Lekkere R&B
Lekkere R&B
Omdat ik weet hoeveel jullie allemaal van de moderne R&B houden...
Normaal hou ik alleen van oude R&B (Otis Redding etc) en ook niet zo van de nieuwe R&B, maar ik heb gisteren (naast o.a. Mastodon's "Remission" \m/ ) de eerste self-titled van All Saints gekocht (van dat nummer "Never Ever") en dat is erg lekkere gladde R&B!!
Normaal hou ik alleen van oude R&B (Otis Redding etc) en ook niet zo van de nieuwe R&B, maar ik heb gisteren (naast o.a. Mastodon's "Remission" \m/ ) de eerste self-titled van All Saints gekocht (van dat nummer "Never Ever") en dat is erg lekkere gladde R&B!!
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
- Heer Petomaan
- Soulcollector
- Contacteer:
Re: Lekkere R&B
niet zo glad als hun benenFusion schreef:dat is erg lekkere gladde R&B!!
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
- XnegativeX
- Contacteer:
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Waarom zet je dit nou hier neer? Het boeit me niet dat je van R&B houdt, maar als je dit op een metalsite zet, is het gewoon je bedoeling om reacties uit te lokkenFusion schreef:Omdat ik weet hoeveel jullie allemaal van de moderne R&B houden...

Und die Gräber täten sich auf...
Dat is juist een goeie zaak!FacToR-X schreef:[..]
Waarom zet je dit nou hier neer? Het boeit me niet dat je van R&B houdt, maar als je dit op een metalsite zet, is het gewoon je bedoeling om reacties uit te lokken
Ik ken alleen een van de latere cd's van All Saints, tenminste, die cd zal een jaar of 3 oud zijn, maar dat vind ik maar bar standaard.
Niet boeiend dus.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Waarom zet je dit nou hier neer? Het boeit me niet dat je niet van R&B houdt, maar als je dit op een metalsite zet, is het gewoon je bedoeling om vriendjes te makenFacToR-X schreef:[..]
Waarom zet je dit nou hier neer? Het boeit me niet dat je van R&B houdt, maar als je dit op een metalsite zet, is het gewoon je bedoeling om reacties uit te lokken

Nee, jij!!
Het staat toch in de non-metal thread? Maareh, als ik heeeeeeeeeel eerlijk bent heb je ook n beetje gelijk. Maar ik ben ook echt 100% serieus benieuwd of andere mensen er wat aan vinden.FacToR-X schreef:[..]
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
HEE JIJ HEBT SMAAK!!! Alleen noem aub Mos Def en EPMD NOOIT MEER R&B!!! Ken je ook Blackstar? Van Mos Def en Talib Kweli? Dat zijn zo'n beetje de beste hiphop textwen ooit!!!Mendel schreef:ik wou net zeggen;; het is een NON-metal-topic,
en even mijn mening over R&B;
Soms kan ik er erg goed naar luisteren, (als ik in de stemming ben);
hoewel ik toch meer naar de hiphop neig als ik toch die richting uitga;
beatNuts, onyx, EPMD, MOS def, Prince paul....
Fusion schreef:[..]
HEE JIJ HEBT SMAAK!!! Alleen noem aub Mos Def en EPMD NOOIT MEER R&B!!! Ken je ook Blackstar? Van Mos Def en Talib Kweli? Dat zijn zo'n beetje de beste hiphop textwen ooit!!!

