Dat laatste album van zerost anders alles tot kleine stukjes gruis.the true Thorko schreef:[..]
Is Legion d'r ook al uitgetrapt?
Het Grote black metal topic..
Heb me eens verdiept in Deathspell Omega, en het lijkt me toch wel een interessante band. Beetje in het straatje van ondskapt en funeral mist (zelfde label).
Heeft iemand die nieuwe cd al, en zo ja, hoe is hij?
Heeft iemand die nieuwe cd al, en zo ja, hoe is hij?
[i]Well these might be my last days
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
Dat interview waar puist de link van gaf, is ook erg raar, nogal intellectueel en spiritueel. Kan er niet veel van volgen, maar het wekte wel mn interesse.
http://www.theajnaoffensive.com/NewsDet ... ?NewsID=36
http://www.theajnaoffensive.com/NewsDet ... ?NewsID=36
[i]Well these might be my last days
Ik heb gewoon nog nooit iets van Deathspell Omega gehoord.
He Kevin, doe morgen naar Arnhem eens een CD'tje meeslepen, en een discman of zo.
Ik heb wel een discman, maar keine batterijen.
Valt er iets te regelen?
Ben toch best benieuwd.
En nee, ik ga geen poging doen Soulseek aan te slingeren, staat al weken uit, en is volgens mij totaal vastgeroest in haar kutheid.
He Kevin, doe morgen naar Arnhem eens een CD'tje meeslepen, en een discman of zo.
Ik heb wel een discman, maar keine batterijen.
Valt er iets te regelen?
Ben toch best benieuwd.
En nee, ik ga geen poging doen Soulseek aan te slingeren, staat al weken uit, en is volgens mij totaal vastgeroest in haar kutheid.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- CALIBANaan
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
-
- DoodsRidder
- the true Thorko
Brute plaat! Langzamer en sfeervoller dan het oudere werk (bijv. Eternal Damnation of United by heathen blood split) maar als je van Burzum houdt zeker aan te raden.verwoesting schreef:Ik weet niet of het hier al besproken is, maar wat vind men van het album Suicidal Emotions van Abyssic Hate?
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Jawohl, die wordt uitgebracht door Moribund records, alwaar Malefic een contract heeft getekend voor enkele releases.puist schreef:[..]
Dat is mij niet bekend. Wordt er uberhaupt wel een cd versie van uitgebracht. Heb er namelijk niets over gehoord.
Ik ben zeer benieuwd naar Telepathic with the deceased trouwens. Moet het heruitgebrachte debuut en de splits met Acid Enema en Angra Mainyu eigenlijk ook nog hebben, nog genoeg Xasthur om een tijdje mee vooruit te kunnen iig!
The True North, Strong and Free
Bedankt voor de infoOthrys schreef:[..]
Jawohl, die wordt uitgebracht door Moribund records, alwaar Malefic een contract heeft getekend voor enkele releases.
Ik ben zeer benieuwd naar Telepathic with the deceased trouwens. Moet het heruitgebrachte debuut en de splits met Acid Enema en Angra Mainyu eigenlijk ook nog hebben, nog genoeg Xasthur om een tijdje mee vooruit te kunnen iig!
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
Bij THR is het uitverkocht. Misschien hebben andere distro's nog een paar exemplaren liggen.Othrys schreef:[..]
Zie eerder in dit topic. Kampen Fortsaetter is een erg goed album, verplichte aanschaf voor eenieder die van rauwe deprimerende black metal houdt.
Heavy Metal! Just my way
Hilversum.Robgoroth schreef:Sterker nog, hij woont in...hehe, de naam is me ontschoten.
Ja dus.
Überheerschende plaat. En ja, ook die was al besproken.verwoesting schreef:Ik weet niet of het hier al besproken is, maar wat vind men van het album Suicidal Emotions van Abyssic Hate?
