Waarom corpsepaint?

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Amibor

Bericht door Amibor » zo jun 06, 2004 2:13 pm

Het is ook veel show hoor, ben laatst eens in wat artikelen gedoken, en er zijn maar weinig 'satanische' bands die er ook echt een satanische levensbeschouwing op nahouden. Modern satanisme kom je wel vaker tegen, maar dat heeft weinig meer met satansverering van doen. En kerken in de fik steken is wat mij betreft gewoon posergedrag. Snap wel waar het vandaan komt. Christendom claimt de meest tolerante godsdienst te zijn, maar is in weze (samen met Islam) de meest intolerante godsdienst. Als enige denken de waarheid in pacht te hebben en al die arrogantie, daarbij andere religies in hun ballen trappend.
Maargoed, het is mij allemaal te vaag, ik verzin mijn eigen denkwijze wel.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

iscariah

Bericht door iscariah » zo jun 06, 2004 2:13 pm

Uiterijk hoor ik ook niet echt bij de scene aangezien ik er meer zo uitzie:

Afbeelding

Kimzel

Bericht door Kimzel » zo jun 06, 2004 2:19 pm

tegenwoordig is het gewoon of om hun lelijkheid te verbergen of zich te verschuilen achter make up omdat ze zo onzeker zijn

Amibor

Bericht door Amibor » zo jun 06, 2004 2:20 pm

natassja schreef:tegenwoordig is het gewoon of om hun lelijkheid te verbergen of zich te verschuilen achter make up omdat ze zo onzeker zijn
..of omdat ze van die lieve jonge Jeroen-gezichtjes hebben.
een haiku is een
nietszeggend te zijn

Kimzel

Bericht door Kimzel » zo jun 06, 2004 2:24 pm

ja dat valt onder lelijk dus

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » zo jun 06, 2004 2:27 pm

Amibor schreef: Christendom claimt de meest tolerante godsdienst te zijn, maar is in weze (samen met Islam) de meest intolerante godsdienst. Als enige denken de waarheid in pacht te hebben en al die arrogantie, daarbij andere religies in hun ballen trappend.
Maargoed, het is mij allemaal te vaag, ik verzin mijn eigen denkwijze wel.

Zijn de Hindu's niet het meest tolerant? naja, na de niet-gelovigen dan. :D

Wat die schminck betreft..., denk ik dat het voor sommige kereltjes makkelijker is om achter een 'masker' op te treden.

Svenson

Bericht door Svenson » zo jun 06, 2004 2:32 pm

Leuk, nog een topic over een bepaald aspect van BM waarover iedereen gaat kankeren.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

Amibor

Bericht door Amibor » zo jun 06, 2004 2:33 pm

Zoveel negatieve reacties zie ik hier niet hoor.
een haiku is een
nietszeggend te zijn

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo jun 06, 2004 3:10 pm

iscariah schreef: In de belgie loopt ook de black metalmaffia rond, als je niet true genoeg bent krijg je dreigtelefoons, en een spottende site over black metal van een belg werd gehackt en offline gehaald en de gast zelf kreeg bedreigingen.
Ja, ga het vooral over de Black Metal Mafia hebben.
Als die kerel bedreigingen binnen heeft gehad, is dat ongetwijfeld om een goede reden geweest. Als het een Antifa-mongooltje is, die alle feiten heeft verdraaid, en dat op een website heeft gepleurd, snap ik ze best.
"als je niet true genoeg bent krijg je dreigtelefoons"
Dat heb je 'van horen zeggen' zeker?
Dat slaat echt helemaal nergens op.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Sandr
Contacteer:

Bericht door Sandr » zo jun 06, 2004 3:42 pm

ik vind het als onderdeel van de podiumpresentatie altijd gaaf om te zien (op dat moment boeit me de theorie erchter niet zo)
ik erger me meer aan mensen die denken dat het ook stoer is dat je het draagt als je naar een concert gaat
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » zo jun 06, 2004 3:52 pm

Sandr schreef:ik erger me meer aan mensen die denken dat het ook stoer is dat je het draagt als je naar een concert gaat

juist. Zo stond er paar jaar geleden op DoA, bij cradle of filth zo'n mannetje naast me, die niet door had dat het allemaal een act was.
ontplofte er een 'bloedbom', rode verf over de 1e 3 rijen. (ik dacht eerst dat er een crowdsurfer met een bloedneus was overgekomen, maar daarna zag ik dat toch wel veel mensen onder de rode zooi zaten).

