Waldrock 2004

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
metal-willem

Bericht door metal-willem » zo jun 20, 2004 5:40 pm

youngblood schreef:[..]
hij had het wel tegen mij tjap en ehm ga anders zelf naar mijn anti-pauper vriendjes!
Tjap?
Wie zegt dat hij het tegen jou had? Kom met argumenten, bewijzen.
Waar wonen je vriendjes?

youngblood

Bericht door youngblood » zo jun 20, 2004 5:41 pm

het bewijs komt zo en mijn anti-pauper vriendjes wonen her en der

Mendel

Bericht door Mendel » zo jun 20, 2004 5:42 pm

metal-willem schreef:[..]
Hij had het ook niet tegen jou sloeber. Ga naar je anti-paupervriendjes
ik had het wel tegen hem :lol: :wink:
(dat ie een mongool was)
Laatst gewijzigd door Mendel op zo jun 20, 2004 5:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

metal-willem

Bericht door metal-willem » zo jun 20, 2004 5:42 pm

youngblood schreef:het bewijs komt zo en mijn anti-pauper vriendjes wonen her en der
Gelukkig! Ik dacht even dat je een botmongool was.

youngblood

Bericht door youngblood » zo jun 20, 2004 5:46 pm

metal-willem schreef:[..]
Gelukkig! Ik dacht even dat je een botmongool was.
nee, wel een naaste verwant van de door jou aangehaalde variant van de mongool, niet de botmongool, maar de broodmongool

inageandsadness
Contacteer:

Bericht door inageandsadness » zo jun 20, 2004 5:58 pm

Pff, ik ben net thuis en extreem brak maar het was zeer zeker de moeite waard.
De eerste band die ik zag was Finntroll, de bands die daarvoor speelden hoefde ik niet te zien. Het Finntroll optreden was leuk, zoals ik had verwacht. De nummers werden goed gespeeld en het was een entertainent optreden.
Vervolgens heb ik Moonspell aanschouwd, heel tof optreden vond ik het. Ze speelden mijns inziens precies de beste nummers, wat ik zeker waardeerde.
Mijn geheugen laat me (nu al) een beetje in de steek, maar ik geloof dat ik hierna Within Temptation een stukje gezien heb. Grappig al die gillende meisjes vooraan, verder vond ik het niet echt boeiend.
Cannibal Corpse was zoals altijd, die George zegt trouwens ook altijd precies dezelfde dingen (bijv: "keep fuckin' supportin' death metal", hehe). Verder was het geluid erg ongedefiniëerd, maar het optreden was oke.
Twisted Sister een stukje gezien, was ook leuk eens te zien. Ik ken maar een paar nummers van ze, maar toch vond ik het een leuk optreden.
Vervolgens: MDB. Mijn persoonlijke favoriete band voor het festival, en dat werd zeker bevestigd. Helaas maakten Hamish en Sarah hier en daar wat foutjes, maar dat mocht de pret niet drukken. Zeer zeer gaaf optreden waarin van bijna alle cd's de beste nummers gespeeld werden. Ik vond alleen de afsluiter niet zo best gekozen, maar die beslissing werd volgens mij ook ter plekke gemaakt.
CoF: Kut! Alles is al gezegd, ik heb een paar nummers gezien en ben toen naar de camping gegaan, precies voordat het zo hard ging regenen (gelukkig). Vanuit m'n tent zat ik me dood te ergeren aan die Dani die telkens minstens 4 keer na een nummer "let me hear you" en aanverwante uitspraken riep. Ach ja, dit had ik ook wel verwacht.

Al met al was het een heersend weekend.
[url=http://www.inageandsadness.com][img]http://members.chello.nl/p.houwelingen2/logo.jpg[/img][/url]

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » zo jun 20, 2004 6:12 pm

Zo dan ik ben ook weer terug! Na een lange omweg omdat mijn auto zojuist is overleden aan defecte hartkleppen en een kapotte distributie riem.

