Tjap?youngblood schreef:[..]
hij had het wel tegen mij tjap en ehm ga anders zelf naar mijn anti-pauper vriendjes!
Wie zegt dat hij het tegen jou had? Kom met argumenten, bewijzen.
Waar wonen je vriendjes?
ik had het wel tegen hemmetal-willem schreef:[..]
Hij had het ook niet tegen jou sloeber. Ga naar je anti-paupervriendjes
Was vlakbij de WC's, ik dacht je te herkennen en schreeuwde je naam, maar jij liet het bij zonder om te kijken je hand opsteken. Dus nee, jij hebt me niet gezien toenMindlessMayo schreef: Trouwens leuk je eens te hebben gezien Dako, kan me alleen niks meer herinneren dat ik jullie vrijdag ook al had gezien hehe..
Haha ja dat zou allemaal zo maar kunnen..dako schreef:[..]
Was vlakbij de WC's, ik dacht je te herkennen en schreeuwde je naam, maar jij liet het bij zonder om te kijken je hand opsteken. Dus nee, jij hebt me niet gezien toen
Had ik het handiger geregeld..dako schreef:[..]
Nee, haar neem ik mee uit praktische overwegingen.
Ze heeft de hele dag mijn (door de warmte overbodige) shirts en gekochte cd's gedragen. Handige shizzle, dat.
ah gaaf,MindlessMayo schreef:[..]
Vind jou er wel wat op lijken dus vandaar die vergelijking
Nah vind ik niet, moest camera op slechte kwaliteit zetten wegens de hoeveelheid foto's.Mendel schreef:[..]
maar toffe foto's hoor!:
waar WAT DE FUCK is dit dan!!!??
Ja, je bent een jongetje..dako schreef:Tentopzetter: Ik.
Luchtbedoppomper: Ik.
Bierdrager: Ik.
Tassendrager: Ik.
Hmm, ik doe wat fout geloof ik
Die broodjes beenham waren echt het meest geweldige festivalvoedsel ooit! Op het terrein kreeg je 3 stukjes ham dus gingen wij maar op de camping eten. Heerschende bak vol beenham met liter honing-mosterd saus erover, heeeeeerlijk!defenderofsteel schreef:
verder ben ik goed ziek geweest van een broodje beenham en eigenlijk weer veel te lang rond gehangen op de metalmarket.
daar ben ik het mee eens. heb het vorig jaar ontdekt ook op waldrock en heb er een aantal verorberd tijdens waldrock 2004. maar toch moest ik me dankzij 1 van deze broodjes me eventjes excuseren tijdens finntrolMindlessMayo schreef:[..]
Die broodjes beenham waren echt het meest geweldige festivalvoedsel ooit! Op het terrein kreeg je 3 stukjes ham dus gingen wij maar op de camping eten. Heerschende bak vol beenham met liter honing-mosterd saus erover, heeeeeerlijk!
Wij hadden zo'n meiske verteld dat er maden tussen het beenham lag bij ons broodje beenham, kind ging over dr nek.. mooi is dat!defenderofsteel schreef:[..]
daar ben ik het mee eens. heb het vorig jaar ontdekt ook op waldrock en heb er een aantal verorberd tijdens waldrock 2004. maar toch moest ik me dankzij 1 van deze broodjes me eventjes excuseren tijdens finntrol
Jij bent toch zo'n blond manneke? Was jij ook op Waldrock?Rascul schreef:Whahahahahahaha gaaf zeg. Die broodjes zijn geniaal trouwens, die saus is ook erg lekker. Bij schaatsevenementen kun je die dingen ook altijd vreten. Ik kan er niet genoeg van krijgen.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Beide ja. Ik heb jou niet gezien, ik zal waarschijnlijk ook niet echt opgevallen zijn. Luitjes van 1.76 met zwart-witte exhumed shirts vallen niet zo snel op tussen al die beren. Zeker niet als ik zo slim ben om zowel bij Cannibal Corpse als bij Exodus midden in de pit te duiken.MindlessMayo schreef:[..]
Jij bent toch zo'n blond manneke? Was jij ook op Waldrock?
Hey dan heb ik toch de juiste persoon gegroet ergens aan de zijkant van de tent, ik begon te twijfelen namelijk...inageandsadness schreef:Pff, ik ben net thuis en extreem brak maar het was zeer zeker de moeite waard.
De eerste band die ik zag was Finntroll, de bands die daarvoor speelden hoefde ik niet te zien. Het Finntroll optreden was leuk, zoals ik had verwacht. De nummers werden goed gespeeld en het was een entertainent optreden.
Vervolgens heb ik Moonspell aanschouwd, heel tof optreden vond ik het. Ze speelden mijns inziens precies de beste nummers, wat ik zeker waardeerde.
Mijn geheugen laat me (nu al) een beetje in de steek, maar ik geloof dat ik hierna Within Temptation een stukje gezien heb. Grappig al die gillende meisjes vooraan, verder vond ik het niet echt boeiend.
Cannibal Corpse was zoals altijd, die George zegt trouwens ook altijd precies dezelfde dingen (bijv: "keep fuckin' supportin' death metal", hehe). Verder was het geluid erg ongedefiniëerd, maar het optreden was oke.
Twisted Sister een stukje gezien, was ook leuk eens te zien. Ik ken maar een paar nummers van ze, maar toch vond ik het een leuk optreden.
Vervolgens: MDB. Mijn persoonlijke favoriete band voor het festival, en dat werd zeker bevestigd. Helaas maakten Hamish en Sarah hier en daar wat foutjes, maar dat mocht de pret niet drukken. Zeer zeer gaaf optreden waarin van bijna alle cd's de beste nummers gespeeld werden. Ik vond alleen de afsluiter niet zo best gekozen, maar die beslissing werd volgens mij ook ter plekke gemaakt.
CoF: Kut! Alles is al gezegd, ik heb een paar nummers gezien en ben toen naar de camping gegaan, precies voordat het zo hard ging regenen (gelukkig). Vanuit m'n tent zat ik me dood te ergeren aan die Dani die telkens minstens 4 keer na een nummer "let me hear you" en aanverwante uitspraken riep. Ach ja, dit had ik ook wel verwacht.
Al met al was het een heersend weekend.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )