Bilox op KoninginneNach
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
Als je nog een zanger nodig hebt tegen die tijd, dan ben ik best bereid om mijn rentree te maken.GrindMind schreef:Dat klopt Ronald.
Bij Damnable kwam de klad er gewoon in en was het vuur eruit om het zo maar eens te zeggen.
Misschien komen we, net als al die andere bands uit die goeie ouwe tijd, over een X-aantal maanden (jaren ha,ha) weer bij elkaar om te knallen.
Misschien wel samen met Arjan en Eddy!

- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
Denk dat de tuin daar te klein voor is, bovendien is mams hoogstwaarschijnlijk 'not amused' als de bloemetjes plaats moeten maken voor een podium.GrindMind schreef:Kunnen we bij jou in de achtertuin spelen?
Maar in Hilversum hebben ze wel een kroegje, de Tagrijn. www.tagrijn.nl
Mits je in bent voor een optreden... wellicht de moeite waard om te mailen.

Ik heb het even nagevraagd. Dit is alvast de website: www.tramontano.nl
Ik zal het eerdaags even vragen aan iemand daar die ik ken waar ik moet zijn als ik een band heb die wilt spelen.
Ik zal het eerdaags even vragen aan iemand daar die ik ken waar ik moet zijn als ik een band heb die wilt spelen.
Ik heb even rondgevraagd ja, maar dat was aan een van de alto's, blijkbaar stoned ofzo, die daar werkt.
Dat gesprek verliep ongeveer als volgt:
Ik: "Hey."
Hij: "Hey man hoe gaat ie? Chill man, echt vet wazig hey."
Ik: "Hm, wel oke, met jou?"
Hij: "Ja, relax man, chill."
Ik: "Ik ken een band die wel wilt spelen, betalen jullie ook voor een goede, professionele band, oftewel geen samenraapsel van ontspoorde altojugend dat net 2 maanden een instrument bespeelt? Het hoeft niet veel te zijn ofzo."
Hij: "Ja, ik weet niet man..."
Maar wellicht, ik weet niet of dat gratis spelen een grap was, wel weet ik dat de bands die daar komen standaard gratis een krat bier krijgen. Kan wel even verder vragen als dat wordt geapprecieërd?
Dat gesprek verliep ongeveer als volgt:
Ik: "Hey."
Hij: "Hey man hoe gaat ie? Chill man, echt vet wazig hey."
Ik: "Hm, wel oke, met jou?"
Hij: "Ja, relax man, chill."
Ik: "Ik ken een band die wel wilt spelen, betalen jullie ook voor een goede, professionele band, oftewel geen samenraapsel van ontspoorde altojugend dat net 2 maanden een instrument bespeelt? Het hoeft niet veel te zijn ofzo."
Hij: "Ja, ik weet niet man..."
Maar wellicht, ik weet niet of dat gratis spelen een grap was, wel weet ik dat de bands die daar komen standaard gratis een krat bier krijgen. Kan wel even verder vragen als dat wordt geapprecieërd?