Tartaros, Nokturnal MortumMendel schreef:iemand nog tips voor me als ik opzoek ben naar (goede) melodieuze Blackmetal?
Black Metal
- Hieronimus
Borknagar, Enslavement of Beauty, Anorexia Nervosa (maar die ben je al aan 't downen
)

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Ik geloof het wel.Othrys schreef:Is die Krohm - A world through dead eyes nou eigenlijk al uit? Ik ga hem maar eens gewoon bestellen bij Displeased, kijken of ik wat ontvang. Idem dito voor Xasthur's nieuwe opus Telepathic with the deceased, trouwens.
Als het zo is ga ik hem zeker bestellen. Crown Of The Ancients vond ik meer dan gaaf, wat een zanger.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
-
- Brömmerhead
- CALIBANaan
- Contacteer:
Ik vind het ook wel heersend inderdaad.
Wat zijn de meningen alhier betreffende Barathrum?
Jetblack draait momenteel weer rondjes in m'n platenspelort, en hij bevalt nog steeds prima.
Het zieke nummer Jetblack, die weinig met 'normale' Black Metal te maken heeft, en op de andere zijde het heersende nummer Hellbreed, wat lekker agressief is.
Wat zijn de meningen alhier betreffende Barathrum?
Jetblack draait momenteel weer rondjes in m'n platenspelort, en hij bevalt nog steeds prima.
Het zieke nummer Jetblack, die weinig met 'normale' Black Metal te maken heeft, en op de andere zijde het heersende nummer Hellbreed, wat lekker agressief is.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- CALIBANaan
- Contacteer:
Even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat Kampen van Arckanum heerst. Dat wil zeggen: Dit is Black Metal zoals ik het graag hoor: rauw, slecht.
Nog mensen hier die deze (dubbel) cd ook hebben? Zo nee, dan zou ik dat maar gauw veranderen.
Tijd om ook andere platen van Arckanum op te sporen, want Kampen is de enige die ik heb. Vraag me niet waarom.
Nog mensen hier die deze (dubbel) cd ook hebben? Zo nee, dan zou ik dat maar gauw veranderen.
Tijd om ook andere platen van Arckanum op te sporen, want Kampen is de enige die ik heb. Vraag me niet waarom.
Kop dicht, Thorko
Iemand bekend met het Noorse Ljå? (Engelse betekenis = Scythe)
Heerschende band! Ik zag een topic erover staan op ZM, en ze maken zo te horen erg snelle old-school black die mij doet denken aan oude Marduk gecombineerd met Gorgoroth. Rost echt behoorlijk. Pompende snelheid en erg gave rauwe riffs.
Hier kun je de complete 2002 demo downloaden, die tevens een verrassend goede opnamekwaliteit heeft: http://www.ljaa.net/downloads.shtml
Vooral Skamslaadte Engler is een gaaf nummer. Veelbelovende band, hier hoop ik snel meer van te horen.
Heerschende band! Ik zag een topic erover staan op ZM, en ze maken zo te horen erg snelle old-school black die mij doet denken aan oude Marduk gecombineerd met Gorgoroth. Rost echt behoorlijk. Pompende snelheid en erg gave rauwe riffs.
Hier kun je de complete 2002 demo downloaden, die tevens een verrassend goede opnamekwaliteit heeft: http://www.ljaa.net/downloads.shtml
Vooral Skamslaadte Engler is een gaaf nummer. Veelbelovende band, hier hoop ik snel meer van te horen.

Hêhêh, vishandel Berekoek.
Is vast al genoemd hier, maar ik luister de laatste tijd weer zeer graag naar Ad Hominem. Planet Zog is gewoon een fantastisch album!
Neem het riffje op 1.19 in het nummer a rules, fantastisch, die hele cd rost kont.
Ik heb A new Race for a New World nog niet gehoord, maar die ga ik spoedig ook bestellen.
Ook komt er een cd van The Call deze kant op, dat is een project waar mr. Ad Hominem ook in zit, ben benieuwd.
Neem het riffje op 1.19 in het nummer a rules, fantastisch, die hele cd rost kont.
Ik heb A new Race for a New World nog niet gehoord, maar die ga ik spoedig ook bestellen.
Ook komt er een cd van The Call deze kant op, dat is een project waar mr. Ad Hominem ook in zit, ben benieuwd.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- zwarte krijser
- zwarte krijser
Toch valt t me van ze tegen dat ze het a rules noemen terwijl ze auschwitz rules bedoelen, niet dat ik een NAZI ben, maar als een band zulke idealen heeft moeten ze er ook maar ten volle voor uit komen en niet zo'n laffe tussenoplossing kiezen.Svenson schreef:Is vast al genoemd hier, maar ik luister de laatste tijd weer zeer graag naar Ad Hominem. Planet Zog is gewoon een fantastisch album!
Omdat ze misschien niet hun image volledig de grond in willen werken door dat soort uitlatingen in koeienletters op hun cd hoezen te zetten.zwarte krijser schreef:[..]
Toch valt t me van ze tegen dat ze het a rules noemen terwijl ze auschwitz rules bedoelen, niet dat ik een NAZI ben, maar als een band zulke idealen heeft moeten ze er ook maar ten volle voor uit komen en niet zo'n laffe tussenoplossing kiezen.
Heb het net geluisterd, en dat klinkt aardig, erg noors dat wel. Dat is echter niet negatief bedoelt.Meltdown schreef:Iemand bekend met het Noorse Ljå? (Engelse betekenis = Scythe)
Planet ZOG is gaaf, meer ken ik er niet van.telluriet schreef:Ad Hominem is best gaaf ja, echter ben ik er niet zo kapot van als jij Sven.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Draconian
- Lult over cdtjes
For A New World is op alle fronten beter dan het debuut! De nummers zijn furieuzer en zitten beter in elkaar, de zang is stukken rauwer geworden en de productie is fantastisch (zeer duidelijken helder, zonder dat extra rauwe undergroundgevoel te verliezen).Svenson schreef:Is vast al genoemd hier, maar ik luister de laatste tijd weer zeer graag naar Ad Hominem. Planet Zog is gewoon een fantastisch album!
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Ik ben benieuwd, ga het zeker eens ff uitchekcen spoedig.Draconian schreef:[..]
For A New World is op alle fronten beter dan het debuut! De nummers zijn furieuzer en zitten beter in elkaar, de zang is stukken rauwer geworden en de productie is fantastisch (zeer duidelijken helder, zonder dat extra rauwe undergroundgevoel te verliezen).
Ja, ik heb hem. Hij heerst inderdaad, en ik kijk al een tijd rond naar andere cd's, maar daar zal het wel nooit van komen.Plaag schreef:Even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat Kampen van Arckanum heerst. Dat wil zeggen: Dit is Black Metal zoals ik het graag hoor: rauw, slecht.

[i]Well these might be my last days
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
Ik heb het meerdere malen over deze band gehad, en het is inderdaad erg gaaf.Meltdown schreef:Iemand bekend met het Noorse Ljå? (Engelse betekenis = Scythe)
Lekkere oude zooi, genieten.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
Chaos is goed, wanneer het strak gespeeld wordt, hier zitten wat moeizame overgangen in.Meltdown schreef:[..]
Vind dat juist een pluspunt in dit geval.
Gewoon niet zeuren, maar stug doorbeuken met die handel! Daar hoort een beetje chaos bij. Anders word het weer tammer.
Ad Hominem is nog steeds geen NS.zwarte krijser schreef:[..]
Toch valt t me van ze tegen dat ze het a rules noemen terwijl ze auschwitz rules bedoelen, niet dat ik een NAZI ben, maar als een band zulke idealen heeft moeten ze er ook maar ten volle voor uit komen en niet zo'n laffe tussenoplossing kiezen.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
Hmmm, ik heb geen opvallend moeizame overgangen gehoord....al let ik daar ook nooit zo op tijdens het voor het eerst beluisteren.Svenson schreef:[..]
Chaos is goed, wanneer het strak gespeeld wordt, hier zitten wat moeizame overgangen in.
Desalnietemin vind ik het gewoon gave herrie.

Hêhêh, vishandel Berekoek.