De vrijdag was natuurlijk erg gaaf, beetje zuipen bij de 12 persoons mega tent die men had meegenomen, geen pre-party gezien wegens te weinig motivatie. Het regende gigantisch, maar ach wij zaten prima droog met een clubje van 20 mensen uit Zwolle. Lekker schor geschreeuwd (iemand nog heee rray gehoord?) of petjes zijn voor homo's! Echt festival campingsfeertje ondanks alle regen.

Brak wakker worden op zaterdag, veeeeeels te vroeg omdat een of andere lul mij uit de tent sleurde (chagerijniggggg!). Ontbijten met krentenbollen, bier en sinas en hierna in de rij voor Waldrock! Eenmaal binnen was het eerste wat we hoorden dat Testament niet kon spelen omdat ze in de file stonden. Ruilen van plek was geen optie, aangezien die lui meteen na Waldrock ook nog ergens anders moesten spelen. Balen, balen!!

Dan maar metalmarket, daar een paar mede metalfanners gezien (Innuendo ofzoiets met vriendinneke). Fijne goedkope cd's, truien en tshirts (12 euro voor tshirt, 25 euro voor hooded, 2 cd's voor 10 euro).

Stukje Nevermore gezien, klonk op zich wel redelijk. Beter in ieder geval dan in Hardenberg. Maar ach aangezien ik dit toch weinig aan vindt zijn we maar snel de tent ingedoken om Finntroll te zien! Dikke vette Heersch!!!!

Fear Factory klonk ook erg okee alhoewel de schreeuwerige zang niet mijn ding is, die drummer speelde fakking strak! Al met al leuk stukje muziek..

Exodus.. tsja.. mij begon het al snel te vervelen alhoewel het wel lekker beukte allemaal.

Within Temptation.. wat een aanfluiting! Mooie jurk had dat mens aan maar oooh wat vals die hoge uithalen! Wederom het excuus 'ik begin ziek te worden' voor al die valse tonen.

Cannibal Corpse beukte zoals altijd, klonk wel okee maar ook niet mijn ding. Voorspelbaar, eentonig.. was blij dat ik even bier kon gaan halen.

Hatebreed begon leuk met de soundcheck.. CHECK ONE TWO.. MOTHERFUCKERS.. CHECK AAAAAAAAARGHHHH MOTHERFUCKERS CHECK ONE TWO.. etc. Ik stond vooraan te kijken, net naast de pit. Was er zo'n leuk gozertje die mij daar even in duwde (en bedankt). Wat een lompe pit, was blij dat ik nog redelijk nuchter was en even flink terug kon meppen in de pit (en overeind kon blijven). Voor een Hardcore band was dit nog best wel redelijk te beluisteren, niet mijn ding maar ach..

Twisted Fakking Sister! Absoluut helemaal totaal geweldig! Helemaal schor geschreeuwd, wederom in een klein pitje gestaan met dronken eikels die het leuk vonden tegen mij aan te beuken (dus maar terug gebeukt). Helaas na het geweldige
'we're not gonna take it' snel naar de tent gelopen voor MY DYING BRIDE!!!!!

Wat is het toch geweldig als je al jaren een band graag wilt zien maar tot nu toe niet aan toe kon komen, deze op Waldrock in de tent staan te spelen. Mooie lichtshow, mooie mannen, mooie gevoelige doom.. voor mij DE band van Waldrock! We stonden vooraan, ik heb echt met kippevel op mijn armen staan luisteren naar de trage doom van deze heren. Jaha nog een leuke jongen uit Enschede gezien, jammer genoeg hun tententroep niet terug kunnen vinden op de camping (teveel regen, te zat). Oh trouwens, My Dying Bride in de herhaling op graspop volgende week!!!

Tsjaaa Cradle of Filth (gozer ondertussen ook maar meegesleept hehe) klonk nog best okee, ik vond het zelfs gaaf! Dani was onder invloedt van .. (alcohol/drugs/medicatie?). Hilarisch hoe hij tegen de boxen aan stond te schoppen, de toetsen bijna omschopte, achterover van de box afpleurde en over het podium liep te zwalken. Zijn come on blabla was behoorlijk irritant.. zo kan ik ook wel anderhalf uur op het podium vol maken. Die worst op het podium (dik meiske in veels te kort en te strak lakjurkje met knal roze haar) had voor mij ook niet gehoeven. De rest van de show was wel aardig, steltenlopers en die circusact met dat mokkel in die touwen.

