Leer eens lezen mongool!!metal-willem schreef:Komt vader?
potjandriebubbels! Baal ik even dat ik mijn kaartje verkocht heb!
Metallica tour 2004
- Heer Petomaan
- metal-willem
beetje off topic, en weet niet of het al is besproken...
Maar ik las dat binnenkort in america een film/docu over Metallica uit komt (in bioscopen, zelfs). Interviews met alle bandleden uiteraard. Maar ook gaan Ulrich en Dave Mustaine samen aan tafel zitten, om het een en ander te evalueren. Newsted en de band wilden niet bij elkaar komen, en dus zijn die op aparte locaties van elkaar geinterviewd.
Natuurlijk zal er ook hoop life-zooi inzitten, denk ik.
Lijkt me wel interessant om te zien. Benieuwd wanneer die hier op dvd komt.
Maar ik las dat binnenkort in america een film/docu over Metallica uit komt (in bioscopen, zelfs). Interviews met alle bandleden uiteraard. Maar ook gaan Ulrich en Dave Mustaine samen aan tafel zitten, om het een en ander te evalueren. Newsted en de band wilden niet bij elkaar komen, en dus zijn die op aparte locaties van elkaar geinterviewd.
Natuurlijk zal er ook hoop life-zooi inzitten, denk ik.
Lijkt me wel interessant om te zien. Benieuwd wanneer die hier op dvd komt.
De filmmakers van Some Kind Of Monster, zo heet de documentaire hebben al een award gehad.
Ik heb een gerucht gehoord dat ie misschien op 21 juni voor het concert vertoond wordt in een bioscoop in Amsterdam.
Trailer in Quicktimeformaat
Hij wordt uitgebracht op dvd in een 2- en 4 dvdversie.
Er is veel opname over die de film niet gehaald heeft, omdat de film aldoor stukje bij beetje werd aangepast. Het idee was van Metallica's label om een promotie film te maken, maar daarna werd het een zes uur durende reality show tijdens de periode van de release van St. Anger, Metallica betaalde daarna zijn label 2 miljoen dollar om de volledige rechten te krijgen over de film, en daardoor konden Berlinger en Sinofsky het produceren en regiseren.
Hoogstwaarschijnlijk zal er ook een nieuwe soundtrack op de DVD komen, omdat er nog veel geschreven nummers niet uitgebracht zijn.
Ik heb een gerucht gehoord dat ie misschien op 21 juni voor het concert vertoond wordt in een bioscoop in Amsterdam.
Trailer in Quicktimeformaat
Hij wordt uitgebracht op dvd in een 2- en 4 dvdversie.
Er is veel opname over die de film niet gehaald heeft, omdat de film aldoor stukje bij beetje werd aangepast. Het idee was van Metallica's label om een promotie film te maken, maar daarna werd het een zes uur durende reality show tijdens de periode van de release van St. Anger, Metallica betaalde daarna zijn label 2 miljoen dollar om de volledige rechten te krijgen over de film, en daardoor konden Berlinger en Sinofsky het produceren en regiseren.
Hoogstwaarschijnlijk zal er ook een nieuwe soundtrack op de DVD komen, omdat er nog veel geschreven nummers niet uitgebracht zijn.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
vraagje:
Bij concert in Gelredome, moest je om helemaal vooraan te kunnen staan, een apart pasje hebben. Hadden wij niet, dus wij stonden achter een hek, ong 10 meter verder.
Iemand hier, die zo'n pasje had? Ik hoorde van iemand dat de eerste 'x' mensen zo'n pasje kregen. Ik weet niet of dit waar is, of dat je op een andere manier aan toegang tot die area moest komen. Wie wel?
En weet iemand of dit weer net zo is, in de Arena ??
Bij concert in Gelredome, moest je om helemaal vooraan te kunnen staan, een apart pasje hebben. Hadden wij niet, dus wij stonden achter een hek, ong 10 meter verder.
Iemand hier, die zo'n pasje had? Ik hoorde van iemand dat de eerste 'x' mensen zo'n pasje kregen. Ik weet niet of dit waar is, of dat je op een andere manier aan toegang tot die area moest komen. Wie wel?
weet niet, weet wel dat er 2 vakken zijn maar dat weet iedereen wel heheJoris schreef:vraagje:
www.last.fm/user/robenroll
nightwing schreef:ah oke, ik moet nog wachten tot 21 juni, maar heb er wel veel schik van!
schik IN ! maar ik schik met je mee, als het zover is.
en eigenlijk zou ik het niet eens zo erg vinden om weer in het 2e vak te staan, bedenk ik me nu. Meestal is het geluid daar een stuk beter, dan helemaal vooraan, waar je vooral bas hoort.
