vr. 4 juni: Dynamo Pre Party: Life Of Agony + Naglfar + 1
- Spirit In Black
vr. 4 juni: Dynamo Pre Party: Life Of Agony + Naglfar + 1
Vrijdag 4 juni Dynamo Pre Party:
Life Of Agony + Naglfar + 1
Doornroosje/Nijmegen
Tickets: 15 euro
Voorverkoop start maandag 26 april:
State Off Art Metalstore/Kroese/Waaghals
geen reserveringen
Life Of Agony + Naglfar + 1
Doornroosje/Nijmegen
Tickets: 15 euro
Voorverkoop start maandag 26 april:
State Off Art Metalstore/Kroese/Waaghals
geen reserveringen
Laatst gewijzigd door Spirit In Black op di apr 27, 2004 7:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
LOA heb ik ook in de 013 gezien en ga ik op graspop weer zien, naar alle waarschijnlijkheid.
Naglfar heb ik nog nooit gezien en vind die herrie om smullen! Ben daarom erg benieuwd wat ze er live van bakken.
Naglfar heb ik nog nooit gezien en vind die herrie om smullen! Ben daarom erg benieuwd wat ze er live van bakken.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ze klinken beetje standaard live, zeker niet slecht, maar niet 'wow'Gr. Dracula schreef:LOA heb ik ook in de 013 gezien en ga ik op graspop weer zien, naar alle waarschijnlijkheid.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- fetuskiller
- Contacteer:
-
- Spirit In Black
Re: vr. 4 juni: Dynamo Pre Party: Life Of Agony + Naglfar +
Naglfar is bevestigd, meer nieuws volgt.
- Hieronimus
Dat hopen we dan maar!fetuskiller schreef:maar het zou wel mooi zijn als naglfar op dynamo zou spelen natuurlijk
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
-
- Contacteer:
LOA was leuk in 013Kristof schreef:life of agony was vorig jaar in 013 geniaal
Maar toch vind ik nog steeds dat Keith erg lui geworden is qua presentatie.
In de laatste 2 jaar van LOA voor de break-up zong hij weliswaar 50% van de tijd naast de microfoon, de laatste x in 013 zong hij nog steeds 20% naast de microfoon.
EIGENLIJK kan dat niet.
LOA is gaaf genoeg om standaard ruig te vinden, maar toch vind ik het raar dat niemand op zijn minst een klein beetje commentaar heeft op de manier waarop Keith zingt in vergelijking tot de CD's...
Als je kijkt hoe moeilijk de gemiddelde metalhead tegenwoordig nog tevreden te stellen is dan.
..it's all just a togetherwalk of circumstances...
- Metalmatje
Misschien heb je wel een beetje gelijk over Keith met dat zingen.
LOA was leuk in 013
Maar toch vind ik nog steeds dat Keith erg lui geworden is qua presentatie.
In de laatste 2 jaar van LOA voor de break-up zong hij weliswaar 50% van de tijd naast de microfoon, de laatste x in 013 zong hij nog steeds 20% naast de microfoon.
EIGENLIJK kan dat niet.
LOA is gaaf genoeg om standaard ruig te vinden, maar toch vind ik het raar dat niemand op zijn minst een klein beetje commentaar heeft op de manier waarop Keith zingt in vergelijking tot de CD's...
Als je kijkt hoe moeilijk de gemiddelde metalhead tegenwoordig nog tevreden te stellen is dan.
Maar je kunt denk ik niet ontkennen dat hij altijd heel puur en gemeend overkomt. Het is in ieder geval niet zo'n nepzanger die alleen maar stoer probeert te doen.
Wat ik wil zeggen is, voor mij is het belangrijker dat de zanger geloofwaardig en gemeend overkomt. Die 20% dat hij niet in de microfoon zingt neem ik dan wel voor lief.
Ok dat is wel een goede statement.Metalmatje schreef: Misschien heb je wel een beetje gelijk over Keith met dat zingen.
Maar je kunt denk ik niet ontkennen dat hij altijd heel puur en gemeend overkomt. Het is in ieder geval niet zo'n nepzanger die alleen maar stoer probeert te doen.
Wat ik wil zeggen is, voor mij is het belangrijker dat de zanger geloofwaardig en gemeend overkomt. Die 20% dat hij niet in de microfoon zingt neem ik dan wel voor lief.
Maar behalve het naast de microfoon zingen zong hij ook best veel stukken heel anders qua timing dan op de CD. Dat vind ik tever gaan. Regelmatig een maat later beginnen met zingen om vervolgens tot 3 maten na het couplet het couplet verder door te zingen. Alsof hij de eigenlijke composities beu is en er en soort "twist" aan probeert te geven om het interessanter te maken voor zichzelf.
Maar een goede artiest moet hier niet van afhankelijk zijn. Het publiek wil graag meebrullen, en het is minder prettig als dat steeds niet gaat.
Afgezien daarvan vind ik LOA erg vet, en op zich vind ik het wel leuk voor ze dat ze er niet op afgerekend worden. Ze zijn immers best sympathiek. Misschien is iedereen zodanig dankbaar voor het feit dat ze weer spelen dat ze het accepteren zoals het is.
Ik wou gewoon even een objectief punt maken.
Ik ben erg benieuwd hoeveel andere bandjes hiermee weg zouden komen!
..it's all just a togetherwalk of circumstances...
- Spirit In Black
-
- Heer Petomaan
- Spirit In Black
- metalmaniabenny
- metalmaniabenny
- Spirit In Black
-
- Spirit In Black
-
- Spirit In Black
- Spirit In Black