Je Favoriete Black metal zanger
Numinas van Krohm is belachelijk gaaf.
Op het openingsnummer Veneria's Call van de MCD Crown Of The Ancients laat hij perfect horen hoe je sfeer in een krijs moet leggen. Ook in de andere twee nummers is de zang behoorlijk noemenswaardig, de meeslepende Black in combinatie met de haatvolle krijs vormt een machtig geheel. Ongelooflijk eigenlijk, gezien het feit dat hij alles alleen doet. Het valt me op dat veel eenmansbands behoorlijk bruut zijn.
Ik noem een Graveland, Countess...
Op het openingsnummer Veneria's Call van de MCD Crown Of The Ancients laat hij perfect horen hoe je sfeer in een krijs moet leggen. Ook in de andere twee nummers is de zang behoorlijk noemenswaardig, de meeslepende Black in combinatie met de haatvolle krijs vormt een machtig geheel. Ongelooflijk eigenlijk, gezien het feit dat hij alles alleen doet. Het valt me op dat veel eenmansbands behoorlijk bruut zijn.
Ik noem een Graveland, Countess...
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- Forseti's Justice
- Forseti's Justice
- Violent God
- Contacteer:
-
- metal-willem
- Violent God
- Contacteer:
Hehe, dat had weeral te maken met geldgebrek + het feit dat ze zeer weinig opnametijd kregen waardoor ze haast geen productie konden toevoegen.Robgoroth schreef:Het is een gave band ja.
Wat is die demo Manndaudsvinter uit '95 trouwens slecht geproduceert zeg, jezus, haha.
Op de site staat het in een interview uitgebreid uitgelegd.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
Taake's teksten en ideologie zijn allemaal gebaseerd op de Noorse folklore en geschiedenis.Robgoroth schreef:Ik vind het helemaal niet bij Taake passen.
Taake is dan wel melodieus gemaakt door middel van afwisselende gitaarriffs, maar het heeft geen Viking/Folk invloeden.
Van mij had hij het achterwegen mogen laten.
Dus zo vreemd zijn die invloeden niet, al vond ik die mondharp ook wat te simplistisch toegepast om echt iets toe te kunnen voegen.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
Klopt ja, maar bij hoeveel bands was dit niet het probleem?Meltdown schreef: Hehe, dat had weeral te maken met geldgebrek + het feit dat ze zeer weinig opnametijd kregen waardoor ze haast geen productie konden toevoegen.
Op de site staat het in een interview uitgebreid uitgelegd.
Die zijn er nog een stuk beter uitgekomen. Zelfs opnamens van een grapbandje van mij zijn nog 100 maal beter.
Ik weet waar de teksten over gaan ja, maar past dat nou écht bij de muziek?Meltdown schreef: Taake's teksten en ideologie zijn allemaal gebaseerd op de Noorse folklore en geschiedenis.
Dus zo vreemd zijn die invloeden niet, al vond ik die mondharp ook wat te simplistisch toegepast om echt iets toe te kunnen voegen.
Vind ik niet, geen enkel typisch Viking/Folk-element is terug te vinden in Taake.
Dan kun je net zo goed dat bijna irritante geluidje ook wel achterwegen laten, zeker omdat het - zoals jij ook al zei - erg simplistisch bespeeld is, en een aan aids-lijdende mongool er nog een gevarieërder geluid uit zou kunnen krijgen.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
-
-
-