Gaat dat mannetje die verf van zijn eigen arm EN van de arm van een maat van me aflikken, al roepend: "give me more blood"

hahaha, ik piste bijna in mijn broek van het lachen. (voor het concert ook al, toen die met een spiegeltje tussen de mensen zijn schminck nog stond bij te werken). HAHAHAHA....

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo jun 06, 2004 3:54 pm

Hahaha, kansloos.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Kimzel

Bericht door Kimzel » zo jun 06, 2004 3:59 pm

zeg rob heb ik jou die gast van de bmm niet aangewezen in arnhem?

Meltdown

Bericht door Meltdown » zo jun 06, 2004 4:00 pm

Joris schreef:[..]

juist. Zo stond er paar jaar geleden op DoA, bij cradle of filth zo'n mannetje naast me, die niet door had dat het allemaal een act was.
ontplofte er een 'bloedbom', rode verf over de 1e 3 rijen. (ik dacht eerst dat er een crowdsurfer met een bloedneus was overgekomen, maar daarna zag ik dat toch wel veel mensen onder de rode zooi zaten).

Gaat dat mannetje die verf van zijn eigen arm EN van de arm van een maat van me aflikken, al roepend: "give me more blood"

hahaha, ik piste bijna in mijn broek van het lachen. (voor het concert ook al, toen die met een spiegeltje tussen de mensen zijn schminck nog stond bij te werken). HAHAHAHA....
Tyfus, wat een mongool. Dergelijke dingen maken je dag weer goed. :)
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo jun 06, 2004 4:02 pm

natassja schreef:zeg rob heb ik jou die gast van de bmm niet aangewezen in arnhem?
Nee.
Maar ik heb er zelf wel een stuk of 10/15 gezien.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Kimzel

Bericht door Kimzel » zo jun 06, 2004 4:04 pm

ja zoveel?

hmm die gast van het slechtvalk incident is bijna altijd alleen, teminste zo lijkt het
weet nog wel meer verhalen maar heb geen zin in dreigbrieven enzo hahaha

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo jun 06, 2004 4:05 pm

Hij staat vaak alleen, maar de rest begroet hem altijd wel.
Of zo, hehe.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

dako

Bericht door dako » zo jun 06, 2004 4:06 pm

Wat doen die BMM-lui nou eigenlijk zoal?

Iedereen die niet treu genoeg is verrot stoempen?
Wanneer voldoe je aan hun criteria en ben je de lulhannes?
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Kimzel

Bericht door Kimzel » zo jun 06, 2004 4:08 pm

ze schijnen wel veel te slaan ja

ik hoor er niet bij dat weet ik wel

Fusion

Bericht door Fusion » zo jun 06, 2004 4:30 pm

Haha, er bestaat serieus een Belgische Black Metal Maffia? :lol: :lol: :lol: wat een randdebielen!
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Svenson

Bericht door Svenson » zo jun 06, 2004 4:31 pm

Fusion schreef:Haha, er bestaat serieus een Belgische Black Metal Maffia? :lol: :lol: :lol: wat een randdebielen!
Het is zelfs internationaal.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

Fusion

Bericht door Fusion » zo jun 06, 2004 4:34 pm

En waarom de term 'maffia'? Ze doen aan misdaad ofzo? Ik heb r echt nog nooit van gehoord...
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

Fusion

Bericht door Fusion » zo jun 06, 2004 4:34 pm

Krijg op google er weinig hits. Links anyone?

