Wat vinden we van deze band?
Ik heb deze band sinds kort ontdekt, en ik vind ze geniaal. Vooral The Armageddon Theories is helemaal geweldig.
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
een review om je een beeld te gevenMeltdown schreef:Wat houdt het in?
Agiel? Piermans, waar haal je die vergelijing opeens vandaan? Agiel heeft een totaal ander geluid!pier_hier schreef: liefhebbers van deze band zouden trouwens agiel ook eens moeten luisteren
andere sound, maar vergelijkbare stijlGr. Dracula schreef:[..]
Agiel? Piermans, waar haal je die vergelijing opeens vandaan? Agiel heeft een totaal ander geluid!
nee, jij hebt ook absoluut gelijk als het qua sfeer redelijk uit elkaar ligt... maar bij dit soort (redelijk) originele bands is het niet altijd aanvoudig aanknopingspunten te ontdekken die hulpvol kunnen zijn bij het plaatsen van een band door iemand die nog niet het plezier heeft gehad de band zelf daadwerkelijk te luisterenGr. Dracula schreef:Voor jouw muzikale interpetaties heb ik altijd groots respect, zelfs als ze aan mij voorbij gaan.
Ik denk dat jij als muzikant idd eerder naar instrumentale etc vergelijkingen zal grijpen omdat je daar een betere neus voor hebt dan ik.
Ik als simpele luisteraar ga af op de sfeer die een album teweeg weet te brengen. Op atmospherisch gebied zijn Agiel en TiP nauwelijks broederlijk.
Ik ben echter wel benieuwd naar jouw onderbouwing. Morgen Agiel en TiP tog es vlak na elkaar draaien, kijken wat `t oplevert!
Bedankt voor de tip. Zal ff wat downloaden.pier_hier schreef: liefhebbers van deze band zouden trouwens agiel ook eens moeten luisteren