nouja, hoef alleen freezing moon te zien!!
[Vera Groningen] MAYHEM, Cadaver, Defiled donderdag 13 mei
- Forseti's Justice
Nou, in Zaaddam was het in ieder wel gaaf. Cadaver vond ik zelf ook ontzettend vet, die lui die speelden met maatsoorten alsof het lego was. Gaaf.
Ik vond Maniac een beetje fout in die outfit van hem, en dat om dat kruis heen bungelen was ook nergens voor nodig. Werd wel strak gespeeld, maar ik miste toch wel wat nummers. O.a Funeral Fog en Chainsaw Gutsfuck.
Freezing Moon was briljant, beetje lange versie, maar alsnog. Drumwerk van Hellhammer was ook geniaal, die gast is echt te rap voor woorden.
Al met al gaaf, lekker gedronken, alleen was het super rustig, nog niet eens 100 man.
Ik vond Maniac een beetje fout in die outfit van hem, en dat om dat kruis heen bungelen was ook nergens voor nodig. Werd wel strak gespeeld, maar ik miste toch wel wat nummers. O.a Funeral Fog en Chainsaw Gutsfuck.
Freezing Moon was briljant, beetje lange versie, maar alsnog. Drumwerk van Hellhammer was ook geniaal, die gast is echt te rap voor woorden.
Al met al gaaf, lekker gedronken, alleen was het super rustig, nog niet eens 100 man.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- DoodsRidder
Ik dacht dat jij niet ging Sven?Svenson schreef:Nou, in Zaaddam was het in ieder wel gaaf. Cadaver vond ik zelf ook ontzettend vet, die lui die speelden met maatsoorten alsof het lego was. Gaaf.
Jawel?telluriet schreef:[..]
Ik dacht dat jij niet ging Sven?
Ze hebben geen enkel nummer afgerammeld. Het geluid was wat minder, maar de nummers werden heel degelijk gespeeld. Geen fouten of wat dan ook, maar toch, ik vind veel blackmetal live gewoon oninteressant. Blackmetal rost op cd keihard, maar live wil het nog wel eens tegenvallen.Kristof schreef:ik vond lange versie van freezing moon, net boeiend
een van de weinige nummers die ze niet hebben afgerammeld
Ik zie liever Pro-Pain live...
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
De productie is wel slecht ja, maar dat geeft niet.Svenson schreef:Jammer dat de productie dusdanig stront is dat wanneer je de volume op 30 zet er al helemaal niks meer over blijft van het toch al niet denderende album.
Wat geld betreft geef ik je groot gelijk, 15 euro voor een CD die een kwartiertje duurt.. dat is natuurlijk not done. (Wel een gaaf kwartiertje overigens, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.)
- DOMAINAE_SANCTUM
Enkelen van jullie hebben mijn gekanker al mogen aanhoren, maar ik moet het toch nog even kwijt.
Leermoment: Jappen zijn gaaf.
Black Thrash doet het altijd leuk; inhaken!!!
Maniac moet zijn naam veranderen in 'the invisible man'
Flikker dat industrieel kunstwerk van het podium en laat eens wat van jezelf zien!
Een paar maanden geleden postte ik al dat A.A.Nemtheanga oid (Primordial) hem er met 2 vingers in de neus uit heerschte.
Blasphemer is de man, Necrobutcher doet soms mee en who the fuck was die snorremans aan de rechter kant?
Over Hellhammer niks te melden, drumgeluid was matig.
Leermoment: Jappen zijn gaaf.
Black Thrash doet het altijd leuk; inhaken!!!
Maniac moet zijn naam veranderen in 'the invisible man'
Flikker dat industrieel kunstwerk van het podium en laat eens wat van jezelf zien!
Een paar maanden geleden postte ik al dat A.A.Nemtheanga oid (Primordial) hem er met 2 vingers in de neus uit heerschte.
Blasphemer is de man, Necrobutcher doet soms mee en who the fuck was die snorremans aan de rechter kant?
Over Hellhammer niks te melden, drumgeluid was matig.
http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal
- DoodsRidder
Tonger was er ook in Gr. bij?