Sandr
Contacteer:

Bericht door Sandr » zo jun 06, 2004 4:43 pm

het zijn gewoon kansloze, maatschappelijk falende sukkels
waarschijnlijk zijn ze zelfs nog te kansloos om een website te bouwen
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Fusion

Bericht door Fusion » zo jun 06, 2004 4:50 pm

Ongetwijfeld... een groepje vormen en mensen slaan en bedreigen, pfff... :roll:

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » zo jun 06, 2004 4:52 pm

iscariah schreef:Staat hier ergens in: http://www.fatalexception.org/spin_article/
Yeah, dat artikeltje zocht ik nog! Thanks :)
Front voor/der Matigheid
last.fm

†°Stormblast°†
Contacteer:

Bericht door †°Stormblast°† » zo jun 06, 2004 5:23 pm

iscariah schreef:Het stelt de pest voor die 25 miljoen Christenen en Joden doodde in 1325 of zoiets.
Iemand geeft wel de rest.
het was in 1349 8)
ik denk ook dat het demonen voorsteld en de Dood in het algemeen
het is eigenlijk een sfeerelement zoals schreeuw bij black metal hoort en grunt bij death metal, het hoort er bij als het er toe dient
Slottet i det fjerne ...

Demorpheus
Poseur Extraordinair

Bericht door Demorpheus » zo jun 06, 2004 5:54 pm

paint is een act

that's it

dezelfde reden waarom manowar leer draagt, workouts doet en gave harleys rijdt
Nee, jij!!

zwarte raaf

Bericht door zwarte raaf » zo jun 06, 2004 8:12 pm

Juist. Er zit eigenlijk helemaal geen gedachte achter, het ziet er gewoon gaaf uit.

anub_arak

Bericht door anub_arak » zo jun 06, 2004 8:15 pm

Nynke schreef:[..]

Ik ga deze zomer naar Noorwegen, zal eens zien dus.
niet geofferd worden he

iscariah

Bericht door iscariah » zo jun 06, 2004 8:16 pm

Fusion schreef:Krijg op google er weinig hits. Links anyone?
Nu blij?

1 van de weinige referenties ernaar die je redelijk gemakkelijk kunt vinden.
Laatst gewijzigd door iscariah op ma jun 07, 2004 7:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

iscariah

Bericht door iscariah » zo jun 06, 2004 8:36 pm

1.

This is something everybody must know! We do not support bands who think it's "cool" to play Black Metal or people who play Black Metal because they want to be accepted by the so-called scene. Also people who shit on everything that Black Metal stands for, but still play in a band because it maybe could bring them fame and some money. And all those people that see Black Metal as nice, cool and raw music. There is more behind it than you think, you are too stupid to understand. Fuck all those christian "un-black metal" (sic) bands and those stupid idiots who support such bands like Natan, Slechtvalk, Ashtaroth. All of these bands say that they are not a christian black metal band. But everything points out that they are christian, and that they support christianism. I think this is clear enough is such a band has an interview with something stupid as "Jesusmetal" (?????).
Know that WE HATE YOU!

If you know about these bands do not hesitate to contact The Disciples!! You will be kept anonymous, but beware! We will not play the judge in personal affairs! This will not be tolerated!!

Questions can always be send to The disciples, everything wil be answered, except stupid and meaningless mails. We have better things to do than getting bored from sheeps.

The Disciples support all things that brings terror and fear in the hearts of men. We support all kinds of religious fundamentalistic terrorrism. And now there are surely some people who think that we contradict ourself. Not at all! Fundamentalistic terrorrism spreads death and desolation under the sheeps. The so-called children of the light that kill eachother! What does somebody likes more? Our point of view is that there is NO place for christians, jews and muslims in Black Metal. This is a life style that cannot live together with tolerance and peace. BLACK METAL IS INTOLERANCE!!!!

FUCK YOU

The Disciples of the Ancient blood already removed a site by a supposed blackmetaller from Veurne, Belgium. He had a site called www.satansmetal.tk and on that site he really made Black Metal look stupid.

Here are some examples of what he has written on the site :

" If you see members of Black Metal,you almost always see them painted in white with black spots. This is purely for the show element and because it looks scarry. The concept to do this comes from the band Kiss.Also King Diamond once asked some paint from Kiss one time. But he didn't made a beautiful design on his face, he painted himself in a crossover between Satan and Frankenstein. Almost every Black Metal band has copied this............. "

And it goes on!