Alles afgezien, toen zeiknat terug naar de tent om verder te ouwehoeren en zat te wezen. Wel fijn dat het op zich de hele dag droog bleef tijdens de bands, alleen die hoosbui tijdens cradle was wel even flink kut.

Foto's vanaf vanavond op mijn site te bewonderen, niet al te beste kwaliteit aangezien die erg laag stond zodat ik meer foto's kon maken.
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » zo jun 20, 2004 6:14 pm

Mendel schreef:iemand nog mooie foto's gemaakt?
Yep ik, vanavond online..

dako

Bericht door dako » zo jun 20, 2004 7:34 pm

Euh.....SLAYOORRR!!

Nou, om even in het kort mijn impressie te geven:

De heenweg was kut, zware tassen zouden ze moeten verbieden, echt.

Op vrijdag begon het meteen al met een druk programma, ikheb me beziggehouden met het verplaatsen van de tent van Huib, het uitvinden van het begrip 'heerchen', bekenden van vorig jaar tegenkomen, een maat van Ruud helemaal de kanker inschelden, pils drinken, Het Mokkol Van Niek over d'r nek zien gaan en meer van dat soort dingen.

De zaterdagochtend werd gedomineerd door een gigantische brakheid, die geenszins aan de pils, maar wel aan sinasappelsap (te veel daarvan, red.) te wijten was. Ik kreeg de hele dag geen hap door m'n keel (heb het hele festival geleefd op een hamburger, een broodje beenham en twee knakworsten, verdomme).
De bands heerschten. Hoogtepunten waren Twisted Sister, Finntroll en Exodus. Dieptepunten: Cradle (Come on!), Within Temptation (Doei!) en Testament.

Halverwege Cradle vanwege totale kankerheid van zowel de band als het weer en ikzelf in de slaapzak gecrashed. Vanochtend heerschte dan weer wel, zeker toen we eenuur op een busje moesten wachten. Kankerfriezen.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » zo jun 20, 2004 7:45 pm

http://img7.photobucket.com/albums/v17/ ... ck%202004/?

Feuteus!

Trouwens leuk je eens te hebben gezien Dako, kan me alleen niks meer herinneren dat ik jullie vrijdag ook al had gezien hehe..

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » zo jun 20, 2004 7:47 pm

Was me een enerverend dagje wel!

Fintroll: stuiter stuiter, boem boem! Goede set, goede show, goed begin van de dag!
Nevermore: Bradwursttijd!
Moonspell: wederom een lekker optreden. Relaxte set, een enthousiaste band, tevreden publiek (moi iig!).
Fear Factory, Exodus en Moster Magnet waren relaxte bands om aan te horen terwijl de ondergetekende het gras onveilig maakte, de anwezige kraampjes ruineerde en de metalmarket bestormde.
Cannibal Corpse was de band waar ik voor was gekomen en terecht!
Within Temptation: wederom Bradwursttijd!
Twisted Sister: toen sloegen m`n stoppen door. Meer wil ik er niet over kwijt!
My Dying Bride: na 1 nummer bliezen we de aftocht. Niets ten nadele van de band, maar het was wel mooi geweest voor die dag!

Vervolgens reden we de verkeerde weg naar huis omdat de juiste weg in het niets was opgelost, kwamen we in een behoolijk a-relaxte plensbui terecht waardoor het zicht op de weg -10 meter werd, konden we maar geen relaxte bosjes vinden om in te zeiken en heb ik in de holst van de nacht nog de tonnen smerigheid van m`n vel geschraapt onder de douche.

Nu nog een wondermiddeltje tegen spleetogen!
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Rascul

Bericht door Rascul » zo jun 20, 2004 7:49 pm

Jij ook al? De mijne vallen automatisch dicht als ik langer dan vijf minuten op één plek zit. Fokking anderhalf uur slaap gehad dankzij een groep augurken die, niet gehinderd door enig sociaal gevoel, de hele nacht Slayer, Exploited en Pantera draaiden.
Makkers staakt uw wild geraas

Mendel

Bericht door Mendel » zo jun 20, 2004 7:51 pm

MindlessMayo schreef:[..]