Maar in iedereval de Jappen waren wel geinig, ja tis niet mijn muziek... maar twas wel om aan te horen al vond die zanger zich nogal behoorlijk tr00 aldoor: \m/ nouja ach. Tzijn jappen, wat overigens wel overduidelijk was. Het zat namelijk technisch gezien wel goed inelkaar en ze konden er wel wat van.
Daarna die Cadaver... ja dat vond ik eigen helemaal niks al hadden ze wel leuke drum sukjes erin zitten. Maarja ook niet mijn muziek.
En natuurlijk Mayhem... ben er zelf niet zo'n fan van... maar na het tweede nummer begon het wel boeiend te worden. Alleen jammer dat de zanger zover naar achteren stond met een metalen 'beeldje' er voor... dat was nogal lame maar hij vond zichzelf vast te tr00 om zich te laten zien. IK moet zeggen dat ik Hellhammer vond tegen vallen. Ik was juist benieuwd naar zijn 'kunsten' maar dat heeft ie niet kunnen opbregengen naar mijn verwachting.
Maar verder nog MF mensen ontmoet dus het was zowiezo wel de moeite waard.
Maar in iedereval de Jappen waren wel geinig, ja tis niet mijn muziek... maar twas wel om aan te horen al vond die zanger zich nogal behoorlijk tr00 aldoor: \m/ nouja ach. Tzijn jappen, wat overigens wel overduidelijk was. Het zat namelijk technisch gezien wel goed inelkaar en ze konden er wel wat van.
Daarna die Cadaver... ja dat vond ik eigen helemaal niks al hadden ze wel leuke drum sukjes erin zitten. Maarja ook niet mijn muziek.
En natuurlijk Mayhem... ben er zelf niet zo'n fan van... maar na het tweede nummer begon het wel boeiend te worden. Alleen jammer dat de zanger zover naar achteren stond met een metalen 'beeldje' er voor... dat was nogal lame maar hij vond zichzelf vast te tr00 om zich te laten zien. IK moet zeggen dat ik Hellhammer vond tegen vallen. Ik was juist benieuwd naar zijn 'kunsten' maar dat heeft ie niet kunnen opbregengen naar mijn verwachting.
Maar verder nog MF mensen ontmoet dus het was zowiezo wel de moeite waard.
Die Jappen waren zo vriendelijk om met hun haar alvast het podium schoon te vegen voor Mayhem. Voor de rest zag ik niet in wat ze er deden...
Cadaver viel tegen.
Mayhem was oké. Maniac was inderdaad niet te zien achter zijn shrine, maar ook al was die shrine er niet, dan nog zag je 'm nauwelijks vanwege die monnikspij. De muziek was wel erg gevarieerd en gewoon erg strak. Ik had er wel iets meer van verwacht, maar het was een prima verzorgde show.
Cadaver viel tegen.
Mayhem was oké. Maniac was inderdaad niet te zien achter zijn shrine, maar ook al was die shrine er niet, dan nog zag je 'm nauwelijks vanwege die monnikspij. De muziek was wel erg gevarieerd en gewoon erg strak. Ik had er wel iets meer van verwacht, maar het was een prima verzorgde show.
Ik masturbeer graag dure woorden in mijn conversaties. Zelfs als ik niet weet wat ze betekenen.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Het voorprogramma viel mij erg tegen. maar Mayhem was alles goed goedgemaakt. Ik heb nog met hun op het podium gestaan om vervolgens te gaan crowdsurfen, belandde alleen recht op een glas bier volgens mij, want heel mijn shirt was zeikens nat.
verder phyrexianc, hmaster, doodsridder, tonger en nog een andere vage gast (waarvan ik de nickname neit meer weet) gezien en dat was heel gezellig.
headbangen met doodsridder en phyrex heerschte, jammer dat ik maar 50 minuten van de show heb kunnen zien..
verder phyrexianc, hmaster, doodsridder, tonger en nog een andere vage gast (waarvan ik de nickname neit meer weet) gezien en dat was heel gezellig.
headbangen met doodsridder en phyrex heerschte, jammer dat ik maar 50 minuten van de show heb kunnen zien..