Nog wat nieuws: de nieuwe Krohm is uit, als ik Displeased mag geloven. Ook een beetje in het straatje van bands als Angantyr, Abyssic Hate, Xasthur en Shining, zou ik willen zeggen. Ben dan ook van plan die CD te gan bestellen.
Volgens mij moet die Krohm nog uitkomen. Bij displeased staat er ook nog de maand van release achter en op de site van Selbstmord is niets terug te vinden dat het al uitgebracht is.Othrys schreef:[..]
Überheerschende plaat. En ja, ook die was al besproken.
Nog wat nieuws: de nieuwe Krohm is uit, als ik Displeased mag geloven. Ook een beetje in het straatje van bands als Angantyr, Abyssic Hate, Xasthur en Shining, zou ik willen zeggen. Ben dan ook van plan die CD te gan bestellen.
Heavy Metal! Just my way
Iemand bekend met The One?
Voor zover ik gelezen heb een eenmans project van een of andere gast van Macabre Omen.
Ik ken het verder niet, maar de naam klonk interessant, net als een plaatje van de hoes van z'n debuut "Guardian's Inhuman".
Kan echter nergens muziek ervan vinden om het even uit te proberen, en heb geen zin om het zomaar op de gok te kopen.
Voor zover ik gelezen heb een eenmans project van een of andere gast van Macabre Omen.
Ik ken het verder niet, maar de naam klonk interessant, net als een plaatje van de hoes van z'n debuut "Guardian's Inhuman".
Kan echter nergens muziek ervan vinden om het even uit te proberen, en heb geen zin om het zomaar op de gok te kopen.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
KROHM is wat "netter" dan Xasthur. Op zich wel rauw, maar vergeleken met Xasthur is KROHM een stuk schoner geproduceerd.puist schreef:[..]
Volgens mij moet die Krohm nog uitkomen. Bij displeased staat er ook nog de maand van release achter en op de site van Selbstmord is niets terug te vinden dat het al uitgebracht is.
En de man zal heersen.
Vergeleken met Xasthur is alles schoner geproduceerd, haha. Er is er maar één die zo'n sound voor mekaar weet te krijgen als Malefic, geniaal echt. Na een Xasthur album lijkt de productie van bands als bijv. Burzum en Darkthrone heel 'normaal'.nuberus schreef:[..]
KROHM is wat "netter" dan Xasthur. Op zich wel rauw, maar vergeleken met Xasthur is KROHM een stuk schoner geproduceerd.
@puist: in de nieuwe catalogus van Displeased staat er niks bij. Maar als ie nog niet uit is vind ik dat heel niet erg, er staan nog een paar dingen hoger op de prioriteitenlijst (oa van Deathspell Omega, Ad hominem, Xasthur en Shining).
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Ik persoonlijk kan de band Forest heel erg waarderen, Russisch bm band..vooral ook de lange instrumentale ambient achtige nummers zijn schitterend (Winter Howl), maar ook de rauwe black metal is uitstekend te verteren..
met leden van Branikald en Temnozor (ook twee goede bands, al is Branikald altijd slecht geproduceerd)
met leden van Branikald en Temnozor (ook twee goede bands, al is Branikald altijd slecht geproduceerd)
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Draconian
- Lult over cdtjes
Wel aardig, maar na verloop van tijd te saai om gedurende de hele schijf te kunnen blijven boeien. Ik vind het materiaal op de split met Det Hedenske Folk beduidend beter. Kwam Abyssic Hate trouwens niet binnenkort met een nieuw (dubbel)album?verwoesting schreef:Ik weet niet of het hier al besproken is, maar wat vind men van het album Suicidal Emotions van Abyssic Hate?
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Die staat al een hele tijd gepland. Er is nog geen release date bekend. Ook worden Cleansing Of An Ancient Race en Eternal Damnation samen gevoegd op cd en lpDraconian schreef:[..]
Wel aardig, maar na verloop van tijd te saai om gedurende de hele schijf te kunnen blijven boeien. Ik vind het materiaal op de split met Det Hedenske Folk beduidend beter. Kwam Abyssic Hate trouwens niet binnenkort met een nieuw (dubbel)album?
