Mooi, ik zie t volgende voor me: terwijl Tymon les geeft aan Dissection, maak ik de verschillende tapas klaar en zijn de drummer en bassist aan t jammen. De zanger had ontdekt dat die eieren toch niet helemaal lekker meer waren, en hangt kotsend boven de plee. Saz is zn haren aan t borstelen en hijst zich in zn spandex broek. Dan begint de show, Saz neemt de vocalen waar. De groupies worden nog wilder en hitsiger, maar ja, de heren staan op t podium en gaan helemaal op in de act.
De echte groupies zagen wel die kale grote gozer die er duidelijk ook bij hoort, en ondanks de knoflook walm om m heen, gaan ze allemaal met m mee de kleedkamer in. Deze gozer, de bandkok blijkt later imponeert de dames met een overheerlijk pimientos rellenos de sama y aroz en zn feilloze harmonisch mineur sweep arpeggio etude en dan... gaat de deur vd kleedkamer op slot.
Als de show is afgelopen, hebben de groupies, moe en voldaan, geen oog meer voor de bandleden. Maar de kok is wel zo aardig de video opnamen aan ze te laten zien!

"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]