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Die vage gast was asmoday.... Die post niet zoveel op MF...innuendo schreef:Het voorprogramma viel mij erg tegen. maar Mayhem was alles goed goedgemaakt. Ik heb nog met hun op het podium gestaan om vervolgens te gaan crowdsurfen, belandde alleen recht op een glas bier volgens mij, want heel mijn shirt was zeikens nat.
Ja het was een gezellige avond... Wel een gaaf optreden van Mayhem... Al heb ik een 15 minuten gemist omdat ik de auto moest verzetten.... Ben na Freezing Moon weg gegaan en kwam voor de Toegiften weer binnen...
Klopt.
Maar die lui hadden hun eigen licht- en geluidsmensen bij zich; bij andere concerten wordt het geluid door Vera-geluidsmensen gedaan. Hoezeer de Veranen hun best ook doen, er gaat niets boven eigen mensen op geluid en licht.
Maar die lui hadden hun eigen licht- en geluidsmensen bij zich; bij andere concerten wordt het geluid door Vera-geluidsmensen gedaan. Hoezeer de Veranen hun best ook doen, er gaat niets boven eigen mensen op geluid en licht.
Ik masturbeer graag dure woorden in mijn conversaties. Zelfs als ik niet weet wat ze betekenen.
- DoodsRidder
- DoodsRidder
- DoodsRidder
- DoodsRidder
- DoodsRidder
-
verwoesting
Zeker!!! Stonden doodRidder en ik te wachten voor Het optreden van Mayhem, draatit er zo'n snotjong zich om.... Kijkt mij aan..."Jij hebt ook lef!!" Ikke van "Huh?? hoezo???" "Omdat je een Burzum shirt aan hebt.."verwoesting schreef:Met een Burzum shirt aan naar een concert van Mayhem? Gaaf!
Kansloze sukkel was dat ook...
-
phyrexianc
Wij zijn naar de Zaandamsche versie geweest. Was weer geweldig. Eerst een interview om 7 uur met Blasphemer, waarna we daar, door het continue aanbod van bier van Blazz en Maniac niet meer weg mochten. Natuurlijk een hoop geouwehoerd met de heren en lekker promotie gemaakt voor Martyrium, waar ze laaiend enthausiast over waren. Volgens Blasphemer moesten we meer liegen op onze site, en een 'Yeah exactly like that', was zijn reactie toen ik voorstelde: 'So, we did a few gigs with Mayhem some fuckin' where?
Maniac stuurt me nog ff een cd van zijn, ahum, punk bandje. Dus ik ben benieuwd haha.
Nou op een gegeven moment moest Mayhem op dus zijn we naar beneden gegaan, hebben ff goed genoten en even ge-after-partied met ze.
Hellhammer was nog even erg gelukkig z'n ei kwijt te kunnen omtrent zijn vertrek bij The Kovenant gheheh.
Uitermate geschikte kerels! EN we hebben ze helemaal blauw laten liggen van 't lachen toen Maniac begon over de zang van Dani Filth, en wij hen uitlegden hoe we dat hier in Nederland nog wel eens willen verwoorden: Duck Grunt! Haha, 4 man van Mayhem rollend over de grond van 't lachen; die hadden ze nog nooit gehoord.
Yeah, was weer gaaf!
Maniac stuurt me nog ff een cd van zijn, ahum, punk bandje. Dus ik ben benieuwd haha.
Nou op een gegeven moment moest Mayhem op dus zijn we naar beneden gegaan, hebben ff goed genoten en even ge-after-partied met ze.
Hellhammer was nog even erg gelukkig z'n ei kwijt te kunnen omtrent zijn vertrek bij The Kovenant gheheh.
Uitermate geschikte kerels! EN we hebben ze helemaal blauw laten liggen van 't lachen toen Maniac begon over de zang van Dani Filth, en wij hen uitlegden hoe we dat hier in Nederland nog wel eens willen verwoorden: Duck Grunt! Haha, 4 man van Mayhem rollend over de grond van 't lachen; die hadden ze nog nooit gehoord.
Yeah, was weer gaaf!
Laatst gewijzigd door Sephtis op ma mei 17, 2004 4:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.