Yep ik, vanavond online..
ben benieuwd

dako

Bericht door dako » zo jun 20, 2004 7:51 pm

MindlessMayo schreef: Trouwens leuk je eens te hebben gezien Dako, kan me alleen niks meer herinneren dat ik jullie vrijdag ook al had gezien hehe..
Was vlakbij de WC's, ik dacht je te herkennen en schreeuwde je naam, maar jij liet het bij zonder om te kijken je hand opsteken. Dus nee, jij hebt me niet gezien toen ;)

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » zo jun 20, 2004 7:53 pm

Mendel schreef:[..]

ben benieuwd
Lezen lul!
De link staat er al..

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » zo jun 20, 2004 7:56 pm

dako schreef:[..]
Was vlakbij de WC's, ik dacht je te herkennen en schreeuwde je naam, maar jij liet het bij zonder om te kijken je hand opsteken. Dus nee, jij hebt me niet gezien toen ;)
Haha ja dat zou allemaal zo maar kunnen..

De enige die ik wel heb gezien vrijdag was HMaster, die totaal wanhopig naar mij toe kwam rennen met de vraag of ik wat telefoonnummers van mede metalfanners had. Terwijl ik net de camping op kwam lopen, zeulend met zware tassen in de stromende regen op zoek naar mede Zwollenaren.

Schattig meiske had je mee trouwens, je vriendinnetje?

Took
Contacteer:

Bericht door Took » zo jun 20, 2004 7:56 pm

Testament heeft echt geen mazzel zeg
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Mendel

Bericht door Mendel » zo jun 20, 2004 7:56 pm

Lezen lul!
De link staat er al..
oeps! ff kijken.
maar wat heeft het mannelijke geslachtsdeel daar nu mee te maken...

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » zo jun 20, 2004 7:58 pm

oeps! ff kijken.
maar wat heeft het mannelijke geslachtsdeel daar nu mee te maken...
Vind jou er wel wat op lijken dus vandaar die vergelijking

dako

Bericht door dako » zo jun 20, 2004 8:00 pm

MindlessMayo schreef:[..]Schattig meiske had je mee trouwens, je vriendinnetje?
Nee, haar neem ik mee uit praktische overwegingen.
Ze heeft de hele dag mijn (door de warmte overbodige) shirts en gekochte cd's gedragen. Handige shizzle, dat.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » zo jun 20, 2004 8:03 pm

Nee, haar neem ik mee uit praktische overwegingen.
Ze heeft de hele dag mijn (door de warmte overbodige) shirts en gekochte cd's gedragen. Handige shizzle, dat.
Had ik het handiger geregeld..
- 1 tentopzetter
- 1 luchtbed oppomper
- 1 bier verzorger
- 1 tassen drager

Nam ze niet mee op sleeptouw, zij vermaakten zich prima zelf.. 8)

Mendel

Bericht door Mendel » zo jun 20, 2004 8:05 pm

Vind jou er wel wat op lijken dus vandaar die vergelijking
ah gaaf,

maar toffe foto's hoor!:

deze is echt mooi;
Afbeelding

waar WAT DE FUCK is dit dan!!!??
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mendel op zo jun 20, 2004 8:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

dako

Bericht door dako » zo jun 20, 2004 8:05 pm

Tentopzetter: Ik.
Luchtbedoppomper: Ik.
Bierdrager: Ik.
Tassendrager: Ik.

Hmm, ik doe wat fout geloof ik ;)

defenderofsteel

Bericht door defenderofsteel » zo jun 20, 2004 8:08 pm

finntrol was weer een feest opzich. niet hun beste optreden maar was weer zeer de moeite waard zoals altijd.

hatebreed was een leuk optrede maar omdat het niet echt mijn dig is begon het na half uur toch te vervelen. heb het wel afgekeken

exodus vond ik in het begin tegen vallen, maar later bleken ze toch een van de betere bands van de dag.

twisted sister was voor mij de absolute nummer 1 van de dag. ondanks dat ik er eigenlijk niets van kende. geweldig optrede. vond alleen die drumsolo een beetje overbodig. maar wat waren ze gaaf.

heb cradle heel goed kunnen horen vanaf de camping.

verder ben ik goed ziek geweest van een broodje beenham en eigenlijk weer veel te lang rond gehangen op de metalmarket.

al met al weer een zeer geslaagd waldrock
www.myspace.com/suddenthrash

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » zo jun 20, 2004 8:10 pm

maar toffe foto's hoor!:

waar WAT DE FUCK is dit dan!!!??
Nah vind ik niet, moest camera op slechte kwaliteit zetten wegens de hoeveelheid foto's.

Cradle's kruipding op stelten

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » zo jun 20, 2004 8:11 pm

dako schreef:Tentopzetter: Ik.
Luchtbedoppomper: Ik.
Bierdrager: Ik.
Tassendrager: Ik.

Hmm, ik doe wat fout geloof ik ;)
Ja, je bent een jongetje.. :roll:
Laatst gewijzigd door MindlessMayo op zo jun 20, 2004 8:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » zo jun 20, 2004 8:12 pm

defenderofsteel schreef:
verder ben ik goed ziek geweest van een broodje beenham en eigenlijk weer veel te lang rond gehangen op de metalmarket.
Die broodjes beenham waren echt het meest geweldige festivalvoedsel ooit! Op het terrein kreeg je 3 stukjes ham dus gingen wij maar op de camping eten. Heerschende bak vol beenham met liter honing-mosterd saus erover, heeeeeerlijk!

dako

Bericht door dako » zo jun 20, 2004 8:19 pm

Ja, je bent een jongetje.. :roll:
Born to be uitgebuit?

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » zo jun 20, 2004 8:22 pm

Born to be uitgebuit?
Jij snapt het.. :roll:

defenderofsteel

Bericht door defenderofsteel » zo jun 20, 2004 8:25 pm

Die broodjes beenham waren echt het meest geweldige festivalvoedsel ooit! Op het terrein kreeg je 3 stukjes ham dus gingen wij maar op de camping eten. Heerschende bak vol beenham met liter honing-mosterd saus erover, heeeeeerlijk!
daar ben ik het mee eens. heb het vorig jaar ontdekt ook op waldrock en heb er een aantal verorberd tijdens waldrock 2004. maar toch moest ik me dankzij 1 van deze broodjes me eventjes excuseren tijdens finntrol
www.myspace.com/suddenthrash

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » zo jun 20, 2004 8:32 pm

defenderofsteel schreef:[..]
daar ben ik het mee eens. heb het vorig jaar ontdekt ook op waldrock en heb er een aantal verorberd tijdens waldrock 2004. maar toch moest ik me dankzij 1 van deze broodjes me eventjes excuseren tijdens finntrol
Wij hadden zo'n meiske verteld dat er maden tussen het beenham lag bij ons broodje beenham, kind ging over dr nek.. mooi is dat! :lol:

Rascul

Bericht door Rascul » zo jun 20, 2004 8:35 pm

Whahahahahahaha gaaf zeg. Die broodjes zijn geniaal trouwens, die saus is ook erg lekker. Bij schaatsevenementen kun je die dingen ook altijd vreten. Ik kan er niet genoeg van krijgen.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » zo jun 20, 2004 8:45 pm

Rascul schreef:Whahahahahahaha gaaf zeg. Die broodjes zijn geniaal trouwens, die saus is ook erg lekker. Bij schaatsevenementen kun je die dingen ook altijd vreten. Ik kan er niet genoeg van krijgen.
Jij bent toch zo'n blond manneke? Was jij ook op Waldrock?

