Verderf metalfanfest
Verderf metalfanfest
Ondanks het ongeluk van Lord Zombie, zal Verderf toch spelen op het Metalfanfest.
De twee kandidaten om tijdelijk voor Zombie in te vallen zijn Jasper (ex-Maggot Infest) en Michiel (Kringspiertyfus/Cardinal). Waarschijnlijk zal eerstgenoemde de ondankbare taak op zich nemen.
De twee kandidaten om tijdelijk voor Zombie in te vallen zijn Jasper (ex-Maggot Infest) en Michiel (Kringspiertyfus/Cardinal). Waarschijnlijk zal eerstgenoemde de ondankbare taak op zich nemen.
Uiteraard kun je met een gebroken poot bassen. Het feit wil echter dat hij 7 weken rust moet houden, daar hij nog steeds een open wond heeft van zo'n grove 20 bij 6 cm... Een krappe 200km in de auto zitten met gruwelijke last, het continue af moeten staan van drank (ivm pijnstillers etc) en de benodigde rust maakt het er voor hem niet echt
aantrekkelijk op...
Die open wond moet met de nodige rust genezen; mocht dat niet lukken moet er huid getransplanteerd worden...
Al met al zo'n 7 weken rust + revalidatie. Zelfs festivalletjes zitten er waarschijnlijk niet in voor 'm.
aantrekkelijk op...
Die open wond moet met de nodige rust genezen; mocht dat niet lukken moet er huid getransplanteerd worden...
Al met al zo'n 7 weken rust + revalidatie. Zelfs festivalletjes zitten er waarschijnlijk niet in voor 'm.
- CALIBANaan
- Contacteer:
zo maken we allemaal wel iets kuts mee.lba schreef:Uiteraard kun je met een gebroken poot bassen. Het feit wil echter dat hij 7 weken rust moet houden, daar hij nog steeds een open wond heeft van zo'n grove 20 bij 6 cm... Een krappe 200km in de auto zitten met gruwelijke last, het continue af moeten staan van drank (ivm pijnstillers etc) en de benodigde rust maakt het er voor hem niet echt
aantrekkelijk op...
Gelegenheids Satanist
Hij is in de pit gesleurd op Koninginnedag (Steenwijk), bleef daarbij met been haken achter iets, waardoor dat dubbelklapte.
Na een half uur met het been in een emmer water te hebben gezeten (niet wetend dat het ernstig gebroken was) is hij met wat andere westfriese figuren terug naar Bovenkarspel gereden. Dankzij de oude auto met zeer slechte schokdempers was het een niet al te fijn ritje van een uur...
Daar aangekomen riep zijn moeder de buurman (ambulance bestuurder) erbij. Die constateerde dat zowel kuitbeen als scheenbeen gebroken waren. Zn voet bungelde er toen letterlijk bij... Na aandringen (ziekenhuis wilde hem eerst niet eens halen) is hij naar het ziekenhuis gebracht, waar er stalen platen in zijn gezet. Morgen kan hij er waarschijnlijk weer uit, maar de open wond is ernstig groot, dus heeft flinke tijd rust nodig om te genezen...
Na een half uur met het been in een emmer water te hebben gezeten (niet wetend dat het ernstig gebroken was) is hij met wat andere westfriese figuren terug naar Bovenkarspel gereden. Dankzij de oude auto met zeer slechte schokdempers was het een niet al te fijn ritje van een uur...
Daar aangekomen riep zijn moeder de buurman (ambulance bestuurder) erbij. Die constateerde dat zowel kuitbeen als scheenbeen gebroken waren. Zn voet bungelde er toen letterlijk bij... Na aandringen (ziekenhuis wilde hem eerst niet eens halen) is hij naar het ziekenhuis gebracht, waar er stalen platen in zijn gezet. Morgen kan hij er waarschijnlijk weer uit, maar de open wond is ernstig groot, dus heeft flinke tijd rust nodig om te genezen...
Laatst gewijzigd door lba op wo mei 05, 2004 2:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- CALIBANaan
- Contacteer:
auw dat is behoorlijk køtlba schreef:Hij is in de pit gesleurd op Koninginnedag (Steenwijk), bleef daarbij met been haken achter iets, waardoor dat dubbelklapte.
...
2 botten gebroken!

iig beterschap
..it's all just a togetherwalk of circumstances...
- CALIBANaan
- Contacteer:
ik heb 2 weken op plastisch chirurgie gelegen, omdat de gebroken ledematen afdeling vol was...veel mooie en mega leleijke tieten en kutjes gezien...lba schreef:Mwah. Persoonlijk vind ik 't niet eens zo erg om in 't ziekenhuis te liggen. Gratis verdovende middelen en totale rust (mits je niet met een stel monumenten op dezelfde zaal ligt).
Enkele praktische zaken die daarbij om de hoek komen kijken zijn dan weer wat minder...
Gelegenheids Satanist
- MindlessMayo
Haha nou.. 6 weken rust?
Vriendin van me ook precies hetzelfde gebroken, ze is nu nog aan het revalideren maar bij haar zijn net vorige week de plaatjes losgebikt. Al met al duurde het een jaar voor ze weer redelijk wat kon en het been niet meer zo gevoelig was.
Sterkte aan die kerel, is een beste wond!
Vriendin van me ook precies hetzelfde gebroken, ze is nu nog aan het revalideren maar bij haar zijn net vorige week de plaatjes losgebikt. Al met al duurde het een jaar voor ze weer redelijk wat kon en het been niet meer zo gevoelig was.
Sterkte aan die kerel, is een beste wond!
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- DoodsRidder
Jep. Met de nodige pijnstillers...ben benieuwd of hij wakker was tijdens de operatie
Herinnert me aan mn verzoek om mn eigen (blindedarm) operatie geestelijk te mogen bijwonen, een aantal jaar geleden. Dat werd niet toegestaan; wanneer ik zou schrikken zou ik mn buik aanspannen en het hele zootje eruit denderen. Dan toch maar niet helaas.
- MindlessMayo
lijkt me best gaaf om te zienlba schreef:Jep. Met de nodige pijnstillers...ben benieuwd of hij wakker was tijdens de operatie
Herinnert me aan mn verzoek om mn eigen (blindedarm) operatie geestelijk te mogen bijwonen, een aantal jaar geleden. Dat werd niet toegestaan; wanneer ik zou schrikken zou ik mn buik aanspannen en het hele zootje eruit denderen. Dan toch maar niet helaas.
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
- Heer Petomaan
- Lord Zombie
- Contacteer:
Dissection schreef:Maar goed, wens Ed Zombie sterkte namens de metalfan.nl organisatie!
Het is Lord Zombie. en ik ben weer thuis na een week zucht
Zou graag willen optreden maar dat kan helaas niet. En ja je speelt niet met je been, maar vergeet niet dat ik continu vol gepropt wordt met pillen etc, en ik dus totaal niet helder ben(vertel wat nieuws). ten tweede vind ik het een te groot risico dat ik me been ga belasten gezien al die bezopen figuren enzo..verder weet ik niks te zeggen want nadenken gaat niet echt makkelijk...
*gloep*lba schreef:Jep. Met de nodige pijnstillers...ben benieuwd of hij wakker was tijdens de operatie
lekker idee dat ze daar in je been staan te wroeten.
- Lord Zombie
- Contacteer:
- Heer Petomaan
- Lord Zombie
- Contacteer: