Tokus schreef:scream for me Wâldrock!
Was dát maar waar!
Kaartje te koop! Kaartje te koop.. wie wil mijn Waldrock kaartje kopen!!Tokus schreef:Vliegtuigje stort neer in Friesland
Uitgegeven: 17 juni 2004 22:20
BURGUM - Een zogeheten microlight vliegtuig met twee inzittenden is donderdagavond bij het Friese Burgum op het terrein van het Waldrock festival neergestort. De inzittenden, een man en een vrouw uit Friesland, zijn gewond overgebracht naar een ziekenhuis in Groningen. Een politiewoordvoerder kon niet zeggen of de slachtoffers buiten levensgevaar zijn. Het festival kan hierdoor niet doorgaan.
Het vliegtuigje was opgestegen en hing boven de boomtoppen toen het met horten en stoten hoogte verloor en neerstortte. De 45-jarige inwoner van Hemrik en de 45-jarige vrouw uit Katlijk waren op weg naar Volkel, waar de Koninklijke Luchtmacht vrijdag en zaterdag open huis houdt. Het duo zou er een show geven met het vliegtuigje.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=342885&c=12
Hehehe...banisher schreef:[..]
aub niet zeg!
Die show was harstikke leuk etc, maar geen geen iron maiden meer bitte.
Geef mij maar COF, met hun 'spannende en sensationele live show, compleet met danseressen en vuur bla bla"
Yup! Met behulp van het geniale topografische brein van de Gr. zitten we vanmiddag limburgse vlaaien te kanen!Iria schreef:Ha, ik ga zo even de routeplanner uitprinten en kijken hoe ik moet rijden..
Gelukkig ben ik strax voorzien van de hulp van Gr.Dr.....
Fear factory heb ik helaas niet kunnen bewonderen. Ik ben het met je eens dat het een geslaagt festival was!!BlizzardBeast schreef:Wij zijn weer thuis, en het was echt gaaf!!! Ik heb geen stem meer over doordat ik uitbundig bij fear factory mee zat te zingen. Tijmen heeft zijn poot gekneusd in de pit, en lennert, euh... tja.... die heeft ..... nek pijn
Volgens allen (tijmen, lennert, and me!) was het geslaagd dit jaar!
Mijn aanvullende oordeel van wat ik gezien hebBlizzardBeast schreef:Cradle is gay en overated! athans dat vind ik wel!
Finntroll is tof! fear factory meesterlijk! twisted sister ongeloofelijk! my dying bride, het gene was ik zag was vet! Hatebreed, ook al vind ik de muziek niks, ze deden het nog wel goed.! Dat zijn toch wel de meest toffe bands.