Sahara Dust demo.
Sahara Dust demo.
Hallo allemaal,
De demo is inmiddels af. Hij is erg goed geworden maar hij is alleen voor zalen bestemd. Wij hebben wel voor de Die Hard fans een aantal kopietjes gemaakt. Wil je de troste eigenaar zijn van een kopietje stuur dan een mailtje met je naam, adres, postcode en woonplaats naar info@egmuziek.nl dan krijg je van mij een bevestiging terug.
Doe het wel snel want op = op
Greetz Eric Gijsen
Manager Sahara Dust
De demo is inmiddels af. Hij is erg goed geworden maar hij is alleen voor zalen bestemd. Wij hebben wel voor de Die Hard fans een aantal kopietjes gemaakt. Wil je de troste eigenaar zijn van een kopietje stuur dan een mailtje met je naam, adres, postcode en woonplaats naar info@egmuziek.nl dan krijg je van mij een bevestiging terug.
Doe het wel snel want op = op
Greetz Eric Gijsen
Manager Sahara Dust
Eric Gijsen- muziekprodukties
www.egmuziek.nl
info@egmuziek.nl
www.egmuziek.nl
info@egmuziek.nl
-
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Beste Metafan-moderators,
Sinds dat homosexualiteit legaal is bevonden door de Nederlandse Staat, denken flikkers dat zij werkelijk zich van alles kunnen veroorloven. Edoch, zo'n grove schending der heterosexuele METALEN rechten als dat nu door Sahara dust wordt gepleegd is, zelfs in een liberaal land als Nederland, buiten alle menswaardige proporties en fatsoen. Ik bedoel, beste moderators, dat Sahara dust niet alleen ongelofelijk nichterige gothic muziek maakt, maar dat zij tevens het gore lef hebben om hun gay-pride schaamteloos te propageren in een METAL-forum!
Ik weet zeker dat ik spreek namens de zwijgende meerderheid der metalheads: ROEP SAHARA DUST EEN HALT TOE. Verdoem de band tot in den eeuwigheid opdat zij moge bezwijken aan AIDS en Syfilis.
Dank u.
Sinds dat homosexualiteit legaal is bevonden door de Nederlandse Staat, denken flikkers dat zij werkelijk zich van alles kunnen veroorloven. Edoch, zo'n grove schending der heterosexuele METALEN rechten als dat nu door Sahara dust wordt gepleegd is, zelfs in een liberaal land als Nederland, buiten alle menswaardige proporties en fatsoen. Ik bedoel, beste moderators, dat Sahara dust niet alleen ongelofelijk nichterige gothic muziek maakt, maar dat zij tevens het gore lef hebben om hun gay-pride schaamteloos te propageren in een METAL-forum!
Ik weet zeker dat ik spreek namens de zwijgende meerderheid der metalheads: ROEP SAHARA DUST EEN HALT TOE. Verdoem de band tot in den eeuwigheid opdat zij moge bezwijken aan AIDS en Syfilis.
Dank u.
-
- Mr_No_Good
- Contacteer:
Metalheads:boeradolf schreef:Ik weet zeker dat ik spreek namens de zwijgende meerderheid der metalheads: ROEP SAHARA DUST EEN HALT TOE. Verdoem de band tot in den eeuwigheid opdat zij moge bezwijken aan AIDS en Syfilis.
zijn dat niet van die mannen met lang haar, strakke spijkerbroeken en een gigantische collectie t-shirts met opdruk volgens de laatste trends?
Klinkt Lekker!
goh, wat ben je toch stoer.boeradolf schreef:Beste Metafan-moderators,
<blaaaat>
Dank u.
Zoals Demorpheus al een paar keer gezegd heeft, provoceren lijkt in de laatste tijd. Jammer voor jou dat het niet echt werkt, en het je doet overkomen als een of andere 9 jarige snotneus.
Ga dus alsjeblieft ergens anders spelen. Buiten bijvoorbeeld, er ligt sneeuw, en om kwart over 3 ben je toch klaar met school, of ga in de middagpauze tikkertje doen met je klasgenootjes.
Tot ziens.
- Mr_No_Good
- Contacteer:
Dat iemand kritiek heeft op Sahara Dust ok maar is die persoon ook in de 013 geweest om de reactie van het publiek (841 man) te observeren voordat hij/ zij/ het een uitspraak doet over een nieuwe band? Zo niet dan moet die persoon de band laten voor wat het is en verder zijn racistische en onethisch verantwoorde mond houd en lekker verder met zijn/ haar/ het geslachtsdeel gaat spelen. Sorrie voor de taal maar zo zie ik het.
