18 juni Spirit in Black met oa Vader
-
- Hieronimus
-
Het Heerschte
Ik dacht in eerste instantie dat Soulreaver het zoveelste standaard death metal bandje was dat geen fuck te bieden had. Maar ik had het helemaal mis. Ze beukte erg lekker en verveelde eigelijk niet. Binnekort maar eens iets van aanschaffen denk ik.
"Zow, wij zijn soolriefer en ons volgende nummertje heet....bluuuurghhh of mmmrrruuffllll!!!!"...hehe.
Devious. Tsja, wel lache maar niet echt bijzonder ofzo. Hoewel ze wel een aantal sterke nummers speelde. Verder niks over te melde...
Vader speelde de hele set enorm strak. Echt, ik heb me geen moment staan vervelen. Maar dat geld voor het hele concert eigelijk.
"So, this must be fuckin' Holland...Godvredomme!?"
Als ik morgen wakker word met spier en (vooral) nekpijn is dat de bevestiging van een zeer geslaagde avond.
Blackgoat en Skinless hebben een biertje van me tegoed.
Ik dacht in eerste instantie dat Soulreaver het zoveelste standaard death metal bandje was dat geen fuck te bieden had. Maar ik had het helemaal mis. Ze beukte erg lekker en verveelde eigelijk niet. Binnekort maar eens iets van aanschaffen denk ik.
"Zow, wij zijn soolriefer en ons volgende nummertje heet....bluuuurghhh of mmmrrruuffllll!!!!"...hehe.
Devious. Tsja, wel lache maar niet echt bijzonder ofzo. Hoewel ze wel een aantal sterke nummers speelde. Verder niks over te melde...
Vader speelde de hele set enorm strak. Echt, ik heb me geen moment staan vervelen. Maar dat geld voor het hele concert eigelijk.
"So, this must be fuckin' Holland...Godvredomme!?"
Als ik morgen wakker word met spier en (vooral) nekpijn is dat de bevestiging van een zeer geslaagde avond.
Blackgoat en Skinless hebben een biertje van me tegoed.
Soulreaver komt uit Wageningen, maar hebben geloof ik nog geen cd uit. Opzich is het best gave muziek, maar er zitten ook een boel getalenteerde lui in.verwoesting schreef:Het Heerschte
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- Spirit In Black
Vader speelt altijd kort, zo'n 65 minuten. De ander twee bands waren zeker okay als je in ogenschouw neemt dat ze ongeveer nul, komma, nul soundcheck hebben gehad omdat Vader lekker optijd binnen kwamen.....Devious moet je maar eens op cd checken (Act Of Rage), is toch niet echt standaard...Soulreaver heeft nog geen materiaal op cd als ik het goed heb. Kreeg van de band de promo zelfs op band, hehehehe lekker high-tech, maar goed...BlackGoat schreef:Oh, en Vader speelde te kort.
d(r)ank!verwoesting schreef:
Ik ...... niet. Binnekort maar eens iets van aanschaffen denk ik.
deze zomer nemen we even een demo op want dat bandje met die brakke oefenruimte opname gaat het niet helemaal worden

de cd .... ik hoop op eind dit jaar, maar we zijn nog volop aan het schrijven en zo aangezien we band in juli 2003 hebben opgericht en de line-up sinds november compleet is. zodra er iets acceptabels is opgenomen dit jaar zet ik er wel wat van online.
[url]http://www.soulreaver.wingsofdeath.nu[/url]