Het Grote black metal topic..
Iemand bekend met de vrij snelle Black Metal band Ljå?
Ze hebben enkel een EP "Vedderbaug" (2002) uitgebracht (dat is de release die ik ken), en een Split met Koldbrann uit 2004.
Vedderbaug wordt een beetje opgeleukt door de akoestische gitaar, bediend door Darktrond.
De behoorlijk krachtige en hoge vocalen komen uit Neievrut's strot, terwijl Natael er lekker snel op los drumt. De tweede gitarist is Rebnord, en tenslotte is er nog de bassist Hallwar.
Al met al zeker een aanrader, maar gezien ikzelf het nog op mp3 heb, heb ik geen idee of de twee jaar oude release Vedderbaug nog te koop is.
Ze hebben enkel een EP "Vedderbaug" (2002) uitgebracht (dat is de release die ik ken), en een Split met Koldbrann uit 2004.
Vedderbaug wordt een beetje opgeleukt door de akoestische gitaar, bediend door Darktrond.
De behoorlijk krachtige en hoge vocalen komen uit Neievrut's strot, terwijl Natael er lekker snel op los drumt. De tweede gitarist is Rebnord, en tenslotte is er nog de bassist Hallwar.
Al met al zeker een aanrader, maar gezien ikzelf het nog op mp3 heb, heb ik geen idee of de twee jaar oude release Vedderbaug nog te koop is.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
-
Dit klinkt erg goed! Heel eigenzinnig. Ik wil zo'n demo!Vampire Magazine Ricardo schreef:Black metal uit Nederland : Nibdem
Daar kunnen 2 mp3s gedownload worden.
Ben benieuwd wat de meeste hiervan vinden....
- CALIBANaan
- Contacteer:
http://www.lugburz.beanub_arak schreef:[..]
jaat vree wijs is die
trouwens zijn er hier kwelhekse luisteraars en zoja,weten julie waar ik spul van hun kan vinden?
Problem, metalfan.nl?
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Forseti's Justice
- the true Thorko
- the true Thorko
- XnegativeX
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Draconian
- Lult over cdtjes
Volgens mij staan er ook nummers op die op de nieuwe full length Booswichterij komen, maar ik kan me vergissen natuurlijk. In ieder geval bijna 70 minuten aan Nederlandse black metal, dus zeer waarschijnlijk wel de moeite waard.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- impaled succubus
Het is een verzamel van al het werk na de 'maagdestein' demo + twee nieuwe nummers.Meltdown schreef:Hoe is die plaat (Reliekrover) eigenlijk?
Kan 'm nergens downloaden, en zit te overwegen om hem aan te schaffen.
Over Galgeras heb ik zowiezo gemengde gevoelens. Op het ene nummer zetten ze een melodieus black metal hoogte puntje neer en op de andere vergeten ze opeens hoe ze de instrumenten moeten vasthouden laat staan bespelen en is het zo op de achtergrond met sneeuwstorm er overheen opgenomen dat er echt niets van te brouwen is en het niet om aan te horen is.
Ps: downen is gay.
De heer Kanwulff was tot pak weg '97 een vd grootste gothic's in Duitsland.telluriet schreef:[..]Leg maar eens uit dan.
Toen kwam hij pas met bm is aanraking en forseerde hij zichjzelf tot het imago wat hij nu heeft.
Al zijn 'demo' verhaaltjes over zijn pure underground verleden in de boekjes heeft hij uit een dikke neger leuter gezogen.
Verder heeft de beste Jood nu al zo'n lijst in de planning staan om nog uit te brengen dat op te merken is dat hij geld geroken heeft en de muziek niet meer natuurlijk laat 'groeien'.
]
Galgeras rost niet; Galgeras zweeft ( maar niet op een verkeerde manier).De Demoon schreef:Is Reliekrover niet een democompilatie? Heb zelf 2 Galgeras demo's en vind ze op zich wel de moeite waard... de sfeer is er zeker. Het is wel wat origineler dan Fluisterwoud, hoewel dat ook wel lekker weg rost.
- impaled succubus
Juist, Viktor, dat is precies waarom Kanwulf een poser is.impaled succubus schreef:[..]
(...)
Z'n muziek mag dan best leuk zijn, maar ik kots op z'n imago.
Buiten de feiten die jij zojuist op een rijtje zette, noemt meneer de Poserheid-zelve alles ende iedereen poser.
Neem de titel "Fuck Off Nowadays Black Metal", dat is toch te kansloos voor woorden? Meneer True doet alsof hij er vanaf het allerste begin bij was, jammer dat meneer toen nog nooit van Black Metal gehoord had.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- the true Thorko
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
gut gut..wat ben je toch zielig kereltje soms...als je nou gewoon doet en niet als een klein kind er boven uit wil komen..dan is er niets aan de hand..ow..wacht, je bent nog een kind..Robgoroth schreef:Trouwens, onze forum-Faalhaas is er niet meer hè?
Jeroen vertelde me gisteren enkel nog op de frontpage te komen.
sorry, dan heb ik niets gezegd
en dat 'onze' slaat ook nergens op, want ik ben van niemand en al helemaal niet van jou..hoe graag je dat misschien ook zou willen
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
-