Beste Nederlandse metal groep
Poggwyd > even goede vrienden... interesseert me werkelijk geen ene k@nk#er als iemand onze muziek kut vindt. Ik bedoel je kan het toch nooit voor iedereen goed doen. Voor mensen die ons kut vinden zou ik zeggen blijf lekker thuis en voor mensen die ons wel kunnen waarderen hoop ik dat we nog lang kunnen blijven spelen. We nemen in januari/februari een nieuw album op voor Metal Blade Records. In april gaan we op Europese Tour met o.a. Testament/Nuclear Assault en in de zomer staan er een paar leuke festivals in de planning dus ook al vind je ons echt bagger we doen gewoon lekker wat we zelf tof vinden (doen we inmiddels al 10 jaar!) en gezien wat er in de planning staat voor 2003 ziet het er allemaal nog niet zo slecht uit...
Cheerz, Pat.

!!! THE SIGN IS ON !!!
Hey Pat-dude,
Ik ken niet zoveel van Callenish Circle, ik heb alleen een mp3 van de metal blade site ('Broken'?), en muzikaal vind ik het erg vet, ik vind de zang alleen iets te 'burly' voor de muziek, als je begrijpt wat ik bedoel? Het is een beetje moeilijk te omschrijven maar ik denk dat ik bij zo'n nr meer hoge zang gaver zou vinden - maar dat is allemaal een kwestie van smaak.
Ik zou zeggen check eens een mp3 van mijn band (Darkdayrising) uit en lever maar commentaar op mijn zang
http://fade.to/darkdayrising - bij 'news' staat er een mp3.
Ik ken niet zoveel van Callenish Circle, ik heb alleen een mp3 van de metal blade site ('Broken'?), en muzikaal vind ik het erg vet, ik vind de zang alleen iets te 'burly' voor de muziek, als je begrijpt wat ik bedoel? Het is een beetje moeilijk te omschrijven maar ik denk dat ik bij zo'n nr meer hoge zang gaver zou vinden - maar dat is allemaal een kwestie van smaak.
Ik zou zeggen check eens een mp3 van mijn band (Darkdayrising) uit en lever maar commentaar op mijn zang

http://fade.to/darkdayrising - bij 'news' staat er een mp3.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ik ben er dan bij!!!!!!!. poggywod kent gewoon niet zoveel van muziek. Behalve rock against communists en andere shit.Hoolie99 schreef:Poggwyd > even goede vrienden... interesseert me werkelijk geen ene k@nk#er als iemand onze muziek kut vindt. Ik bedoel je kan het toch nooit voor iedereen goed doen. Voor mensen die ons kut vinden zou ik zeggen blijf lekker thuis en voor mensen die ons wel kunnen waarderen hoop ik dat we nog lang kunnen blijven spelen. We nemen in januari/februari een nieuw album op voor Metal Blade Records. In april gaan we op Europese Tour met o.a. Testament/Nuclear Assault en in de zomer staan er een paar leuke festivals in de planning dus ook al vind je ons echt bagger we doen gewoon lekker wat we zelf tof vinden (doen we inmiddels al 10 jaar!) en gezien wat er in de planning staat voor 2003 ziet het er allemaal nog niet zo slecht uit...Cheerz, Pat.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
"Broken" is van onze MCD uit 1998 (niet echt representatief meer) dus ik zou eens het nieuwe album beluisteren (Flesh_Power_Dominion)... de zang is door de jaren heen zowieso een stuk aggressiever en intenser geworden dus ik denk dat je het nieuwere werk een stuk beter zal bevallen. Cheerz, Pat. 

!!! THE SIGN IS ON !!!
-
- Black_Goddess
- Contacteer:
En toch vraag ik me dat eigenlijk af.Rascul_Waznagga schreef:Mijn favo lijstje
Enzovoorts. Nederland heeft een geweldig goeie metalscene.
De meeste Nederlandse bands zijn buiten NL niet bekend.
Zou dat ook niet zo zijn met de scenes in het buitenland?
Ik ben daar best benieuwd naar.
Elk land heeft natuurlijk zo haar underground.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- Black_Goddess
- Contacteer:
- Daisycutter
- BlizzardBeast
- Yokozuna
- Contacteer:
God Dethroned tot voor kort als favoriete metalband, omdat ze zo'n herkenbaar eigen geluid hadden en sfeervolle passages perfect wisten te mengen met black- maar vooral deathmetal.
Textures Wat betreft technische/progressieve death/thrash.

Textures Wat betreft technische/progressieve death/thrash.
Zo, jij hebt wel heeeel veel "beste nederlandse metalgroepen"Snaggerske schreef:Flesh Made Sin, Pentacle, Fluisterwoud, Occult, (ouwe) Sinister, Perditor, Rouwen, Grafschennis, Outburst, Autumnal Reaper, Pulverizer, Sacramental Sachrem, Detonation, Mangled, Asphyx, Goddes of Desire, Onheil, Thanatos, Tartaros, Judgement Day, Devastation of the Limbs, Warlust<br><br>En nog veul meur

Laatst gewijzigd door Yokozuna op vr mei 21, 2004 12:58 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
mp3's: http://members.home.nl/yoko
-
- Contacteer:
- DoodsRidder
Ja, en jij noemt jezelf naar een 300 kilo wegende, derde rangs worstelaar.Yokozuna schreef:Ok, maar gewoon in het algemeen. Gewoon album namen van bekende bands als bandnaam nemen etc. beetje zielig vind ik.
Zo, dat zijn erg gevestigde namen in de nederlandse sceneDoodsRidder schreef:Ontopic:
Haatstrijd, Onrust, Vazal, Woudgilde, Hellebaard, Kludde

Ontopic: God Dethroned, Severe Torture, Cirith Gorgor, Pestilence & Asphyx.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
Asphyx, Swazafix en Pestilence. Vroeger vond ik Donor ook goed (op de 2 oude zangers na). Heb ook nog een tijdje (2 weken
) in Frozen Sun (van 1 vd gitaristen van Donor) gespeeld, maar dat klikte qua spel niet helemaal, maar vond hun materiaal wel erg lekker!

"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
- DoodsRidder
- DoodsRidder
- DoodsRidder
- Lone Starr
- Lone Starr
- The Horseman
-
- Contacteer:
Er zijn hier wel een aantal personen die jullie wel waarderen hoor (ikzelf, Kristof, Petomaan, Ktulu)inhuman Form schreef:Maar... niemand noemt Polluted Inheritance...
Na 15 jaar verdienen we het toch wel om tenminste door 1 persoon te worden gewaardeed?!?!?
Snik...

Trouwens, klopt het dat de nieuwe cd gepland staat voor 2018?
/edit: Dit was natuurlijk van Jaymz.