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo jun 20, 2004 8:46 pm

Mortuary IOD: niet gezien
Transport league: idem
Finntroll: dikke heersch, helaas half gemist voor
Nevermore: FANTASTISCH
Exodus: auw, harde pit, maar prima vermaakt
Within Temptation: saai
Hatebreed: niet mijn muziek maar wel gaaf
Twisted Sister: HEERSCH
My dying bride: HEERSCHENDST
Cradle: zonde dat Dani's stem zo kut was, kvond de muziek redelijk te pruimen
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Rascul

Bericht door Rascul » zo jun 20, 2004 8:49 pm

Jij bent toch zo'n blond manneke? Was jij ook op Waldrock?
Beide ja. Ik heb jou niet gezien, ik zal waarschijnlijk ook niet echt opgevallen zijn. Luitjes van 1.76 met zwart-witte exhumed shirts vallen niet zo snel op tussen al die beren. Zeker niet als ik zo slim ben om zowel bij Cannibal Corpse als bij Exodus midden in de pit te duiken.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo jun 20, 2004 8:52 pm

Heeft er iemand nog een bloedneus opgelopen tijdens het eerste nummer van Hatebreed? Dan spijt dat mij ontzettend.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

iscariah

Bericht door iscariah » zo jun 20, 2004 8:55 pm

XnegativeX schreef:Heeft er iemand nog een bloedneus opgelopen tijdens het eerste nummer van Hatebreed? Dan spijt dat mij ontzettend.
:lol:

Rascul

Bericht door Rascul » zo jun 20, 2004 8:55 pm

Nee, wel mn muil kapot laten meppen tijdens Cannibal Corpse. Ze hadden wel zin in pit daar zeg.

deliverance

Bericht door deliverance » zo jun 20, 2004 8:55 pm

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

een paar foto's
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/mdbbanner.jpg[/img]

Rascul

Bericht door Rascul » zo jun 20, 2004 9:01 pm

Aaron Stainthorpe! Hij heerschte!

BlizzardBeast

Bericht door BlizzardBeast » zo jun 20, 2004 9:04 pm

GOAF!!! kheb een klein stuk gezien, was gaaf.
[img]http://www.theendrecords.com/label/images/stories/logos/estradasphere_logo.jpg[/img]
www.recordnerd.com/lists/blizzardbeast

deliverance

Bericht door deliverance » zo jun 20, 2004 9:07 pm

heerschte idd heel erg hard
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/mdbbanner.jpg[/img]

BlizzardBeast

Bericht door BlizzardBeast » zo jun 20, 2004 9:18 pm

ik ben nog steeds weg van fear factory!!! ik vond het zo gaaf!
[img]http://www.theendrecords.com/label/images/stories/logos/estradasphere_logo.jpg[/img]
www.recordnerd.com/lists/blizzardbeast

Tijmen from hell

Bericht door Tijmen from hell » zo jun 20, 2004 9:42 pm

inageandsadness schreef:Pff, ik ben net thuis en extreem brak maar het was zeer zeker de moeite waard.
De eerste band die ik zag was Finntroll, de bands die daarvoor speelden hoefde ik niet te zien. Het Finntroll optreden was leuk, zoals ik had verwacht. De nummers werden goed gespeeld en het was een entertainent optreden.
Vervolgens heb ik Moonspell aanschouwd, heel tof optreden vond ik het. Ze speelden mijns inziens precies de beste nummers, wat ik zeker waardeerde.
Mijn geheugen laat me (nu al) een beetje in de steek, maar ik geloof dat ik hierna Within Temptation een stukje gezien heb. Grappig al die gillende meisjes vooraan, verder vond ik het niet echt boeiend.
Cannibal Corpse was zoals altijd, die George zegt trouwens ook altijd precies dezelfde dingen (bijv: "keep fuckin' supportin' death metal", hehe). Verder was het geluid erg ongedefiniëerd, maar het optreden was oke.
Twisted Sister een stukje gezien, was ook leuk eens te zien. Ik ken maar een paar nummers van ze, maar toch vond ik het een leuk optreden.
Vervolgens: MDB. Mijn persoonlijke favoriete band voor het festival, en dat werd zeker bevestigd. Helaas maakten Hamish en Sarah hier en daar wat foutjes, maar dat mocht de pret niet drukken. Zeer zeer gaaf optreden waarin van bijna alle cd's de beste nummers gespeeld werden. Ik vond alleen de afsluiter niet zo best gekozen, maar die beslissing werd volgens mij ook ter plekke gemaakt.
CoF: Kut! Alles is al gezegd, ik heb een paar nummers gezien en ben toen naar de camping gegaan, precies voordat het zo hard ging regenen (gelukkig). Vanuit m'n tent zat ik me dood te ergeren aan die Dani die telkens minstens 4 keer na een nummer "let me hear you" en aanverwante uitspraken riep. Ach ja, dit had ik ook wel verwacht.

