pas demo tape van gekocht, ik ken leukere muziek hoor.Robgoroth schreef:[..]
Ik quote je nu wel, hehe, maar ik kom verdomme niet op de naam...
Nederlandse band is het wel.
Even zoeken...
Ordo Draconis!
Het Grote black metal topic..
Zeik niet slet. Meedoen!Dit blackmetal topic is net een top40 topic. Alles wordt aanbeden als een gek. Kom eens op jongens.

Volledig mee eens! Heb 'm net nog gedraaid.DoodsRidder schreef:Kluister nu: Taake - Over Bjørgvin Graater Himmerik III
kan maar 1 ding zeggen GODVERDOMME DIT IS PAS GOEIE BLACK METAL ZOALS SATAN HET BEDOELD HEEFT!!!!!
Nu zit Nattestid erin, ook briljant. Part VII van die plaat is zeker weten één van de beste black metalnummers die ik ken. Wat een knaller! Gewoon 9 minuten ronduit heerschen. En dan dat laatste stuk, dat outro achtige waarbij dat (overigens heerlijke) akoestische riffje weer terug komt met zo'n koor op de voorgrond. Machtig!

Alles wat die gast maakt veranderd in goud, lijkt het wel. _0_
Hêhêh, vishandel Berekoek.
- DoodsRidder
- DoodsRidder
- DoodsRidder
Ik ga 'm vrijdag kopen denk ik.nuberus schreef:die gehele lp Se Monumentum Requires, Circumspice Heerscht. Elk nummer zit geniaal in elkaar, zowel tekstueel als instrumenteel. Die plaat is een ware ode aan Satan. Een paradigme. Welnu Taake is ook Heersch overigens, maar dit is van een andere planeet.
Wow, gister Inquisitors of Satan aangeschaft, geniaal!
Doe niks anders dan Deathspell Omega draaien nu, staat continu aan.
- Brömmerhead
http://malleusmaleficarum.free.fr/index ... ermetalfly
Malleus Maleficarum, aardige Black Metal band die ik nog niet kende, staan ook wat mp3's op die site.
Malleus Maleficarum, aardige Black Metal band die ik nog niet kende, staan ook wat mp3's op die site.
- the true Thorko
Iemand hier bekend met Eisheilig?
Een beetje een Black/Doom achtige band, uit Duitsland volgens mij.
Laat ik anders even researchen, hehe.
Hm, het is schijnblijkelijk een Gothic Metal band, waar ik het eerlijk gezegd niet echt mee eens ben.
De mannen/vrouw hebben twee albums uitgebracht, "Eisheilig" en "Die Garten Des Herrn".
Ik heb een van de albums bij een vriendin van me gehoord, dus welke van de twee weet ik niet.
Het klonk erg vaag, een erg laag-clean zingende man en vrij melodisch doch tragische muziek is wat me ervan bijgebleven is.
Wat me veelal stoort bij soortgelijke bands is toch het tempo, en de melancholische emotie die het uitstraalt.
Echt vrolijk is het niet om van te worden, mijns inziens.
http://www.eisheilig.de
Een beetje een Black/Doom achtige band, uit Duitsland volgens mij.
Laat ik anders even researchen, hehe.
Hm, het is schijnblijkelijk een Gothic Metal band, waar ik het eerlijk gezegd niet echt mee eens ben.
De mannen/vrouw hebben twee albums uitgebracht, "Eisheilig" en "Die Garten Des Herrn".
Ik heb een van de albums bij een vriendin van me gehoord, dus welke van de twee weet ik niet.
Het klonk erg vaag, een erg laag-clean zingende man en vrij melodisch doch tragische muziek is wat me ervan bijgebleven is.
Wat me veelal stoort bij soortgelijke bands is toch het tempo, en de melancholische emotie die het uitstraalt.
Echt vrolijk is het niet om van te worden, mijns inziens.
http://www.eisheilig.de
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
DSO is aardig aan het heerschen de laatste tijd. Inmiddels laten ze een behoorlijk aantal bm bands achter zich en dat voor een Franse band...die undergroud aldaar is aardig volwassen aan het worden.telluriet schreef:[..]
Ik ga 'm vrijdag kopen denk ik.
Wow, gister Inquisitors of Satan aangeschaft, geniaal!
Doe niks anders dan Deathspell Omega draaien nu, staat continu aan.
En de man zal heersen.
- the true Thorko
- the true Thorko
Ken ik al een tijdje, nooit tijd gehad om wat in huis te halen ervan.Brömmerhead schreef:http://malleusmaleficarum.free.fr/index ... ermetalfly
- Daisycutter
- Daisycutter
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Othrys schreef:[..]
Hate Forest heb je met 1 album ook wel gehoord eigenlijk.
klopt...ik kon de zang op de voorganger nauwelijks uitstaan...hele tijd dat vervormde gebrul...
en eentonige muziek
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- DoodsRidder
- DoodsRidder