Kong
Kong
Apart bandje, volledig instrumentaal, metal met oa electronische beats en tig andere invloeden, is op album goed te genieten en absoluut niet saai, volgens mij is dit een van de weinig instrumentale bands met electronische bands die ik ken, en die nog leuk zijn ook.
www.kong.nl
Staat wat info over de band, maar echt mp3's luisteren kan je er niet.
Live schijnt het ook nogal speciaal te zijn, dan stonden de artiesten apart in de hoeken van de zaal, in elke hoek was iemand bezig dus.
www.kong.nl
Live schijnt het ook nogal speciaal te zijn, dan stonden de artiesten apart in de hoeken van de zaal, in elke hoek was iemand bezig dus.
Bestaan al een paar jaar niet meer, dacht ik, maar inderdaad, wel gave zooi, bij vlagen dan, maar ik luister het nog wel eens.yowannuzz schreef:Bestaan die nog,joh???
Best cool!!
Apart, erg apart, ken eigenlijk geen vergelijkbaren, in elk geval geen goeie.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Hieronimus
Die kon ik ook niet vinden nee. Deze is naar mijn mening de enige die zo bezig gaat. Als er meedere bands zijn hoor ik het graagCoenV schreef:[..]
Bestaan al een paar jaar niet meer, dacht ik, maar inderdaad, wel gave zooi, bij vlagen dan, maar ik luister het nog wel eens.
Apart, erg apart, ken eigenlijk geen vergelijkbaren, in elk geval geen goeie.
Het neigt dan vaak teveel de industrial kant op, dat wordt hier gelukkig bespaard.Billekoek schreef:[..]
Die kon ik ook niet vinden nee. Deze is naar mijn mening de enige die zo bezig gaat. Als er meedere bands zijn hoor ik het graag
Ja, ik vraag me trouwens af ik of ik wel behoefte heb aan nog meer soortgelijke muziek, het is leuk voor de afwisseling, maar ik kan er geen dagen mee vullen.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- The Reckoning
Re: Kong
Ben jij niet een side-project van Def Ryhmes?Billekoek schreef:Apart bandje, volledig instrumentaal, metal met oa electronische beats en tig andere invloeden, is op album goed te genieten en absoluut niet saai, volgens mij is dit een van de weinig instrumentale bands met electronische bands die ik ken, en die nog leuk zijn ook.
www.kong.nl

[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]
Gravity Kills? Nooit van gehoord.Mindkiller schreef:Ken het ook ja, niet al te goed, maar wat ik ken is wel leuk soms.
Is het niet een heel klein beetje te vergelijken met Gravity Kills ofzo?
Ik dacht dat ze toch al een tijdje geleden genokt waren.Fusion schreef:Volgens mij zijn ze juist vrji recent gestopt?!
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy