Dan moet je wel fan zijn ja

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Nemo vind ik juist echt een supernummer, heerlijk melancholischIROn schreef:Ik vind Nemo ook een beetje tegevallen, hij is niet zo "catchy", (Sorry, kon geen ander woord bedenken...) het is een beetje een standaardnummer vind ik, niet echt dat je zegt: Ja dat is nou typisch Nemo.
Ik vind Nightwish wel een goeie band, en heb het nieuwe album nog niet gehoord, maar ik heb wel vertrouwen dat het weer erg lekker zal klinken.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
Geloof het of niet, maar ik heb zojuist gegrinnikt om één van jouw reply's. Nouja, er is een eerste keer voor alles hè.Brömmerhead schreef:Wel, dat was een parodie op jouw excessieve uitroepteken-gebruik.
Maar wees gerust, ik maakte me geen enkele illusie over de synapsen in je brein. Met andere woorden, jouw reactie was te voorzien. Ik stel me de schaapachtige blik voor waarmee je ook deze reply aan het lezen bent. Ik kan me mateloos amuseren met dit soort zaken.
Man, ik weet niet welke versie van Nemo jij hebt gehoord, maar voor mij klinkt het toch wel ontzettend catchy. Jaja, zelfs ik heb af en toe behoefte aan een licht commercieel getint liedje.IROn schreef:Ik vind Nemo ook een beetje tegevallen, hij is niet zo "catchy", (Sorry, kon geen ander woord bedenken...) het is een beetje een standaardnummer vind ik, niet echt dat je zegt: Ja dat is nou typisch Nemo.
Ik vind Nightwish wel een goeie band, en heb het nieuwe album nog niet gehoord, maar ik heb wel vertrouwen dat het weer erg lekker zal klinken.
jammer misgedacht, en over die uitroeptekens... misschien heb je wel gelijk...Brömmerhead schreef:Wel, dat was een parodie op jouw excessieve uitroepteken-gebruik.
Maar wees gerust, ik maakte me geen enkele illusie over de synapsen in je brein. Met andere woorden, jouw reactie was te voorzien. Ik stel me de schaapachtige blik voor waarmee je ook deze reply aan het lezen bent. Ik kan me mateloos amuseren met dit soort zaken.
Ik bedoel, het is niet zo'n nummer dat je bijblijft, dat de hele dag in je hoofd blijft zitten...Man, ik weet niet welke versie van Nemo jij hebt gehoord, maar voor mij klinkt het toch wel ontzettend catchy. Jaja, zelfs ik heb af en toe behoefte aan een licht commercieel getint liedje.
Dat komt omdat ze in Nederfiets totaal geen smaak hebben op de radio...Sandr schreef:in een aantal landen staat hij al hoog in de hitparade
uiteraard niet in Nederland
Dat zeg ik ook niet...Brömmerhead schreef:De hoeveelheid airtime die muziek krijgt op Nederlandse radio is in geen enkele wijze gerelateerd aan albumverkoop, hoewel die suggestie wel gewekt wordt.
pardon? ik moet zeggen dat ik toen ik het nummer voor het eerst hoorde wel in de stemming was voor een beetje melancholie, maar ik kon het bij wijze van spreke meteen meezingen (nouja, zingen..)IROn schreef:Ik bedoel, het is niet zo'n nummer dat je bijblijft, dat de hele dag in je hoofd blijft zitten...Man, ik weet niet welke versie van Nemo jij hebt gehoord, maar voor mij klinkt het toch wel ontzettend catchy. Jaja, zelfs ik heb af en toe behoefte aan een licht commercieel getint liedje.
Net overgestapt? Nope. Mag dan nieuw zijn op dit forum, maar ik luister al lang naar metal.Misschien ben jij net van de popmuziek naar de metal overgestapt en moet je nog even wennen ofzo, maar Nemo is catchy! Sterker nog, vanaf nu is Nemo de definitie van catchy. Dus als iemand je vraagt: "wat is catchy?" zeg jij: "Nemo!"
Zag het laatst ook, maarja, het ligt ook aan de regionen he, als er veel Metallui in een regio zitten worden daar meer Metalclips gedraaid...Tokus schreef:ik zag dat ze doordeweeks de clip nu ook al op the Box uitzenden. het wordt nog 's wat met die zender.