Al met al was het een heersend weekend.
Hey dan heb ik toch de juiste persoon gegroet ergens aan de zijkant van de tent, ik begon te twijfelen namelijk...

Iria
Contacteer:

Bericht door Iria » zo jun 20, 2004 11:13 pm

Jaja, het festival seizoen is weer begonnen dus...

Relaxte dag gehad, gave bands gezien, gave cd's op de kop getikt... en natuurlijk een nachtelijke verdwaalpartij in dikke plensbuien.... Volgende x misschien toch maar een tentje meenemen....

De dag begon met Finntroll en zoals altijd was dat 1 groot dik feest, ik had niet anders kunnen verwachten! Wilska wederom op zijn best. Jups, deze band is geniaal!
Nevermore helaas niet kunnen aanschouwen, Finntroll gaat voor.
Moonspell was een verrassing, de laatste x dat ik die lui zag was op Tattoo the Planet, alweer wat jaartjes geleden.... Gelukkig speelden ze een 3tal nummers van Wolfheart, het geniaalste album!
Fear Factory en Monster Magnet prima aanschouwt met mijn rug naar het podium toe, met mijn oog op een verrukkelijk broodje braadworst.
Cannibal Corspe heb ik wonder boven wonder 3 kwartier uitgehouden. T viel me nog mee, alleen redelijk slaapverwekkend. Wel bewondering voor de headbangkunsten van de frontman... Tering.... nog ff en hij stijgt op....
Within Temptation was als verwacht: saai, niet boeiend en zeker na Ice Queen haakte ik af, deze band heeft helaas zijn tijd gehad.
Hatebreed was ook erg aardig, ben zeker geen hardcore liefhebber, maar hoe dan ook...enthausiast is deze band wel!
TWISTED SISTER was echt DE BAND VAN DE FUCKING DAG!!!! GENIAAAAAAAAAAAAAAL!!! Don't stop rock 'n roll!! Hoogtepunt van Waldrock, dat alleen was de komst al waard.
Na een aantal nummers My Dying Bride hield ik het wegens brakheid e.d. voorgezien en probeerde een weg huiswaarts te vinden, na flink wat kilometers richting de andere kant, kwamen uiteindelijk toch nog bordjes Utrecht en vanaf daar eindelijk een weg richting huis en vriendlief kunnen vinden...

Jaja, het was me een dagje wel! Geweldig festival dat Waldrock....
Horns raised and filled...!

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma jun 21, 2004 12:04 pm

Het viel me inderdaad op dat Within Temptation eens snel met wat nieuwers (interressanters) moet komen. Dat geteer op mother earth werkt op mn zenuwen (en de muziek was gewoon saai)
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

dako

Bericht door dako » ma jun 21, 2004 12:46 pm

Dank je wel!

Propain76
Contacteer:

Bericht door Propain76 » ma jun 21, 2004 1:12 pm

TWISTED SISTER Fucking kicks ass!!!!!
www.thehighlander.nl

[img]http://www.georgiaudc.com/images/flags/battleflag.jpg[/img]

Propain76
Contacteer:

Bericht door Propain76 » ma jun 21, 2004 1:13 pm

dako schreef:Dank je wel!
heeee daak!
www.thehighlander.nl

[img]http://www.georgiaudc.com/images/flags/battleflag.jpg[/img]

dako

Bericht door dako » ma jun 21, 2004 1:18 pm

He lul!
Waar was je nou ineens heen?
Toen ik met/voor die maat van je een pilsje ging halen zei je nog dat je wel ff langs zou komen, een half uur later zie ik Olav & Co vrolijk naar de uitgang lopen..

Plaats reactie