" Lyrics always talk about Death,devils,cold,dark and night...... "

" The stage act is also very important in Black Metal. They dress up and use many symbols to have an agressive, demonic and nihilistic appearance. There are also bands who use some fascistic thoughts. So there springs a next musical area where fascists can find members for their political cause.... "

" As I said, not all black metal is fast. Many bands also have songs that are slow (mayhem : grand declaration of War).But the voice is always the same: hard, raw and screaming. The voices are never arranged with a computer.The vocals come from the throats of the Singers. Practising and taking care of their voice is all they can do. Guitars play very fast, but they also can play slow. You almost never hear solo's in Black Metal. Drum are very fast and always play the same. But They sometimes play slow and very different.............. "

So, as you can see,this Idiot is far away from understanding the meaning of it all.

Now something about Kludde. Not against the band, but about an ex-member of them caled Tering (real name Nicolaas, a backstabbing leftwinged idiot). who, after he left the band, fucked up their site, send mails about the other members of the band where he stated a lot of lies about them. He even went crying to his parents so they said their could be Juridical actions taken against the Band!! ( note from The Disciples : Suggestions were made from our side, but none were accepted due to various reasons..... Well, Black Metal Is Intolerance, so act like it!!!!!)

Infenalseth.tk was a site run by a young guy (age doesn't matter in fact) who though having a superb idea about Satanism. After reading the site, I couldn't stop laughing. Stuff written on the site was too stupid to mention. It was a weak description of stuff written in the Satanic Bible. Contradictions were everywhere. It is not the age of the webmaster that is important. I get sick of reading such sites from people who know jack shit about the subject. Nobody knows everything, but one must have an idea about the stuff he's intrested in! Such idiocy cannot be accepted.

The folowing is a mail that I received on the mail I sended with the question if he knew what he was talking about. read it and weep it, the story of a self titled satanist (NOT).

"Sorry, but I am a minor, still searching answers. I continue my search in the form of a website. haven't you seen it isn't finished?

1 thing, where did you find my email? (His email is mentioned on his site....)

Another thing I want to say.
Y eah, maybe it is pathetic what I put on my site, but all my short life I had grief and pain.

That site or organisation is fake if you didn't see it? I am not so stupid to make an organisation with only 3 members. They are friends of mine who helped me a lot and are also intrested in Satanism.

And yes, I have been christian due to my parents, therefore there are a lot of contradictions on the site. (....°) But know the only thing I can do is completely rebuild my site because somebody was so smart to push it very far.

Well, I hope you are happy to take an idea from a child. You also picked a bad day because I just came out of a depression. I hope your day is fine when having the thought that you made a child sad. Maybe you should think about my age? On my site is mentioned how old I am.

Oh yeah, if you want to say what modern Satanism is, be my guest (I never mentioned something like Modern Satanism in my mail....)

This life aint word living - HIM

PS : That name I invented before I knew something about the Temple of Set (He knew when I mentioned it....)
back to the basics
back to the plans
back from zero"
Afkomstig van die site.

anub_arak

Bericht door anub_arak » zo jun 06, 2004 8:38 pm

owjah die site,wat een knakkers.

iscariah

Bericht door iscariah » zo jun 06, 2004 8:39 pm

anub_arak schreef:owjah die site,wat een knakkers.
Ze krijgen wel veel steun van de Belgische scene moet ik zeggen.

anub_arak

Bericht door anub_arak » zo jun 06, 2004 8:41 pm

nou ik ken die kerel die de site heeft gemaakt en hij bedoelt het zeer serieus.
daarom mss?

iscariah

Bericht door iscariah » zo jun 06, 2004 8:42 pm

Ja, maar eerlijk gezegd vind ik het wat debiel om mensen te bedreigen en aan te vallen omdat ze niet true zijn.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo jun 06, 2004 8:50 pm

Je snapt het niet Iscariah, echt niet.
Laat de BMM met rust, echt, het blijkt maar weer dat jij een en al onwetend bent.
Kankermongool.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

iscariah

Bericht door iscariah » zo jun 06, 2004 8:51 pm

Robgoroth schreef:Je snapt het niet Iscariah, echt niet.
Laat de BMM met rust, echt, het blijkt maar weer dat jij een en al onwetend bent.
Kankermongool.
FUCK YOU, ik luister dan wel naar de muziek, maar dat betekent niet dat ik achter de idealen sta.
En daar kom ik voor uit.

iscariah

Bericht door iscariah » zo jun 06, 2004 8:52 pm

Het is niet omdat jij zo true en obscuur wilt zijn dat ik zo moet zijn.

