Waarom corpsepaint?
- metal-willem
- the true Thorko
-
- the true Thorko
- the true Thorko
-
- MindlessMayo
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
het proostsmiley effectdako schreef:[..]
Weet je wat het is, op zich heb ik er weinig tegen, mits op de goede momenten en niet te vaak gebruikt.
Wat er echter met deze kankersmile gebeurd, is dat het door bepaalde mensen (over het algemeen vooral vrouwen, is mij ophgevallen) wordt beschouwd als zijnde een noodzakelijk iets om een post mee af te sluiten. En dat vind ik jammer, zo niet ergerlijk.
Daarom: ophoeren ermee, en een nekschot voor ieder die het gebruikt.
Nee, jij!!
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Toen ik eenmaal in jou profiel zag dat je uit Assen kwam had je ineels alle geloofwaardigheid verlorenKris schreef:Haha, toen ik eenmaal in Robgoroth's profiel had gezien dattie in 1990 is geboren, haddie ook ineens alle geloofwaardigheid verloren!!! Ahhh, alle schattige kindjes met corpsepaint op nog aan toe...
opbokken!
Nee, jij!!
Kris schreef:Haha, toen ik eenmaal in Robgoroth's profiel had gezien dattie in 1990 is geboren, haddie ook ineens alle geloofwaardigheid verloren!!! Ahhh, alle schattige kindjes met corpsepaint op nog aan toe...
Ik denk dat ie meer van BM weet dan jij ooit zult weten, en dat geeft een meer recht om hier te posten dan jij. Lijkt me evident.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
-
- MindlessMayo
Nee, ik zou graag willen zien dat jij wat meer berichten post zodat we jou gezamenlijk gezellig met z'n allen stoer kunnen afzeiken..Kris schreef:[..]
Naja, ik zal mn bek maar houden als n00b-zijnde he.
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
- disgorged-foetus
- Contacteer:
Amibor schreef:[..]
Precies. Als ik vanz, wijde broeken en anti-bush shirts zie denk ik punk, als ik dreadlocks en adidas zie denk ik nu-metal, als ik corpsepaint zie denk ik black metal en als ik een metalband met een vrouwelijke zangeres zie denk ik gothic. Dat zijn gewoon primaire kenmerken, maar dat wil nog lang niet altijd waar zijn. Het is eigelijk beter als het totaal niet waar is, want dan heb je weer eens te maken met een originele band.
heb ik er ook 1 voor je:
je kan iemand op vanz zien lopen, heeft een wijde broek aan zn reet en 1 of ander loos ranzig shirt aan, en (meestal/vaak) kort haar of kaal dan heb je het meteen weer over GRINDCORE... das het enige verschgil qua uiterlijke kenmerken tussen NU & GRIND!
[img]http://home.wanadoo.nl/ericjanvisser/prop/propbanner.jpg[/img]