Wij verbruiken meer kracht uit de positieve reacties en nemen de slechte reacties in overleg (Mits dit van personen komt die bij hun volle verstand zijn)
Greet Eric
Wij verbruiken meer kracht uit de positieve reacties en nemen de slechte reacties in overleg (Mits dit van personen komt die bij hun volle verstand zijn)
Greet Eric
www.egmuziek.nl
info@egmuziek.nl
www.egmuziek.nl
info@egmuziek.nl
Da's een goed idee.
Kijk, ik hou zelf niet zo van Gothic en Gothic rock, maar het maakt me geen flikker (ha ha ha wat leuk) uit wat anderen er van vinden, en of er bands zijn die het leuk vinden wat ze doen. Helaas zijn er nog steeds idioten die dat wel degelijk uitmaakt. Nog helaser zitten die wel eens op een forum, en het allerhelaast is dat die figuren van sommigen ook nog de ruimte krijgen om dit te zeggen.
Zo, en nu hoop ik dat het verder over de demo zelf zal gaan en niet over iemand die deze aandacht niet verdient.
Kijk, ik hou zelf niet zo van Gothic en Gothic rock, maar het maakt me geen flikker (ha ha ha wat leuk) uit wat anderen er van vinden, en of er bands zijn die het leuk vinden wat ze doen. Helaas zijn er nog steeds idioten die dat wel degelijk uitmaakt. Nog helaser zitten die wel eens op een forum, en het allerhelaast is dat die figuren van sommigen ook nog de ruimte krijgen om dit te zeggen.
Zo, en nu hoop ik dat het verder over de demo zelf zal gaan en niet over iemand die deze aandacht niet verdient.

Makkers staakt uw wild geraas
groot gelijk.
Ik zal verder gaan over de demo
Hij gaat erg snel de deur uit. We hebben er nog een aantal over. Sinds ik gisteren mijn post neerzette over de release van de demo heb ik gisteravond alleen al 60 mailtjes ontvangen en beantwoord. Dit gaat de goede kant op.
Thanx allemaal.
Ik zal verder gaan over de demo

Hij gaat erg snel de deur uit. We hebben er nog een aantal over. Sinds ik gisteren mijn post neerzette over de release van de demo heb ik gisteravond alleen al 60 mailtjes ontvangen en beantwoord. Dit gaat de goede kant op.
Thanx allemaal.
www.egmuziek.nl
info@egmuziek.nl
www.egmuziek.nl
info@egmuziek.nl
Geachte (homo)e(rot)ric,
Mag ik u uit uw roze droom helpen? Die gasten hebben uw demo besteld louter vanwege het feit dat de economie nogal tegenzit: hoogstwaarschijnlijk willen zij de tape als tochtstrips gebruiken, de sloebers.
Overigens heb ik niets tegen homosexuelen zolang ze maar niet beweren dat zij heavy metal spelen.
Met welgemeende kopstoot,
boeradolf.
Mag ik u uit uw roze droom helpen? Die gasten hebben uw demo besteld louter vanwege het feit dat de economie nogal tegenzit: hoogstwaarschijnlijk willen zij de tape als tochtstrips gebruiken, de sloebers.
Overigens heb ik niets tegen homosexuelen zolang ze maar niet beweren dat zij heavy metal spelen.
Met welgemeende kopstoot,
boeradolf.
- Thaumaturgy
Ach, die jongen denkt dat hij weet wat metal is, terwijl hij niet verder terug kan kijken dan slayer.dantes_inferno86 schreef:wat denken jullie.zullen we boeradolf opgeven voor de moppentrommel bij de enige echte miniplaybackshow
Eens kijken of hij echt iets van metal weet:
William S. Burrough
Steppenwolf
ik wil niet heel lullig doen maar denk je niet dat het overgrote deel van het publiek voor anathema kwam?eric schreef:Dat iemand kritiek heeft op Sahara Dust ok maar is die persoon ook in de 013 geweest om de reactie van het publiek (841 man) te observeren voordat hij/ zij/ het een uitspraak doet over een nieuwe band?

Tuurlijk Anathema had een hoop publiek maar dit wil niet zeggen dat hun publiek ook enthousiast was voor de nummers van SD. Ik bedoelde met dat aantal niet dat ze speciaal voor ons kwamen maar gewoon hoeveel man er totaal waren.eternal rage schreef:ik wil niet heel lullig doen maar denk je niet dat het overgrote deel van het publiek voor anathema kwam?eric schreef:Dat iemand kritiek heeft op Sahara Dust ok maar is die persoon ook in de 013 geweest om de reactie van het publiek (841 man) te observeren voordat hij/ zij/ het een uitspraak doet over een nieuwe band?
www.egmuziek.nl
info@egmuziek.nl
www.egmuziek.nl
info@egmuziek.nl
Discordia, grapjurk. Iemand die beweert dat Steppenwolf tot de geweldverheerlijkende familie METAL behoort, dient per ommegaande op zijn nichterige hoofd te worden geslagen met een onbuigzaam voorwerp.