Talib Kweli heeft ook gave dingen indd,
en ik zei al dat het indd meer hiphop is ghehe,
Blackstar ken ik alleen van naam, zal het internet even afspeuren naar mp3's.
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- The Horseman
- Metalmatje
Mos Def - Black on Both Sides, een van de gaafste hiphop platen vind ik zelf. Waar ik zelf vaak naar luister als ik in een hiphopmood ben is:Talib Kweli heeft ook gave dingen indd,
- The Roots
- A Tribe Called Quest
- De La Soul
Allemaal erg relaxte hiphop met meestal een positieve boodschap, niet van die opgefokte playerrap.
Ik zal Blackstar ook eens gaan zoeken idd.
- The Horseman
Hoe kun je toch zo open staan voor alle muziek?Fusion schreef:Ik wou EN provoceren EN ik vind All Saints' 1e CD echt goed...
Hoe dan bijv. ook van dansmuziek vraag ik me dan af
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
relaxed inderdaad!Metalmatje schreef:Mos Def - Black on Both Sides, een van de gaafste hiphop platen vind ik zelf. Waar ik zelf vaak naar luister als ik in een hiphopmood ben is:Talib Kweli heeft ook gave dingen indd,
- The Roots
- A Tribe Called Quest
- De La Soul
Allemaal erg relaxte hiphop met meestal een positieve boodschap, niet van die opgefokte playerrap.
Ik zal Blackstar ook eens gaan zoeken idd.
- Tijmen from hell
Blackstar is echt 1 van mn favo's! Naast uiteraard Tribe, Blackalicious, Gangstar, Jeru Da Damaja, Roots, Mos Def, Talib Kweli, Reflection Eternal etc etcMetalmatje schreef:Ik zal Blackstar ook eens gaan zoeken idd.
- the true Thorko
De vraag is meer 'hoe kunnen de meeste mensen zo gesloten zijn voor andere muzieksoorten'! Ik krijg net zo'n kick van bijv Mastodon als van Miles Davis, als van Sjostakovitsj, als van Mr Bungle, als van Chemical Bros etc.The_Horseman schreef: Hoe kun je toch zo open staan voor alle muziek?
- Metalmatje
Ik vind het juist ook fijn om een breed uitwaaierende muzieksmaak te hebben. Je hoort uit uiteenlopende stromingen soms zulk gave muziek. Het verbreed je horizon, het is fijn om van verschillende lekkere dingen te proeven.
Je eet toch ook niet iedere dag frietjes omdat dat toevallig het enige is dat lekker is. Probeer een keer Chinees, Thais, Frans, Afrikaans....
Met muziek is dat precies hetzelfde.
Al zitten er in iedere keuken natuurlijk rotte appels tussen
Je eet toch ook niet iedere dag frietjes omdat dat toevallig het enige is dat lekker is. Probeer een keer Chinees, Thais, Frans, Afrikaans....

- the true Thorko
Hiphop zuigt!Mendel schreef:al is het bij veel (metalliefhebbers) mensen ook puberaal gedrag/stoerdoenerij om te lopen mekkeren dat hiphop zuigt.
En voordat je me aanvalt: dan heb ik het niet over: Silver Bullet, Hijack, Disposable Heroes, Ice-T, PE, 2 Live Crew (YEAH!), BDP, Justin Warfield, Digable Planets, etc... maar over die kijk-mij-eens-een-stoere-neger-zijn-met-al-mijn-hoeren-en-dure-auto's-die-ik-toch-niet-kan-besturen-omdat-ik-niet-weet-hoe-een-koppeling-werkt-hiphop...
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
- the true Thorko
Waar is de Rhythm & Blues in de huidige R&B?Fusion schreef:Dan heb je t dus NIET over hip-hop, maar over rap/r&b... Groot verschil!
En leer mij het verschil maar eens tussen Rap en hiphop... (buiten dat rap het vocale en hiphop de muzikale kant is... wat was Grandmaster Melle Mel of Sugar Hill Gang dan?))
I'm not sick... I'm evil!
- †°Stormblast°†
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
De meeste mensen nemen niet eens de moeite om te onderzoeken wat metal allemaal te bieden heeft. Ik ken wat mensen die lopen te blaten dat in de metal nooit eens wat vernieuwends gebeurt en daarom zijn ze maar naar andere muziek gaan luisteren. En dat zijn nou net de mensen die nooit verder kijken dan hun neus lang is.Metalmatje schreef:Ik vind het juist ook fijn om een breed uitwaaierende muzieksmaak te hebben. Je hoort uit uiteenlopende stromingen soms zulk gave muziek. Het verbreed je horizon, het is fijn om van verschillende lekkere dingen te proeven.
Ikzelf luister naar metal, hardcore en punk. Maar ook naar Pink floyd, Saybia, Slut of naar Psychopathic rap. Maar dingen als R&B en pop zijn me gewoon te mak en gevoelloos (het woord gezapig is misschien van toepassing).
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- metal-willem
-