Femaze schreef:[..]
Me too, ik vond het in Arnhem echt top! (Alleen de stad in komen was daar wat minder...)
Vandaar dat ik gewoon weer ga, ze spelen nog steeds veel oude nummers gelukkig.
Laten we het hopen. Al denk ik dat het het Arnhem-concert moeilijk zal kunnen overtreffen, wat setlist betreft.
Ik zie ze wel op Werchter en ik mag hopen dat daar die flauwekul met vakken niet is,en zoja...maakt ook niet uit dan is het alleen maar makkelijker om ondertussen ff bier te gaan halen mochten ze zooi gaan spelen van load,reload of st.anger spelen...
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
-
ik zat daar bovenin waar het geluid slechter dan slecht was! dat pasjessysteem gaf het geheel een concentratiekamp sfeertje valt me nog mee dat ze geen gele sterren uitdeeldenJoris schreef:vraagje:
-
bij voetbalwedstrijden moet dat wel, dus ik denk...ramperstamper schreef:ja met die a t/m z poorten! hoop niet dat het in de arena ook zo gaat
maar goed van de arena site:
''Op de langste dag van 2004 staat Metallica op het podium dat op de lange kant in de ArenA wordt geplaatst''
godverdomme dus dat wordt geen podium in het midden?
neej, maar dat was al bekend... tenminste, ik wist het al toen ik kaartje kocht... wel jammer, iddnightwing schreef:[..]
bij voetbalwedstrijden moet dat wel, dus ik denk...
maar goed van de arena site:
''Op de langste dag van 2004 staat Metallica op het podium dat op de lange kant in de ArenA wordt geplaatst''
godverdomme dus dat wordt geen podium in het midden?
- CALIBANaan
- Contacteer:
- The Horseman
Ze hebben 28 Mei in Helsinki/Finland voor dat Metallica on stage ging nog wat van die film Some Kind Of Monster laten zien.
En voor de liefhebber de setlist van die dag...
Setlist:
Blackened
Fuel
Harvester Of Sorrrow
Welcome Home (Sanitarium)
Frantic
For Whom The Bell Tolls
I Disappear
St. Anger
Sad But True
Creeping Death
Battery
Wherever I May Roam
Nothing Else Matters
Master of Puppets
One
Enter Sandman
Jump In The Fire
Seek And Destroy
En voor de liefhebber de setlist van die dag...
Setlist:
Blackened
Fuel
Harvester Of Sorrrow
Welcome Home (Sanitarium)
Frantic
For Whom The Bell Tolls
I Disappear
St. Anger
Sad But True
Creeping Death
Battery
Wherever I May Roam
Nothing Else Matters
Master of Puppets
One
Enter Sandman
Jump In The Fire
Seek And Destroy
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
Motorbreath
Whiplash
Seek and destroy
Fight Fire With Fire
Ride the lightning
For whom the bells toll
Fade to black
Creeping death
Am I evil?
Battery
Master of puppets
The thing that should not be
Welcome home (sanitarium)
Last caress
Blackened
...And justice for all
One
Harvester of sorrow
Enter Sandman
Sad But True
The Unforgiven
Nothing Else Matters
So What?
Fuel
The Memory remains
The Unforgiven 2
St Anger
Unnamed Feeling
als ze deze setlist nou gingen spelen, natuurlijk wel wat door elkaar gegooid. dan krijgen alle albums een kans, en wordt het erg gaaf!
Whiplash
Seek and destroy
Fight Fire With Fire
Ride the lightning
For whom the bells toll
Fade to black
Creeping death
Am I evil?
Battery
Master of puppets
The thing that should not be
Welcome home (sanitarium)
Last caress
Blackened
...And justice for all
One
Harvester of sorrow
Enter Sandman
Sad But True
The Unforgiven
Nothing Else Matters
So What?
Fuel
The Memory remains
The Unforgiven 2
St Anger
Unnamed Feeling
als ze deze setlist nou gingen spelen, natuurlijk wel wat door elkaar gegooid. dan krijgen alle albums een kans, en wordt het erg gaaf!