Neeej, daar speel ik gitaar bij...Yokozuna schreef:Deze toch?
Ik bas bij Polluted
http://pollutedinherit.wingsofdeath.nu
Neeej, daar speel ik gitaar bij...Yokozuna schreef:Deze toch?
He, wat jammer (dat laatste dan).inhuman Form schreef:
Moeten we es doen...
Zit wel krap in de tijd en in het weekend zonder vervoer(vrouwen moeten ook werken)
DIT IS NIET DENIGREREND EN SEXISTIES BEDOELD
wellicht.Dissection schreef:[..]
He, wat jammer (dat laatste dan).
Verder komt het goed, ik ga eens kijken wat ik kan doen, momenteel zijn wij ook druk met de band. Na de zomer wellicht?
Neenee, je mag wel even op het podium komen....ere wie ere toekomt!Fusion schreef:Als er mensen bang zijn dat de saus gaat schiften (nee hoor, de room voeg ik persoonlijk vaak in de laatste 10 minute pas toe, dan blijft de roomsmaak nog redelijk herkenbaar in de mix), dan speel ik mn gast-solo wel gewoon met een zendertje vanuit de keuken hoor
draadloze potten en pannenFusion schreef:Als er mensen bang zijn dat de saus gaat schiften (nee hoor, de room voeg ik persoonlijk vaak in de laatste 10 minute pas toe, dan blijft de roomsmaak nog redelijk herkenbaar in de mix), dan speel ik mn gast-solo wel gewoon met een zendertje vanuit de keuken hoor
Gaan we eigenlijk alle solo's ook helemaal uitzoeken, gaan we ze bij benadering spelen, of gaan we onze eigen versies maken?Dissection schreef:[..]
Neenee, je mag wel even op het podium komen....ere wie ere toekomt!
Duh! Ik heb Ibanez potten en pannen van de A2-DeLuxe serie, en deze hebben standaard een Samson wireless ingebouwdinhuman Form schreef:[..]
draadloze potten en pannen
Om Fusion te pesteninhuman Form schreef:Vanwaar de afkeer van Ibanez?
Mwah, toch zijn alleen de high-end gitaren van Ibanez echt de moeite waard, en voor datzelfde geld heb je ook een leuke neck-thru Ran (bijvoorbeeld) of een andere gitaar. Alhoewel zo'n Ibanez JPM ik nog wel wil hebben. En een UV777PBK, for extra added morbid-angelness.Geen enkele fabrikant heeft een soortgelijke "bang for buck"rate!
Die dunne halsjes brrrr. En de body is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven (behalve dan de high-end dingen).Wat bassen betreft moet ik nix anders
(anders word ik vast uit polluted gegooid, pas ik niet meer in het concept)
Voor gitaar is het ook heel behoorlijk(wel zelf EMG, DiMarzio of Duncans in steken!)
Helaas voor jou is die ene (van onze gitarist) niet te koop. Is wel een gaaf ding trouwens, 1984 als ik het goed heb.Dissection schreef:[..]En de oude Ibanez Destroyers heerschen natuurlijk volledig de pan uit!
Omgekeerde kop? Dan heb je een "aangepast model", want die zijn er niet (zover ik weet).inhuman Form schreef:[..]
Mits met omgekeerde kop, floyd, zwarte hardware en lak en EMG's...
want (zie BCRich)ziet het er wel gaaf uit maar klinkt/speelt het niet of is het niet functioneel
Ik ben van mening dat zwart altijd mooier is (hoewel echt verguld wel eeuwig mooi blijft.)Dissection schreef:[..]
Omgekeerde kop? Dan heb je een "aangepast model", want die zijn er niet (zover ik weet).
Floyd-->Kahler (uiteraard).
Zwarte hardware-->goud is veel gaver en minder metal
Kleur-->Sunburst uiteraard
EMG's-->Seymour Duncan Invaders.
Bc Rich niet klinken? Koop maar eens een echte USA mockingbird (dus geen ed roman model). Klinkt net als een goede les paul, en speelt als een tierelier.
Tja, als hij zo te koop staat, voor een goed/betaalbaar bedrag that is, dan koop ik hem wel.inhuman Form schreef:[..]
Ik ben van mening dat zwart altijd mooier is (hoewel echt verguld wel eeuwig mooi blijft.)
Heb een keer een Ibanez explorer op het net gezien...kwam uit de usa customshop met omgekeerde kop.
Ben zelf geen khler fan, dus floyd...
Maarja gitaren zijn als kaas...heel persoonlijk
waarom Ibanez als er veel betere merken zijn, die echt ALLES met de hand bouwen (zoals conklin)inhuman Form schreef:de usa custom shop van ibanez is schijnbaar opgedoekt![]()
![]()
![]()
dus word dat een probleem, ook voor mij
ik had nog plannen om een zes-snarige s-bas te leten bouwen, maar dat feest gaat niet door