Vrijdag 25 Juni: Dying fetus
- fetuskiller
- Contacteer:
Vrijdag 25 Juni: Dying fetus
Zo nu even een officieel topic.
Vrijdag 25 Juni 2004
Cameleon, Bussum
Dying fetus (us)
Malevolent creation (us)
Devious (nl)
Zaal open: 21:00
Aanvang: 21:30
Schade: 8,- euro
Ik ben er bij!
Vrijdag 25 Juni 2004
Cameleon, Bussum
Dying fetus (us)
Malevolent creation (us)
Devious (nl)
Ik ben er bij!
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
-
@ Fetuskiller.
Vrijdag 25 Juni 2004
Cameleon, Bussum
Dying fetus (us)
Malevolent creation (us)
Devious (nl)
Ik heb nog steeds gehoord dat de entree prijs 12 pleuro bedraagt.
Op de site staat ook nog steeds hetzelfde.
Ik ga ff kontakt opnemen, maar ik denk dat het 12 pleuro blijft.
Zojuist kontakt gehad met de Zaal technicus maar hij weet ook niet beter dan 12 Pleuro. Mocht het goedkoper zijn (wat ik betwijfel) is het altijd meegenomen. Maar reken er maar niet op.
CU THERE.
Nammtar666
Vrijdag 25 Juni 2004
Cameleon, Bussum
Dying fetus (us)
Malevolent creation (us)
Devious (nl)
Ik heb nog steeds gehoord dat de entree prijs 12 pleuro bedraagt.
Op de site staat ook nog steeds hetzelfde.
Ik ga ff kontakt opnemen, maar ik denk dat het 12 pleuro blijft.
Zojuist kontakt gehad met de Zaal technicus maar hij weet ook niet beter dan 12 Pleuro. Mocht het goedkoper zijn (wat ik betwijfel) is het altijd meegenomen. Maar reken er maar niet op.
CU THERE.
Nammtar666
I serve only one master. His name is darkness.
Goeie genade wat een trein donderde er over me heen daar in Bussum !!!
Eerst speelde Devious uit Hengelo. Zeer gaaf om deze band EINDELIJK eens live te mogen aanschouwen. Ik was al aardig onder de indruk van hun cd "Acts of rage" maar na dit optreden is mij al snel duidelijk dat ik ze vaker ga bekijken....In de gaten houden als je van brute death metal houd.
Als tweede werden we aangenaam verrast met het uit Belgie afkomstige Panchrysia. Normaal heb ik het niet zo op black metal simpelweg omdat ik 100% death ben.
Maar hier werdt ik getrakteerd op rete vette blast beats en een onvervalste black metal strot. Gaaf optreden en met hun Behemoth achtige corps paint zag het er goed verzorgd uit.
Daar klom Dying Fetus het podium op...Wat moet ik hier over zeggen?
Ik heb alleen maar staan genieten en head bangen. Wat een optreden weer. Maargoed, het was ook al een jaar of 2 geleden dat ik deze band live heb gezien.
De nummers van "Stop At Nothing" werden afgewisseld door oud materiaal.
Tja......met schaamrood op m'n kaken moet ik melden dat ik dus voor 't eerst in m'n leven naar Malevolent creation ging kijken.
Waarom heb ik dit nooit eerder gezien? Ik kan hier kort en krachtig over zijn...
Hier ga ik alle cd's van halen en ik ga elk optreden in Nederland zien!!!
Ongelovelijk wat hebben deze mannen mij overtuigd van hun kwaliteiten en super vette riffs. Ik heb m'n ogen geen moment van 't podium afgehouden...sterker nog, ik heb niet eens geknipperd!!
Kortom..ik heb een enorm brute en vooral gezelige metal avond gehad in Bussum.
Hoe hebben jullie het beleefd?
Eerst speelde Devious uit Hengelo. Zeer gaaf om deze band EINDELIJK eens live te mogen aanschouwen. Ik was al aardig onder de indruk van hun cd "Acts of rage" maar na dit optreden is mij al snel duidelijk dat ik ze vaker ga bekijken....In de gaten houden als je van brute death metal houd.
Als tweede werden we aangenaam verrast met het uit Belgie afkomstige Panchrysia. Normaal heb ik het niet zo op black metal simpelweg omdat ik 100% death ben.
Maar hier werdt ik getrakteerd op rete vette blast beats en een onvervalste black metal strot. Gaaf optreden en met hun Behemoth achtige corps paint zag het er goed verzorgd uit.
Daar klom Dying Fetus het podium op...Wat moet ik hier over zeggen?
Ik heb alleen maar staan genieten en head bangen. Wat een optreden weer. Maargoed, het was ook al een jaar of 2 geleden dat ik deze band live heb gezien.
De nummers van "Stop At Nothing" werden afgewisseld door oud materiaal.

