Njoy
Njoy
het nieuwe ID&T festival.
lijkt me kut, maar het is vrijwilligersuitje van Artquake, de plek waar ik vrijwillger ben, dus ik ben gratis..daarom ga ik.
website : NJoy
gaan er nog meer mensen?
lijkt me kut, maar het is vrijwilligersuitje van Artquake, de plek waar ik vrijwillger ben, dus ik ben gratis..daarom ga ik.
website : NJoy
gaan er nog meer mensen?
- Der Panzer
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Deze site werkt beter, en er is best veel pop, alleen wel allemaal huidige kankerartiesten. Logisch dat je hier niet heen gaat, of je moet gratis kunnen ofzo.
Site ziet er wel leuk uit.
Site ziet er wel leuk uit.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Eigenlijk is dit NJOY gewoon het allerbeste wat ons in lange tijd is overkomen.
Ga maar even na. Je wou altijd al naar SIX-FLAGS. Dat kost je iets van bijna 30 euro per dag. NJOY weekendkaarten met toegang tot sixflags te koop bij de ticketservice kosten 75 euro voor een weekend. Door al die weggeef acties zijn er zoveel kaarten in omloop waar mensen eigenlijk toch niet op zitten te wachten dat ze overal te koop worden aangeboden. Ik zag ze al voor 15euro voor een weekend en 7,50euro voor een dag (let op met six flags toegang)
kunnen wij met zijn allen eens een weekend heel goedkoop naar sixflags.
Ga maar even na. Je wou altijd al naar SIX-FLAGS. Dat kost je iets van bijna 30 euro per dag. NJOY weekendkaarten met toegang tot sixflags te koop bij de ticketservice kosten 75 euro voor een weekend. Door al die weggeef acties zijn er zoveel kaarten in omloop waar mensen eigenlijk toch niet op zitten te wachten dat ze overal te koop worden aangeboden. Ik zag ze al voor 15euro voor een weekend en 7,50euro voor een dag (let op met six flags toegang)
kunnen wij met zijn allen eens een weekend heel goedkoop naar sixflags.
- Draconian
- Lult over cdtjes
Kon ik ook krijgen jah, maar had geen zin om het formulier op te sturenDer Panzer schreef:Ik kan gratis kaartjes krijgen van mijn werk
maar die ga ik lekker verkopen op E-bay ofzo heb ik teminste weer wat geld voor bijv Graspop

We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world