5 juli, Vader+Hatred, Nirwana Dronten
5 juli, Vader+Hatred, Nirwana Dronten
Vader+Hatred
Plaats: Dronten (Flevoland)
Tent: Rockbarak Nirwana
Datum: 5-7-2004
Prijs: E. 12,50 (onder voorbehoud)
Plaats: Dronten (Flevoland)
Tent: Rockbarak Nirwana
Datum: 5-7-2004
Prijs: E. 12,50 (onder voorbehoud)
Laatst gewijzigd door Took op wo mei 12, 2004 5:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- CALIBANaan
- Contacteer:
Woont Vader in Nederland of zo? Tering, die gasten zorgen er echt voor dat het niet meer spannend is om naar een concert te gaan. Net zoals op de No Mercy tours, negen van de tien keer staat 3/4 van het jaar daarvoor op het lijstje.
Na 13 keer Vader te hebben gezien kak ik ze nu wel uit.
Sorry als ik hier tere zieltjes mee raak.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Heej, niemand verplicht je natuurlijk om naar Vader te gaan kijkenGrindMind schreef:Woont Vader in Nederland of zo? Tering, die gasten zorgen er echt voor dat het niet meer spannend is om naar een concert te gaan. Net zoals op de No Mercy tours, negen van de tien keer staat 3/4 van het jaar daarvoor op het lijstje.

Dat die lui met regelmaat komen vind ik best relaxed eigenlijk. Zo kun je nog eens ervoor kiezen om NIET te gaan!
Deze gig sla ik voor de verandering maar over. Ze komen ook in Nijmegen en daar had ik, geloof ik, al en slaapplaats kunnen regelen.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
"na 13 keer Vader te hebben gezien kak ik ze nu wel uit".
Je had ze natuurlijk ook maar 7 keer kunnen zien, bijvoorbeeld...
Dat Vader wederom in `t land aanwezig is verandert niets aan het overige bands-aanbod. Dus met afwisseling van de bands heeft hun komst weinig te maken. Vader tourt onafhankelijk van 99% van de overige bands, welke er trouwens OOK alsnog voor kunnen kiezen om naar Nederland te komen, ongeacht of Vader er al speelt of niet. Er zijn zalen zat en genoeg vrije data.
Dat ik ervoor kan kiezen een keer niet te gaan slaat wel degelijk ergens op. Als Vader eens in de 3 jaar in Groningen kwam, zou ik de grootste moeite hebben met vervoer/slaapplaats, maar alsnog wel gaan. Nu Vader dit jaar maar liefst 3 keer op de planken staat, kan ik voor het dichtsbijzijnde concert kiezen, ze dus zien en de rest van de shows eventuel over te slaan. Dat bespaart mij een nacht op het station EN een aardige hoeveelheid $$$ welke ik dan weer aan een andere band kan spenderen.
Je had ze natuurlijk ook maar 7 keer kunnen zien, bijvoorbeeld...
Dat Vader wederom in `t land aanwezig is verandert niets aan het overige bands-aanbod. Dus met afwisseling van de bands heeft hun komst weinig te maken. Vader tourt onafhankelijk van 99% van de overige bands, welke er trouwens OOK alsnog voor kunnen kiezen om naar Nederland te komen, ongeacht of Vader er al speelt of niet. Er zijn zalen zat en genoeg vrije data.
Dat ik ervoor kan kiezen een keer niet te gaan slaat wel degelijk ergens op. Als Vader eens in de 3 jaar in Groningen kwam, zou ik de grootste moeite hebben met vervoer/slaapplaats, maar alsnog wel gaan. Nu Vader dit jaar maar liefst 3 keer op de planken staat, kan ik voor het dichtsbijzijnde concert kiezen, ze dus zien en de rest van de shows eventuel over te slaan. Dat bespaart mij een nacht op het station EN een aardige hoeveelheid $$$ welke ik dan weer aan een andere band kan spenderen.
Waar het mij om gaat is dat bepaalde bands gewoon te vaak ergens optreden, dat het bijna standaard wordt.
Op een gegeven moment heb je het dan ook wel gehad met zo'n band. Dit geldt overigens niet alleen voor Vader maar ook voor bijvoorbeeld Slayer, Cannibal Corpse, Marduk. (verder zeker wereldbands natuurlijk)
Tuurlijk snap ik wel dat wanneer een bandje drie keer in het land optreedt, je niet drie keer gaat kijken.
By the way, als je goed naar een concert bent geweest dan merk je echt niet meer of je nou op een station slaapt of niet!!
Op een gegeven moment heb je het dan ook wel gehad met zo'n band. Dit geldt overigens niet alleen voor Vader maar ook voor bijvoorbeeld Slayer, Cannibal Corpse, Marduk. (verder zeker wereldbands natuurlijk)
Tuurlijk snap ik wel dat wanneer een bandje drie keer in het land optreedt, je niet drie keer gaat kijken.
By the way, als je goed naar een concert bent geweest dan merk je echt niet meer of je nou op een station slaapt of niet!!
Ze bedoelt met "Ervoor kiezen om NIET te gaan" dat je het je wel kunt veroorloven om een keer niet te gaan.GrindMind schreef:Ik voel me ook totaal niet verplicht, en heb het hier ook niet over gehad.
Wat heb je nou liever: afwisseling van bands, of dat je ervoor kunt kiezen om NIET te gaan? Een argument wat uiteraard nergens op slaat trouwens.
Met andere woorden, dat het niet zo erg is als je je een keer de tijd, geld en moeite bespaart omdat ze vast nog wel eens terugkomen.
Dat vind ik eigenlijk wel een goed argument.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
DAT is een punt. Zeker op bv gelegenheden als X-mass metalfest en No Mercy zie ik ook graag verse namen op de bill, i.p.v voor de 100ste keer bv Marduk. Dan kan ik me daar idd wel eens aan ergeren - want i.p.v. de band die altijd komt had ook een andere band kunnen staan.GrindMind schreef:Waar het mij om gaat is dat bepaalde bands gewoon te vaak ergens optreden, dat het bijna standaard wordt.
van de site:Airwolf schreef:ik las ergens dat het al uitverkocht zou zijn (vreemd, dat verhaal ging over nijmegen ook, terwijl het niet waar was) maar aangezien ik tevens las dat er maar 150 man in die barak past zou dit wel waar kunnen zijn. weet iemand hier wat vanaf?
Agenda: Vader - Hatred - Soulreaver
Deze 3 bands zullen op maandag avond spelen in Nirwana.
Kaarten alleen verkrijgbaar in de voorverkoop!!
Voorverkoop alleen in Nirwana.
De kaarten zullen zo snel mogenlijk beschikbaar zijn (momenteen dus nog niet).
Meer info kan je bellen met onze programmeur.
- Contacteer: