Tuurlijk.....AmnesJAn schreef:Dat iedereen nu al weet welk shirt ie morgen aandoet, ik kijk morgen wel wat er in de kast ligt

Geen kerstmuts deze keer?pier_hier schreef:te herkennen aan:
overmatig drankgebruik, een blone schone aan mijn zij, een zwart shirt, legerbroek.. een voorliefde voor de pit(ook al doet er niemand mee....behalve !slayer! wellicht)
dus je had een mooi plekje met je karretje?verwoesting schreef:De meest verassende vond ik Deicide ("yeah yeah...huhuhu...fucking holland...huhuhu...yeah") en Agent Steel. En Oomph! (ofzo) was ook beter dan ik had verwacht.
Dimmu en CoB speelde erg goed. Nightwish had ook een mooie show hoewel hun muziek me totaal niet aanspreekt.
Helaas heb ik van Slayer weinig mee gekregen...
Volgens mij moest je dat gewoon met een korrel zout nemen...Tokus schreef:wat was Tom Araya trouwens irritant zeg, met z'n "60 jaar terug zijn jullie bevrijd door Amerikanen. Mensen hebben gevochten voor jullie vrijheid. Niet voor hun eigen vrijheid, maar voor jullie vrijheid, en daar moeten jullie dankbaar voor zijn.", en meer van dat soort geneuzel. En daarna doodleuk War Ensemble spelen.
Ik heb Slayer maar 1 keer echt goed gezien, vijftal jaren terug, de laatste concerten die van hun zag (oa Graspop en Wacken) waren slecht. Thrashbands moeten energie hebben en dat hebben deze heren al lang niet meer.Omina Mortis schreef:[..]
Volgens mij moest je dat gewoon met een korrel zout nemen...
Als iemand 'God hates us all' en 'Sport the war, war support' schreeuwt, dan komt zoiets bij mij niet meer zo geloofwaardig over... Boeiend, ik vond het optreden geweldig
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.