aangepast voor de duidelijkheid....
hmm, dat ligt aan je monitor denk ik dan maar contrast iets minder, helderheid omhoog en schakel ook maar meteen over op een 19 inch, heheKtulu schreef:Leuke flyer, alleen jammer dat de helft niet leesbaar is.
Edit: Vader treedt toch wel belachelijk veel op...?
dat kan niet, ik zit nu op mijn werk achter een belachelijk slechte philips 14 inch en ik kan het nog lezen, maar ik begrijp wel je punt. Het is een beetje donker. Is zeker een Eizo waar je naar zit te kijken of niet.....Alexus schreef:[..]
ik heb 21" en contrast op maximaal en ik zie nog bijna geen aarsch
op het wit is het prima te lezen, evenals de bandlogo'sSpirit In Black schreef:[..]
dat kan niet, ik zit nu op mijn werk achter een belachelijk slechte philips 14 inch en ik kan het nog lezen, maar ik begrijp wel je punt. Het is een beetje donker. Is zeker een Eizo waar je naar zit te kijken of niet.....
Veel 15-jarigen hier zijn al vele malen verder ontwikkeld qua muziek.metalmaniabenny schreef:ik ken ze geen van allen...naja van naam maar qua muziek nie...moek me nu schamen enzo? of komt dat omdat ik pas 18 ben???
Devildriver is de band van de Coal Chamber zanger, erg gaaf ja.metalmaniabenny schreef:nou nee...blijkbaar valt VADER niet in mijn straatje van de metal die ik cool vind...misschien moet ik ze maar eens gaan checken...ik bedoel...wtf is er met jullie? gaan jullie elke newbie afkraken die niet weet wie VADER is? boeie! Ken jij Devildriver dan??