is verschil?
30 euro voor in 013 te staan, wil dat soort bands apart in kleine zalen zien
kataklysm enzo zijn wel leuk, maar al zoveel gezien, morgen is geen ecchte topband bij
pro-pain is trouwens ook altijd leuk
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
dat bedoel ikGr. Dracula schreef:[..]
Ja, 33 pleuro ( + reis) is ook behoorlijk wat knaken. Baroeg is wat dat betreft een uitkomst. Ik kijk er ook zeker naar uit!
zo'n bands in de baroeg is leuk
ik sta open voor alle muziek, van brute death metal tot jazzconcerten loop ik af
maar no mercy, die bands heb ik al drie keer gezien, en dan 33 eur betalen, die dure kutparking, het bier, enzoverder,
dat is op zijn minst 60 euro kwijt
ga ik liever vrijdag doro doen, en zaterdag gratis jazz concert hier in de buurt
ik ben er zeker van dat het neit echt druk gaat zijn morgen in 013
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Nou...het gaat op z`n minst stevig gevuld zijn. No Mercy is altijd wel in trek. Hetzij bij mensen die elk jaar gaan ( zoals ik) en er zoveel geld voor over hebben of geld te veel hebben, hetzij bij mensen die echt voor een bepaalde band(s) gaan ( al speelt het merendeel van de zomer ook nog), hetzij bij mensen die na afloop stoer kunnen verhalen dat ze Cannibal Corpse hebben gezien.Kristof schreef:[..]
dat bedoel ik
zo'n bands in de baroeg is leuk
ik sta open voor alle muziek, van brute death metal tot jazzconcerten loop ik af
maar no mercy, die bands heb ik al drie keer gezien, en dan 33 eur betalen, die dure kutparking, het bier, enzoverder,
dat is op zijn minst 60 euro kwijt
ga ik liever vrijdag doro doen, en zaterdag gratis jazz concert hier in de buurt
ik ben er zeker van dat het neit echt druk gaat zijn morgen in 013
Leeg zal `t iig niet zijn, of het moet wel heel raar lopen. Ik hoor van heel veel mensen dat de line-up dit jaar puik is en ja, ik moet me daar wel bij aansluiten...
- Draconian
- Lult over cdtjes
De line-up is zeker erg leuk, en het maakt me ook niet uit om sommige bands voor de tweede keer te zien, het wordt toch wel weer gezellig. En als het zo duur is, drink ik wel een avondje minder bier (bier drinken kan ik ook thuis of in de kroeg).
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
-
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
-
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ja daaromgoatworshipper schreef:de bands zijn volgens mij ook meer populair bij jongere mensen, de oudere geven er niet om, en hebben die zooi al genoeg gezien.
en no mercy vond ik net zo leuk omdat er weinig echt jonge mensen waren, beetje ouder publiek is leuker
-
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Draconian
- Lult over cdtjes
Zolang men zich een beetje fatsoenlijk gedraagt, zie ik het probleem niet. Wat versta je onder jong overigens?Kristof schreef:[..]
ja daarom
en no mercy vond ik net zo leuk omdat er weinig echt jonge mensen waren, beetje ouder publiek is leuker
We're particles in motion, we can't accept we've no control
-
-
-
-
-
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
-
Carpathian Forest
Eejs, ik had een keer eerder gevraagd of jullie wisten of Carpathian Forest wel of niet met zanger komt ivm een ongeluk met de zanger. In Duitsland zijn ze namelijk zonder hem op komen dagen in het begin, zo gaan de verhalen altans
Ik hoop dat jullie al iets meer weten, of dat we nu een symphonisch concert krijgen of dat we het goddelijke gekrijs van Nattefrost inc de rest kunnen gaan aanschouwen.
Carpathian Forest
Waalwijk, 8-4-2004
Hallo,
Bij ons is er geen afgelasting binnen omtrent Carpathian Forest op No Mercy. Evenmin maakt de Europese tourboeker melding van een ongeluk c.q. beperkte line-up van die band. Dus wij gaan er vanuit dat ze as. maandag gewoon ouderwets smerig rocken.
Met vriendelijke groet,
Gertjan Vandenblink
013 programma & marketing
We kunnen er dus denk ik gewoon vanuit gaan dat Carpathian Forest met volle bezetting komt, zou erg plezant zijn
Eejs, ik had een keer eerder gevraagd of jullie wisten of Carpathian Forest wel of niet met zanger komt ivm een ongeluk met de zanger. In Duitsland zijn ze namelijk zonder hem op komen dagen in het begin, zo gaan de verhalen altans
Ik hoop dat jullie al iets meer weten, of dat we nu een symphonisch concert krijgen of dat we het goddelijke gekrijs van Nattefrost inc de rest kunnen gaan aanschouwen.
Carpathian Forest
Waalwijk, 8-4-2004
Hallo,
Bij ons is er geen afgelasting binnen omtrent Carpathian Forest op No Mercy. Evenmin maakt de Europese tourboeker melding van een ongeluk c.q. beperkte line-up van die band. Dus wij gaan er vanuit dat ze as. maandag gewoon ouderwets smerig rocken.
Met vriendelijke groet,
Gertjan Vandenblink
013 programma & marketing
We kunnen er dus denk ik gewoon vanuit gaan dat Carpathian Forest met volle bezetting komt, zou erg plezant zijn

- Violent God
- Contacteer:
ZET JE NAAM ERBIJ ALS JE GAAT
Jaymz
BlackGoat
StraightHate
Funeral
Phyrexianc
Necro
Oblivion
Draconian
AmnesJAn
Darkfantasy
Frituurmaster
Luna
Butcher
Nija
xeper
Dominion
disastercasper
Sephistum Infernis
Dissection
Demonaz
Falkh
Pier_Hier
Violent God (is nu zeker)
*Twee kaarten gewonnen, joepie!!!*
Jaymz
BlackGoat
StraightHate
Funeral
Phyrexianc
Necro
Oblivion
Draconian
AmnesJAn
Darkfantasy
Frituurmaster
Luna
Butcher
Nija
xeper
Dominion
disastercasper
Sephistum Infernis
Dissection
Demonaz
Falkh
Pier_Hier
Violent God (is nu zeker)
*Twee kaarten gewonnen, joepie!!!*
[url=http://www.theoryinpractice.cjb.net][img]http://img.photobucket.com/albums/v204/SoulGrinder/Fun%20Stuff/TheorieBanner.jpg[/img][/url]
was die gare bezopen flikker die bij cf stond te zingen nattefrost???????????????
voor de rest was het een heel cool festival, cc kataklysm en vomitory heersten allen, alleen was het niet echt druk en had ik liever hertog jan uit de tab zien vloeien.
voor de rest was het een heel cool festival, cc kataklysm en vomitory heersten allen, alleen was het niet echt druk en had ik liever hertog jan uit de tab zien vloeien.
[img]http://home.wanadoo.nl/federicogs/manowar/manowar.gif[/img]
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
-
- Contacteer:
Mijn mening over Carpathian Forest en de anderen is te lezen op www.crowe.nl. Wat een stront band is dat live zeg, godverde tering. Dat hoop ik nooit meer te hoeven aanschouwen.
Vomitory heersche, kataklysm ook, en cannibal corpse ook een half uur, daarna werd het dodelijk saai totdat hammer smashed face werd gespeeld.
Vomitory heersche, kataklysm ook, en cannibal corpse ook een half uur, daarna werd het dodelijk saai totdat hammer smashed face werd gespeeld.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot