Blast-death Metallic Mayhem
Blast-death Metallic Mayhem
Vanochtend werd mijn reis naar mijn werk, file of niet, veraangenaamd door de machtige tonen van Rebaelliun (Annihilation) uit mijn CD-speler. Ondanks het feit dat veel extreme, blastbeat hanterende, death metal bands weinig origineel zijn, kan ik die geweldenaars toch waarderen om hun tomeloze agressie. Wat is uw mening op dit soort bands en wat zijn uw favorieten in dit subgenre? Ik draai voordat ik iemand volledig kreupel wil schoppen, het liefst de volgende CD's:
1. Rebaelliun - Annihilation
2. Krisiun - Black Force Domain
3. Abhorrence - Evoking the Abomination
4. Hate Eternal - King of All Kings
5. Ravager - Storm of Sin
6. Nephasth - Unholy Immortal Triumph
1. Rebaelliun - Annihilation
2. Krisiun - Black Force Domain
3. Abhorrence - Evoking the Abomination
4. Hate Eternal - King of All Kings
5. Ravager - Storm of Sin
6. Nephasth - Unholy Immortal Triumph
hé... jij werkt... ik had verwacht dat je een bierzuipende ocmw uitkeergerechtigde was... houden zo dat puike werk !
ontopic: ik vind je lekker stoer met dat rammen en kreupel meppen *zwaai ironievlagje*
ontopic: ik vind je lekker stoer met dat rammen en kreupel meppen *zwaai ironievlagje*
Gelukkig zijn er zoveel mensen van weinig belang. Zij zijn het grijs tegen dewelke de felle kleuren fonkelen
- BlizzardBeast
Ik ken dat bandje nie eens (Gods Puke schreef:Rebaelliun is inderdaad wel lekker agressief ja, ik wil ze ook wel ns n keertje langgs zien komen op n optreden ofzo
en zoals kristof zei: hate eternal en krisiun ook heersch!

[img]http://www.theendrecords.com/label/images/stories/logos/estradasphere_logo.jpg[/img]
www.recordnerd.com/lists/blizzardbeast
- BlizzardBeast
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ik kan er ook geen uren en uren naar luisteren. maar...live is het altijd leuk.Laus schreef:Live lijken het mij gave bands. Ik hou op concerten wel van die zaken...
maar ik zou dr niet snel een CD van kopen of opzetten.
Wat ik ken uit het rijtje vind ik qua geluid Hate Eternal wel het leukste.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
moet ik al die bands mee gaan nemen naar je huis? denk dat dat niet gaat lukkenBlizzardBeast schreef:Ik ken dat bandje nie eens (Gods Puke schreef:Rebaelliun is inderdaad wel lekker agressief ja, ik wil ze ook wel ns n keertje langgs zien komen op n optreden ofzo
en zoals kristof zei: hate eternal en krisiun ook heersch!) dus Jesp die mag je wel mee nemen
Heus.
- BlizzardBeast
NEE neem maar gewoon het GEWELDIGE MEEGods Puke schreef:moet ik al die bands mee gaan nemen naar je huis? denk dat dat niet gaat lukkenBlizzardBeast schreef:Ik ken dat bandje nie eens (Gods Puke schreef:Rebaelliun is inderdaad wel lekker agressief ja, ik wil ze ook wel ns n keertje langgs zien komen op n optreden ofzo
en zoals kristof zei: hate eternal en krisiun ook heersch!) dus Jesp die mag je wel mee nemen

[img]http://www.theendrecords.com/label/images/stories/logos/estradasphere_logo.jpg[/img]
- BlizzardBeast
- BlizzardBeast