CoenV

Bericht door CoenV » zo jun 06, 2004 8:52 pm

iscariah schreef:[..]
FUCK YOU, ik luister dan wel naar de muziek, maar dat betekent niet dat ik achter de idealen sta.
En daar kom ik voor uit.
Je kankert op dingen die je niet aanstaan, maar argumenten kan je niet aanslepen.
Inderdaad, kanker op mongool.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

Fusion

Bericht door Fusion » zo jun 06, 2004 9:33 pm

http://dotab.cjb.net/

1 van de weinige referenties ernaar die je redelijk gemakkelijk kunt vinden.
thanx!

Fusion

Bericht door Fusion » zo jun 06, 2004 9:39 pm

Mijn argument: ik SPUUG op intolerantie en mensen die (om wat voor redenen dan ook) religieus terrorisme supporten...

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo jun 06, 2004 9:41 pm

En daar kom ik voor uit.
Kan makkelijk, echter weet jij geen donder van de BMM.
Waarschijnlijk heb je nog nooit een lid van de BMM überhaupt gezien, hoe kun je er dan over oordelen?
Flikker op man, echt.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo jun 06, 2004 9:42 pm

iscariah schreef:Het is niet omdat jij zo true en obscuur wilt zijn dat ik zo moet zijn.
Waar slaat dit op?
Met sommige dingen van de Black Metal Mafia ben ik het eens, met sommige standpunten ook niet. Ik loop in ieder geval niet te kankeren op zaken waar ik geen ruk van weet.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Fusion

Bericht door Fusion » zo jun 06, 2004 9:45 pm

En een handleiding om mensen te offeren en om van een menselijk lichaam eetbare stukken vlees te produceren :roll: :lol: Wat een mongolen...

Daeminion

Bericht door Daeminion » zo jun 06, 2004 9:46 pm

Welke standpunten heeft de BMM dan onder andere als ik vragen mag?

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo jun 06, 2004 9:49 pm

Dominion schreef:Welke standpunten heeft de BMM dan onder andere als ik vragen mag?
Ik zie geen reden dat hier neer te planten.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

iscariah

Bericht door iscariah » zo jun 06, 2004 9:50 pm

Dominion schreef:Welke standpunten heeft de BMM dan onder andere als ik vragen mag?
Als je het toch zo goed weet Roborgoth, geef dan de standpunten.

Ik ga niet akkoord met de scene waar men mensen bedreigd en verwond omdat men niet akkoord gaat met hun vastgelegde regels over hoe de scene moet zijn.

Ik ken misschien de standpunten niet maar ik voel niet echt veel voor de BMM als men mensen bedreigt en verwond voor zulke belachelijke redenen.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo jun 06, 2004 9:52 pm

Als je het toch zo goed weet Roborgoth, geef dan de standpunten.

Ik ga niet akkoord met de scene waar men mensen bedreigd en verwond omdat men niet akkoord gaat met hun vastgelegde regels over hoe de scene moet zijn.

Ik ken misschien de standpunten niet maar ik voel niet echt veel voor de BMM als men mensen bedreigt en verwond voor zulke belachelijke redenen.
Je denkt dat dat het enige is?
Het gaat toch echt veel dieper hoor.
En nee, over onderwerpen betreffende de Black Metal Mafia zwijg ik liever.
Zeker over de standpunten niet vermeldt op websites.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

iscariah

Bericht door iscariah » zo jun 06, 2004 9:53 pm

Robgoroth schreef:[..]Zeker over de standpunten niet vermeldt op websites.
PM me dan zodat ik weet wat de standpunten zijn zodat ik weet waarover ik praat.

Plaats reactie