Mijn smaak van METAL gaat terug tot halverwege de jaren 70 toen Black Sabbath nog duister was en KISS nog zou kokhalzen van IWMFLY. Daarbij heb ik in mijn 31 jaren meer METAL gehoord, beleefd en ervaren dan u. Met andere woorden, ik ben superieur aan u, accepteer dat. Als ik zeg dat Sahara dust (alleen al om die naam zou de band moeten worden verbannen naar Noord-Korea; ik bedoel, die naam ik net zo belachelijk als Veluwe zand, Waddenzee slik of IJsselmeer waterstof) een overbodige band is, dan is dat zo.
Mijn smaak van METAL gaat terug tot halverwege de jaren 70 toen Black Sabbath nog duister was en KISS nog zou kokhalzen van IWMFLY. Daarbij heb ik in mijn 31 jaren meer METAL gehoord, beleefd en ervaren dan u. Met andere woorden, ik ben superieur aan u, accepteer dat. Als ik zeg dat Sahara dust (alleen al om die naam zou de band moeten worden verbannen naar Noord-Korea; ik bedoel, die naam ik net zo belachelijk als Veluwe zand, Waddenzee slik of IJsselmeer waterstof) een overbodige band is, dan is dat zo.
Mwuahaha, u is verkeerd.boeradolf schreef:Discordia, grapjurk. Iemand die beweert dat Steppenwolf tot de geweldverheerlijkende familie METAL behoort, dient per ommegaande op zijn nichterige hoofd te worden geslagen met een onbuigzaam voorwerp.
Steppenwolf en William S. Burrough (amerikaans schrijver, homoseksueel) strijden om de eer voor het bedenken van de term: Heavy Metal.
Black Sabbath heeft de eer als eerste metal band gebruik te maken van een koor, wat weer geleid heeft tot de muziek die jij zo haat.
Als je na 31 jaar en zoveel metal nog steeds puberaal andere muziek afzeikt omdat het te nichterig voor je is zegt dat meer over jou dan over de muziek (iets te verbergen over je eigen seksuele geaardheid?)
En of je meer metal gehoord hebt dan ik? hehehehe
Who's yur daddy?
Ik rust mijn koffer.
goed gezegd.Discordia schreef: Steppenwolf en William S. Burrough (amerikaans schrijver, homoseksueel) strijden om de eer voor het bedenken van de term: Heavy Metal.
Black Sabbath heeft de eer als eerste metal band gebruik te maken van een koor, wat weer geleid heeft tot de muziek die jij zo haat.
Als je na 31 jaar en zoveel metal nog steeds puberaal andere muziek afzeikt omdat het te nichterig voor je is zegt dat meer over jou dan over de muziek (iets te verbergen over je eigen seksuele geaardheid?)
verdere domme, inhouds- en argumentatieloze opmerkingen (van voornamelijk boeradolf) worden gewist overigens, want ik ben ze beu.
Ja heb ze ook gezien daar. Was onder de indruk, vooral als je bedenkt dat de band nog maar zo kort bijelkaar is. Zeer goede muzikanten!Rascul_Waznagga schreef:Da's beter.
Dan nu de vraag, wat vinden de mensen hier van Sahara Dust?? Ik heb ze dus in 013 gezien en ik vond ze een goeie en strakke band, ook al houd ik niet zo van gothic.
Andere reacties?
Correctie Wat jij bedoelt is op de volledige cd die 15 januari opgenomen gaat worden. Hij moet nog zingen.metalfreak_87 schreef:Patrick Savelkoul heeft een nummer mee gezongen op die demo als het goed vooral het geval wie niet weet wie Patrick Savelkoul is dat is de zanger van callenish circle
Greetz Eric
www.egmuziek.nl
info@egmuziek.nl
www.egmuziek.nl
info@egmuziek.nl
-
Er is nieuws over Sahara Dust. Namelijk dat ze de naam veranderd hebben in Epica. De reden hiervoor staat op hun site www.saharadust.com
Het is iets eerder uitgelekt dankzij een journalist waardoor onze planning door de war is gegooid. De site is nog in de maak maar we gaan nog even verder op www.saharadust.com De cd zal eind mei uitkomen via Transmission Records. Met de shows gaat het ook lekker (het mogen er uiteraard meer worden
)
Greetz
Eric Gijsen
Manager Epica
Het is iets eerder uitgelekt dankzij een journalist waardoor onze planning door de war is gegooid. De site is nog in de maak maar we gaan nog even verder op www.saharadust.com De cd zal eind mei uitkomen via Transmission Records. Met de shows gaat het ook lekker (het mogen er uiteraard meer worden

Greetz
Eric Gijsen
Manager Epica
www.egmuziek.nl
info@egmuziek.nl
www.egmuziek.nl
info@egmuziek.nl