Beste Nederlandse metal groep
- Thaumaturgy
- The Reckoning
After Forever vind ik echt bout. No talent.Kristof schreef:Wat vinden jullie de beste metalgroep die Nederland ooit heeft voortgebracht??<br><br>Ik stem op Pestilence,God Dethroned en Ayreon. Ook Altar en Gorefest waren wel ok. After Foreveter gaat ook wel.
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]
- Yokozuna
- Contacteer:
Die worden ook altijd naast elkaar genoemd heDisavowed, Pyaemia

Ga je ook naar Progpower aan het eind van dit jaar Fusion? Daar treedt ie 2x op. Ook met Sun Caged, en er komen natuurlijk nog veel meer topbands! Ben al naar 2 clinics van em geweest, en naar Stormrider (vet kicken cover band, Slayer, Maiden, Manowar, Annihilator etc.). Marcel Coenen ownt Zuid NederlandDie (ex)gitarist daaruit is ook errug goed geworden, Marcel Coenen heetie geloof ik. Heeft een Ibanez endorsment enzo.

En hier van Sun Caged, kickuh (tenminste prog zonder de uitgemolken neoklassieke shit):
http://www.jemfest.com/germany/2003/vid ... ilders.avi
Mja, hij heeft een beetje moeite om "niet mijn smaak" en "no talent" uit elkaar te houden.Beargumenteer dat eens op grond van het beluisteren van een van hun CD's.
mp3's: http://members.home.nl/yoko
Hekel is ook een erg gave Neerlandsche Black Metal band.
Tot nu toe alleen nog een tape (Doodskou) gereleased, ik geloof dat die uit '98 komt, dat staat er niet op.
Ze hebben inmiddels een nieuwe zanger (ik hoop dat die net zo goed is als de oude) en nog wat andere nieuwe bandleden, volgens mij. Wat ik wel weet is dat de drummer hetzelfde is. De meeste bandleden zitten ook nog in andere bands, waar ze het druk mee hebben, dus wanneer er nieuw werk komt, is nog onbekend. Wel heb ik me laten vertellen dat ze wel van plan zijn een CD op te nemen.
Ik wacht met spanning af!
Tot nu toe alleen nog een tape (Doodskou) gereleased, ik geloof dat die uit '98 komt, dat staat er niet op.
Ze hebben inmiddels een nieuwe zanger (ik hoop dat die net zo goed is als de oude) en nog wat andere nieuwe bandleden, volgens mij. Wat ik wel weet is dat de drummer hetzelfde is. De meeste bandleden zitten ook nog in andere bands, waar ze het druk mee hebben, dus wanneer er nieuw werk komt, is nog onbekend. Wel heb ik me laten vertellen dat ze wel van plan zijn een CD op te nemen.
Ik wacht met spanning af!
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- Ktulu
- Contacteer:
Kristof schreef:Hehe
in 2016 komt er een mini cd, met één nieuw nummer, vier heropgenomen nummers en een live track
in 2032 komt nieuwe cd
heb toevallig net mijn polluted t shirt aan, ff betrayel nog eens opzetten

[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
-
- Contacteer:
.Darkfantasy schreef:[..]
Er zijn hier wel een aantal personen die jullie wel waarderen hoor (ikzelf, Kristof, Petomaan, Ktulu)
Trouwens, klopt het dat de nieuwe cd gepland staat voor 2018?
/edit: Dit was natuurlijk van Jaymz.
We hopen deze winter de nieuwe nummers te vereeuwigen op c.d.
Hopelijk brengen we rond die tijd ook Ecocide opnieuw uit (met de afterlife Demo erop als bonusch)
-
- Contacteer:
- Brömmerhead
-
- Forseti's Justice
Pestilence is toch al aardig wat keren genoemd en terecht. Reeds door mij genoemd, maar dan nogmaals:Thaumaturgy schreef:Pestilence en Gorefest.Valt me op dat Pestilence amper word genoemd in dit topic.
Pestilence en Asphyx, luister ns naar het nummer Asphyx, the forgotten war! Heersch!
En de man zal heersen.
- disastercasper
- fetuskiller
- Contacteer:
-
- CALIBANaan
- Contacteer:
-
- Contacteer:
KUTSCHURFT! 
Van 't weekend ook 'Testimony Of The Ancients' van Pestilence weer eens gedraaid, da's toch wel verdomd goed en z'n tijd ver vooruit.

Van 't weekend ook 'Testimony Of The Ancients' van Pestilence weer eens gedraaid, da's toch wel verdomd goed en z'n tijd ver vooruit.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- disastercasper
- TELEPETHERION
- Contacteer:
Dikke tieten!Yokozuna schreef:Ook met Sun Caged, en er komen natuurlijk nog veel meer topbands! Ben al naar 2 clinics van em geweest, en naar Stormrider (vet kicken cover band, Slayer, Maiden, Manowar, Annihilator etc.). Marcel Coenen ownt Zuid Nederland(niet alleen kwa techniek dus:) http://users.skynet.be/bs223245/inner.rm

"Gary Zukav, 'The Dancing Wu Li Masters'"
Acceptance without proof is the fundamental characteristic of Western religion, rejection without proof is the fundamental characteristic of Western science.
Acceptance without proof is the fundamental characteristic of Western religion, rejection without proof is the fundamental characteristic of Western science.
- Goregrind666
- fetuskiller
- Contacteer:
uhhh!
Pleurisy, Devious, God dethroned, Severe torture, Massive Assault, Gorefest, Serenade of darkness
, Detonation, Kutschurft, Flesh made sin, Imbolc, Whispering gallery, Rompeprop, Prostitute disfigurement, Orphanage, Last days of humanity, Inhume, Brutus, Cirith gorgor, Ceadere, Altar, Katafalk, Jugement day, Mangled, Stoma, Blood drenched, Goddes of desire, Suppository...
En dan vergeet ik nog heel veel ben ik bang...
Pleurisy, Devious, God dethroned, Severe torture, Massive Assault, Gorefest, Serenade of darkness

En dan vergeet ik nog heel veel ben ik bang...

Ancient Mariners is wel gaaf, hele gave Maiden Cover band
voor de rest:
Reviver, Profound, Black Knight, Mytholic, Angels Decay, Engine of Pain, Triple 7, Annatar, Altar, Exxor, Helloise, Vengeance, novact en natuurlijk calibern :p
voor de rest:
Reviver, Profound, Black Knight, Mytholic, Angels Decay, Engine of Pain, Triple 7, Annatar, Altar, Exxor, Helloise, Vengeance, novact en natuurlijk calibern :p
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.
-
- Goregrind666
- Metalheank
Wicked Mystic
Ayreon
Star One
Callenish Circle
Reviver
Harrow
Conquestador
Epica
After Forevert
Heidevolk
Thronar
Ayreon
Star One
Callenish Circle
Reviver
Harrow
Conquestador

Epica
After Forevert
Heidevolk
Thronar
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA