[Vera Groningen] MAYHEM, Cadaver, Defiled donderdag 13 mei
[Vera Groningen] MAYHEM, Cadaver, Defiled donderdag 13 mei
Fantastisch, EINDELIJK weer een goed metalavondje in de Stad! MAYHEM! MAYHEM for fucks sake!
Kost je €12 (€11 + maandkaart).
Er kunnen 550 man in de zaal, dus koop de kaarten ff van te voren, ik weet zeker dat 't is uitverkocht op de avond zelf. Kaarten zijn twee weken van tevoren te koop bij Elpee, Plato, Foefurs, Diskorent en Platenworm in Groningen.
Als je niet in Groningen woont, kun je Vera bellen voor reserveringen: 050-3134681 of mail naar tickets@vera-groningen.nl.
Er kunnen 550 man in de zaal, dus koop de kaarten ff van te voren, ik weet zeker dat 't is uitverkocht op de avond zelf. Kaarten zijn twee weken van tevoren te koop bij Elpee, Plato, Foefurs, Diskorent en Platenworm in Groningen.
Als je niet in Groningen woont, kun je Vera bellen voor reserveringen: 050-3134681 of mail naar tickets@vera-groningen.nl.
Ik masturbeer graag dure woorden in mijn conversaties. Zelfs als ik niet weet wat ze betekenen.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
dat noemen ze nog steeds gastenlijst met fotopasbanisher schreef:neen, moet foto's en weet ik wat maken/doen
ik wordt gewoon aan het werk gezetand i dont mind at allllll
en werken op festivals/concerten geef ik niet om, als ik maar niets echt gaaf mis
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Re: [Vera Groningen] MAYHEM, Cadaver, Defiled donderdag 13 m
Steen schreef:Fantastisch, EINDELIJK weer een goed metalavondje in de Stad! MAYHEM! MAYHEM for fucks sake!
12 hoero!? wow, ik ben er

