Vond het toch zeer vermakelijk. En ik vond juist dat de vocals het geheel een beetje opbeurde ipv dat ze irritant waren.MindlessMayo schreef:[..]
Gaaf man dat bandje wahahaha..
Bevrijdings Festivals
-
-
ik was ook in wageningen ... was wel geinig ! goeie pit leuke sfeer. lol, er waren paar gekken die in de pit van die domme karate trappen uit oefenden, erg irritand eigenlijk want je wilt niet tegen zo'n trap aanlopen. maar voor de rest wel gaaaf
[img]http://www.icedtears.com/musica/logos/97.gif[/img]
!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!
!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!
Inderdaad, die grote skinhead kerel. Daar hebben we laten nog best wel wat gekut mee gehad, ook met zijn punker vrienden. Eikels, kankerpunktuig.sicness0317 schreef:ik was ook in wageningen ... was wel geinig ! goeie pit leuke sfeer. lol, er waren paar gekken die in de pit van die domme karate trappen uit oefenden, erg irritand eigenlijk want je wilt niet tegen zo'n trap aanlopen. maar voor de rest wel gaaaf
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
-
ja klopt, wat een eikels. Maar ja, wat deed hij later dan ? punkers zuigen.Svenson schreef:[..]
Inderdaad, die grote skinhead kerel. Daar hebben we laten nog best wel wat gekut mee gehad, ook met zijn punker vrienden. Eikels, kankerpunktuig.
[img]http://www.icedtears.com/musica/logos/97.gif[/img]