Waarom heb ik dit nooit eerder gezien? Ik kan hier kort en krachtig over zijn...
Hier ga ik alle cd's van halen en ik ga elk optreden in Nederland zien!!!
Ongelovelijk wat hebben deze mannen mij overtuigd van hun kwaliteiten en super vette riffs. Ik heb m'n ogen geen moment van 't podium afgehouden...sterker nog, ik heb niet eens geknipperd!!
Kortom..ik heb een enorm brute en vooral gezelige metal avond gehad in Bussum.

Hoe hebben jullie het beleefd?

LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!
Godverdomme! Wat een gave avond!
Devious verzorgde een prima pot death metal van eigen bodem, zeer aangenaam om naar te kijken, en 't geheel stak allemaal prima in elkaar.
Panchrysia. Deze band werd er geloof ik 's middags op het nippertje bijgehaald. Nogal overbodig vond ik, ik vond het nogal een saaie dertien-in-een-dozijn BM-band. Niks aan.
Dying Fetus dan. Godverdomme, alleen Dying Fetus was de 12 euro ruimschoots waard. Wat een energieke show, en wat een muziek! Een vriend die voorheen nauwelijks in death metal geinteresseerd was, en die onder dwang van mij meeging, is ook bekeerd. Echt een fantastische band en sympathieke lui ook nog.
Malevolent Creation. Heerlijk strakke death metal, ook zeer aangenaam om naar te kijken. Zat technisch super in elkaar, heel strak allemaal.
Ik heb me dus zeer goed vermaakt.
En wie was jij dan SatanicA?
Devious verzorgde een prima pot death metal van eigen bodem, zeer aangenaam om naar te kijken, en 't geheel stak allemaal prima in elkaar.
Panchrysia. Deze band werd er geloof ik 's middags op het nippertje bijgehaald. Nogal overbodig vond ik, ik vond het nogal een saaie dertien-in-een-dozijn BM-band. Niks aan.
Dying Fetus dan. Godverdomme, alleen Dying Fetus was de 12 euro ruimschoots waard. Wat een energieke show, en wat een muziek! Een vriend die voorheen nauwelijks in death metal geinteresseerd was, en die onder dwang van mij meeging, is ook bekeerd. Echt een fantastische band en sympathieke lui ook nog.
Malevolent Creation. Heerlijk strakke death metal, ook zeer aangenaam om naar te kijken. Zat technisch super in elkaar, heel strak allemaal.
Ik heb me dus zeer goed vermaakt.
En wie was jij dan SatanicA?
-
SatanicA schreef:Goeie genade wat een trein donderde er over me heen daar in Bussum !!!
Devious spelen 10 juli in Wageningen! ik ben er bij
[img]http://www.icedtears.com/musica/logos/97.gif[/img]
!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!
!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!
- fetuskiller
- Contacteer:
-
ja, kan ik best geloven, hier hangen echt bijna overal van die posters zeg maar.... maar ben je ook aanwezig of nietSatanicA schreef:[..]
Cameleon in Bussum lach VOL met flyers over die avond...
wist 't dus lekker al![]()
SatanicA
[img]http://www.icedtears.com/musica/logos/97.gif[/img]
-
telluriet schreef:
Deze band was ook niet ons idee. Op het laatste moment werd door het management deze band in onze strot geschoven. Als wij weigerden konden wij de hele pack vergeten. Vond er zelf ook geen fuck aan.
Marcel.
-
Maar ik heb in ieder geval een beeste avond gehad. Vette strakke death, veel bier en blowen (back stage) gna gna. Moest voor de bands weed halen. Kom ik echt bij de coffee-shop met een boodschappen lijstje. Je had die vent zijn bek moeten zien toen ik voor 75 euro ff kwam bestellen. Nog ff lachen. De bands wilden vertrekken maar de geluidsman was er achter dat hij nog honger had. In het metal cafe stond nog Thai food en hij ging nog ff opscheppen. In al zijn haast om het bord in volle galop mee te nemen en onderwijl leeg te bunkeren goot hij de rest van de warme, plakkerige saus zo via zijn nek onder zijn shirt. Gillen en springen natuurlijk want het was een beetje warm geloof ik.
Verder te gek optreden en we hopen zoiets vaker te organiseren. Alleen jammer van het lage bezoekers aantal.
Verder te gek optreden en we hopen zoiets vaker te organiseren. Alleen jammer van het lage bezoekers aantal.