Heavy Metal! Just my way
- DoodsRidder
- BlizzardBeast
- Draconian
- Lult over cdtjes
Voor de geïnteresseerden, hier een korte review van het album Sary Oy (eigenlijk niet bestemd voor metalfan, maargoed
):
Deze onbekende pagan/black metalband levert met Sary Oy haar debuutalbum af, na eerder twee demo´s getiteld Pagan Black Art en Through the Ashes of the Shamanic Flames (waarop naar verluidt ook de drummer van Nargaroth heeft meegewerkt) afgeleverd te hebben. Dit debuutalbum verschijnt via No Colours Records, waarop ook bands als Nargaroth en Graveland onderdak hebben gevonden. Een kwaliteitslabel dus, zoals ook wel uit dit sfeervolle schijfje blijkt. Hoewel Sary Oy maar drie nummers bevat, klokt het album pas na vijftig minuten uit. De band laat zich dus ruim de tijd om de nummers op te bouwen, waardoor het album behalve de nodige snelle black metalpassages ook lange periodes van rustige, folky stukken bevat. In het nummer Jashil Oy neemt Darkestrah zich mijns inziens iets te lang de tijd, waardoor de verveling (ondanks de prachtige openingsmelodie) halverwege even toeslaat, maar als het nummer eenmaal goed op gang komt verdwijnt die sporadische verveling gelukkig als sneeuw voor de zon. Afsluiter Kysil Oy duurt maarliefst vijfentwintig minuten en mag met recht het predikaat epos opgeplakt krijgen. Ondanks de lengte bevat ook dit nummer dankzij de lange, kalme passages voldoende afwisseling. Geen aanrader voor
mensen die van snelle, furieuze rechttoe-rechtaan black metal houden, maar wél uitermate geschikt voor liefhebbers van het rustigere werk van Bergthron en Wyrd.
82/100

Deze onbekende pagan/black metalband levert met Sary Oy haar debuutalbum af, na eerder twee demo´s getiteld Pagan Black Art en Through the Ashes of the Shamanic Flames (waarop naar verluidt ook de drummer van Nargaroth heeft meegewerkt) afgeleverd te hebben. Dit debuutalbum verschijnt via No Colours Records, waarop ook bands als Nargaroth en Graveland onderdak hebben gevonden. Een kwaliteitslabel dus, zoals ook wel uit dit sfeervolle schijfje blijkt. Hoewel Sary Oy maar drie nummers bevat, klokt het album pas na vijftig minuten uit. De band laat zich dus ruim de tijd om de nummers op te bouwen, waardoor het album behalve de nodige snelle black metalpassages ook lange periodes van rustige, folky stukken bevat. In het nummer Jashil Oy neemt Darkestrah zich mijns inziens iets te lang de tijd, waardoor de verveling (ondanks de prachtige openingsmelodie) halverwege even toeslaat, maar als het nummer eenmaal goed op gang komt verdwijnt die sporadische verveling gelukkig als sneeuw voor de zon. Afsluiter Kysil Oy duurt maarliefst vijfentwintig minuten en mag met recht het predikaat epos opgeplakt krijgen. Ondanks de lengte bevat ook dit nummer dankzij de lange, kalme passages voldoende afwisseling. Geen aanrader voor
mensen die van snelle, furieuze rechttoe-rechtaan black metal houden, maar wél uitermate geschikt voor liefhebbers van het rustigere werk van Bergthron en Wyrd.
82/100
heb daar 2 nr's van , ooit 's gedownload van site van hun labelMeltdown schreef:Iemand bekend met The One?
- Draconian
- Lult over cdtjes

Als iemand bekend is met de demo's van de band, wil ik daar ook wel wat over horen, als ze de moeite waard zijn binnenkort maar eens bestellen...
O ja, heeft iemand ervaring met het label Asgard Musik?