Mother Love Bone
- Thaumaturgy
Mother Love Bone
Wat is deze band toch gaaf.Jammer dat er zo'n vroeg einde aan kwam doordat Wood overleed.Dit is de band van huidige Pearl Jam leden Jeff Ament en Stone Gossard.Het is enigsinds een rustigere Guns N Roses.Crown of Thorns is een supernummer.Mening?
Ik moet 't nog eens ondekken..
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
- toffe_ellende
Deze band was waarschijnlijk de rockband van de jaren negentig geworden als:
1. Nirvana nooit doorgebroken was.
2. Andrew Wood zich niet zelf om zeep had geholpen.
Je merkt bij Mother Love Bone al duidelijk de hang naar volwassen party-rock (die G'N'R ook al had) ipv de oppervlakkige shit van Motley Crue en kornuiten. En het talent om tijdloze muziek te maken natuurlijk, want dat konden Stone Gossard en Jeff Ament toen al. Mijn favoriete nummer is, bijna uiteraard, Chloe Dancer / Crown of Thorns. Maar Man of Golden Words mag er ook wezen!
1. Nirvana nooit doorgebroken was.
2. Andrew Wood zich niet zelf om zeep had geholpen.
Je merkt bij Mother Love Bone al duidelijk de hang naar volwassen party-rock (die G'N'R ook al had) ipv de oppervlakkige shit van Motley Crue en kornuiten. En het talent om tijdloze muziek te maken natuurlijk, want dat konden Stone Gossard en Jeff Ament toen al. Mijn favoriete nummer is, bijna uiteraard, Chloe Dancer / Crown of Thorns. Maar Man of Golden Words mag er ook wezen!
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]