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
-
-
-
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
mijn mening over de show in hasselt
defiled: gaaf, leuke jappenband, goede gitarist, brute death metal
cadaver: na een minuut zijn we buiten wat gaan wandelen, kolere saaie band
mayhem: hahahahaha, overdreven poserband, hellhammer drumde wel erg strak,
zanger maniac was vrij goed bij stem MAAR
a) maniac is een te overdreven poser
b) de band speelde veel te kort
c) vond de heren maar arrogant
de set piekte alleen ff bij deathcrush, necrolust en freezingmoon
was wel gezellig, nog iemand leuk tegengekomen die ik al tijdje niet had gezien, en was wel lachen
maar mayhem blijft een erg overschatte live band, satyricon, emperor, limbonic art, enzoverder zijn stukken boeiender zowel op cd als live
defiled: gaaf, leuke jappenband, goede gitarist, brute death metal
cadaver: na een minuut zijn we buiten wat gaan wandelen, kolere saaie band
mayhem: hahahahaha, overdreven poserband, hellhammer drumde wel erg strak,
zanger maniac was vrij goed bij stem MAAR
a) maniac is een te overdreven poser
b) de band speelde veel te kort
c) vond de heren maar arrogant
de set piekte alleen ff bij deathcrush, necrolust en freezingmoon
was wel gezellig, nog iemand leuk tegengekomen die ik al tijdje niet had gezien, en was wel lachen
maar mayhem blijft een erg overschatte live band, satyricon, emperor, limbonic art, enzoverder zijn stukken boeiender zowel op cd als live
- DoodsRidder
- DoodsRidder
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
er was geen bloed, geen dieren, geen bijbels
er was gewoon geen show!!
ja, maniac die voortdurend met zijn tong uit zijn mond ligt te hijgen
"scream for satan"
"you"re the best audience"
"scream for mayhem"
jaja!
maar kom, zoals ik al zei, was gezellig
er was gewoon geen show!!
ja, maniac die voortdurend met zijn tong uit zijn mond ligt te hijgen
"scream for satan"
"you"re the best audience"
"scream for mayhem"
jaja!
maar kom, zoals ik al zei, was gezellig
- DoodsRidder
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ja, dat had ik ookDoodsRidder schreef:heheh ik ga dr ook niet heen voor de bands zelf.. niet mijn smaak. maar het gaat wel gezellig worden idd.
was anderhalf uur rijden door en dan nog eens terug, en anders zou een vriend van mij alleen moeten gegaan zijn, dus daarom ging ik maar mee
maar goed, je kan wel lachen, en lekker biertjes drinken
maar personen die zo'n concerten echt geweldig vinden, hebben echt niet veel smaak
- DoodsRidder
Helemaal waar!Kristof schreef:[..]
ja, dat had ik ook
was anderhalf uur rijden door en dan nog eens terug, en anders zou een vriend van mij alleen moeten gegaan zijn, dus daarom ging ik maar mee
maar goed, je kan wel lachen, en lekker biertjes drinken
maar personen die zo'n concerten echt geweldig vinden, hebben echt niet veel smaak
- DoodsRidder
Subliem optreden gisteren in Hasselt! Mayhem heeft met zijn laatste cd en hun uitstekende optreden van gisteren terug de metaltroon veroverd...
Ook Cadaver en Defiled waren uitstekend op dreef!
En...voor iedereen die denkt dat de mannen van Mayhem arrogant en niet te benaderen zijn : wij hebben gisteren het tegendeel gezien,tot in de vroege uurtjes met de mannen doorgebracht en heb zelde met een band gewerkt die zo relaxed is.Photoshoot met de mannen en de live fotos binnenkort op
http://www.metalinthepicture.com
Ook Cadaver en Defiled waren uitstekend op dreef!
En...voor iedereen die denkt dat de mannen van Mayhem arrogant en niet te benaderen zijn : wij hebben gisteren het tegendeel gezien,tot in de vroege uurtjes met de mannen doorgebracht en heb zelde met een band gewerkt die zo relaxed is.Photoshoot met de mannen en de live fotos binnenkort op
http://www.metalinthepicture.com
Hadden wij laatst met Kerberos.Kristof schreef:[..]
...
trouwens, nog iets sneu, zat daar zo'n wc dame (oude vrouw), heel triest alleen, en ze werd ziek van de herrie, vond ik echt sneu voor dat mens
Maar gezien de reacties zit het er dus zelfs in dat ik de laatste trein ga halen. (Hoe laat was het afgelopen?)
http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal
dat gedoe met die achtelijk omgekeerde kruizen vond ik tegenvallen,had weinig geslapen en kon geen woord meer uitbrengen,maar na vanmorgen de video teruggezien te hebben vond ik het toch een mega goed optreden.Kristof schreef:bianca, gisteren zei je tegen mij net na mayhem, dat je het erg vond tegenvallen!
vond het wel leuk je terug eens te zien!
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
heb je bootleg dan?shagratha schreef:[..]
dat gedoe met die achtelijk omgekeerde kruizen vond ik tegenvallen,had weinig geslapen en kon geen woord meer uitbrengen,maar na vanmorgen de video teruggezien te hebben vond ik het toch een mega goed optreden.
ik bleef het vrij zwak vinden, maar was wel gezellig

de bands speelde overigens allemaal niet erg lang, dus als het op tijd begint, wat bij ons NIET het geval was, haal je die trein
Ok, tenks voor de info!!Kristof schreef:[..]
...
de bands speelde overigens allemaal niet erg lang, dus als het op tijd begint, wat bij ons NIET het geval was, haal je die trein
Maar gaat iig gezellig worden, ff met een kudde duitsers aan de zuip

http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal
bootleg?ik heb het hele concert gefilmd met mn vaders dure videocamera (heb hem met veel moeite meegekregen)de kwaliteit is mega goed en heb de film al 2x terug bekeken,hahahahaah dat moment dat die zanger op zn bek ging!!!!!heb m backstage nog gezegd dat ie die gekke jurk beter niet had kunnen aantrekken,hahahahahahahahahahKristof schreef:[..]
heb je bootleg dan?
ik bleef het vrij zwak vinden, maar was wel gezellig![]()